fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Jede na dva valce. http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=4194 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Návštěvník [ 05 pro 2005 19:38 ] |
Předmět příspěvku: | Jede na dva valce. |
Zdravim. Potřeboval bych poradit. Po ujeti 500m na mokrem sněhu, začal jit motor na dva valce. Začal hodně vibrovat a bez pridaneho plynu, okamžitě zdechne. Navic jsem zjistil, že mam v oleji benzin a docela hodně(o 5cm vic na měrce). Svičky ok, kabely taky. Skusil jsem je vysušit,ale pořad stejny. Mohla by to byt civka? Přečetl jsem par přispevku a zjistil že bych tam měl myt dvě. Na dva valce jedna. A zajimalo by mě jak se tam mohlo dostat tolik benzinu. Dik. |
Autor: | Martin 1,6 [ 05 pro 2005 22:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Řekl bych že přes písty. Záleží jak dlouho jsi s tím jel. |
Autor: | Návštěvník [ 05 pro 2005 23:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Asi tak 2 km. |
Autor: | Bery [ 06 pro 2005 09:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo něco podobného se mi teď stalo na novým motoru. Vypadá to na velký vule mezi pístem a válcem. Benzín stéká do olejové náplně a zvedá hladinu. Nechci strašit ,ale vidím to tak ,že hlava dolu vyndat písty a podívat se jestli by to nezachránili kroužky. Jinak výbrus (jesli ještě pujde) nebo jiný motor. Možná je to ukvapený závěr. |
Autor: | Martin 1,6 [ 06 pro 2005 18:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ještě bych zkusil změřit tlaky. Ale spíš to bude těma chybějcíma jiskrama bych řek. |
Autor: | Návštěvník [ 06 pro 2005 19:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dik za rady. Skusim ten motor zprovoznit, aby šel na všechny valce. Kabely mam koupeny a o vikendu se mrknu na tu civku. Prvni necham změřit ty tlaky. Ty kroužky budou asi špatny, protože trochu benzinu v oleji jsem měl i minulou zimu. Ale po zimě bylo vše v pořadku. Jenom mam strach, aby ta dvoukilometrova jizda nějak nepoškodila motor. |
Autor: | Návštěvník [ 07 pro 2005 01:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
pokud v některém z válců nepřeskočí jiskra nespálený benzin vstřiknutý do sacího potrubí vyjde částečně výfukem a částečně kolem pístu do oleje. opravoval jsem tříválcového smarta turbobenzin s upáleným výfukovým ventilem, na kterém ujeli cca 100km a měl olej nad horní ryskou měrky zředěný benzinem. při delším provozování takto vadného motoru může dojít k takovému znehodnocení oleje benzinem, že se motor zadře na ojnicích, nebo i nahlavních ložiskách. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |