fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Po výměně motoru http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=4125 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | m4144 [ 29 lis 2005 16:26 ] |
Předmět příspěvku: | Po výměně motoru |
Mám dotaz ohledně výměny motoru. Na jaře se mi rozbil motor (příčinu uvádět nebudu). Sehnal jsem jiný, jenže místo 1.6 16V jsem koupil 1.8 16V. Doma v garáži jsem motory vyměnil. Vše proběhlo bez sebemenšího problému a od té doby jezdím jako vítr. Ujel jsem cca 8000km. Teď k mému dotazu. Končí mi technická a mám trochu strach z toho, že mi to na emisích neprojde. Neprovedl jsem přepis v technickém průkazu. Nevíte někdo, jak to teď s výměnou motoru vlastně je? Zda stačí starý odhlásit nebo budu muset zažádat u forda o přepis a schválení výměny? Díky za jakoukoliv pomoc. |
Autor: | Návštěvník [ 29 lis 2005 21:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já to mám stejmě 1,6 v TP a 1,8 v autě a v techničáku jsem nic nepřepisoval. Na technickou jsem zajel do malého města kde mají mouzi o lidi a prošlo to bez problému jen se zeptal jestli to nechci prodávat že pak by byl problém. Mám taky vykuchanej katik takže jsem měl z emisí obavy ale stačily dvě stovky do kapsi a emise mi změřil na nějaké toyotě yaris co tam stála po opravě. |
Autor: | m4144 [ 29 lis 2005 21:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak to doufám, že mi to taky projde....:-/ |
Autor: | Návštěvník [ 29 lis 2005 21:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
No fajn pánové, že jste to ještě nenepsali do novin či televize. Takhle "veřejně" to pěkně těm STKářům a potažmo dalším pěkně poserete - časem si možná pak už nikde ani neprdnem, když budeme mít s autama různý problémy.Tak se to nedělá!! Díky za pochopení |
Autor: | vašík [ 29 lis 2005 21:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
U nás v HK jedné firmě byla odebrána licence na emise, benzín.Říká se že za podvody při měření. |
Autor: | Návštěvník [ 30 lis 2005 11:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
nenapsal jsem žádnou konkrétní firmu a něco takovýho je spíš veřejným tajemstvím. pochybuju že zítra vezmou licenci polovině STK |
Autor: | Standa [ 30 lis 2005 18:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já si myslím, že po vyražení původního kódu motoru z 1,6 na 1,8 by na STK ani rozdíl nepoznali. Na sání nalepit původní nálepku 1,6 90K a nevidím problém. |
Autor: | George V. [ 01 pro 2005 07:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud máš ten motor v pořádku, na emisích nic nepoznají. Ty hodnoty se liší jenom minimálně a na dobrém motoru se většinou naměří hluboce pod limity. Je tady ale ještě jiná věc; v jedné příručce, jak projít STK, jsem se dočetl, že při měření emisí by měli i vyčítat chybové kódy z ŘJ. Jestli si měnil i ŘJ, pak by na to mohli přijít i takhle. Mě při emisích nic nevyčítali, nevím ale, jak je to jinde... |
Autor: | m4144 [ 01 pro 2005 12:05 ] |
Předmět příspěvku: | Odhlášení motoru |
Děkuji všem za rady:-) Teď už jen doufat... Ještě jeden dotaz: Kdosi mi říkal, že dnes je motor brán jako ND. Tudíž stačí starý motor odhlásit z evidence a o nový se nestarat. Je to tak? |
Autor: | dj.DEKL [ 01 pro 2005 12:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ale musí být stejný typ motoru (kód) |
Autor: | Návštěvník [ 16 pro 2005 23:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Byl jsem nedávno na STK s jiným než původním motorem zapsaným v TP. Čekal jsem, že si toho všimnou, ale tak trochu doufal, že by nemuseli... ale přišli na to, tak jsem musel na dopravní inspektorát zažádat o výmaz čísla motoru - za 50Kč jsem měl za 1 min hotovo - jen mi přeškrtli v TP čislo motoru a dali razítko. Typ motoru jsem měl stejný, takže bez problému. V tvém případě to možná až tak jednoduché nebude - zkus si zavolat na dopravák pro info. Good luck |
Autor: | Návštěvník [ 07 črc 2006 16:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
m4144- prosimte,kdyz si menil motor z 1.6 na 1.8,jaky si tam delal upravy?menil si eletriku,ridici jednotku,uprava uchyceni motoru nebo tak neco?dik |
Autor: | Aiki [ 11 črc 2006 03:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
V každém případě bych si alespoň nechal udělat ten výmaz č. motoru, skutečně to stojí jen 50,- Kč dělal jsem to loni na žigulu. Taky jsem tam měl místo 1,2 - 1,5 na technické jsem dělal blbého, že jsem nevěděl co je to za motor, řekl mi, že pokud to nebudu prodávat tak je mu to jedno. Na emisích to neřešil vůbec. |
Autor: | Honza [ 11 črc 2006 06:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
U Fordu jen výmaz čísla motoru nepomůže. Jde hlavně o kód motoru. V něm je totiž zakódován obsah a typ vstřikování. Nemluvě o tom, že zezadu máte na bloku přímo odlitý obsah motoru. Co se týká výměny za větší obsah, je potřeba vyměnit vše co k motoru náleží. Tzn., že tam musí být i příslušná elektrika, řídící jednotka, váha vzduchu, popř. i příslušná převodovka. A samozřejmně je dobré při změně na silnější motor vyměnit i odpovídající brzdy. To ale není podmínkou. |
Autor: | nat [ 18 říj 2007 19:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
mě dali známku jen na měsíc. majitel přede mnou měnil hlavu a dal tam z typu RVA. našli, že je to 51kW a já mám 66. musel jsem to honit na evidenci, tam mě řekli, že je to hovadina, že to přepisovat nebudou - že je to hlava. tak jsem vypiloval to RVA - nemám tam nic. a mám to už OK... |
Autor: | Jimmy [ 18 říj 2007 19:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já bych nedělal vůbec nic. Ty motry jsou opticky k nerozeznání, tak si toho třeba ani nevšimnou. Když jsem dělal STK na starém Escu MKVI - tak mi technik řekl, že číslo motoru nemůže najít. Zkoušel očistit bordel všude okolo místa, kde má být, ale nic nenašel. Do protokolu pak napsal, že číslo motoru nebylo nalezeno - STK jsem dostal a auto jezdí. To nemluvím o tom, že mi ještě řekl že jsou utržené všechny silembloky. A žádný úplatek ani známý to nebyl. |
Autor: | nat [ 18 říj 2007 19:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
když bych neudělal nic, měl bych technickou jen na měsíc. závada: nesouhlasí typ motoru s údaji v TP. V TP mám RFK na štítku RF na hlavě motoru bylo RVA |
Autor: | Jimmy [ 18 říj 2007 19:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Teď to NATe nebylo mířeno na Tebe, ale na "m4144" |
Autor: | nat [ 18 říj 2007 21:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
a jo, aha, OK |
Autor: | Krtek-NA [ 19 říj 2007 10:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
nat píše: když bych neudělal nic, měl bych technickou jen na měsíc.
závada: nesouhlasí typ motoru s údaji v TP. V TP mám RFK na štítku RF na hlavě motoru bylo RVA Jo tžo je přesně to co by jim mohlo vadit. Jakmile si všimnou jinýho typu, tak seš v prdeli. Přehlašovat to ofiko je raketa jak sviňa a pochybuju, že ti to vůbec udělaj. Už třeba proto, že výměnu neprovedl autorizovaný servis. Kdysi jsem něco podobnýho sháněl a skončil jsem na jinejch papírech a byl klid |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |