fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
vymena vstriku 1,6 za RS2000 http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=43973 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | lukas900 [ 14 lis 2012 08:02 ] |
Předmět příspěvku: | vymena vstriku 1,6 za RS2000 |
zdravim lidi, chtel bych se zeptat. nevite nekdo jestly by se daly nacpat vstriky z RS2000 do 1,6?? a pokud ano tak co to udela?? oddelam motor??? nebo to nebude fungovat? nevim vubec si to nedovedu predstavit ale docela me to laka to vyskouset. poradi nekdo?? |
Autor: | Wizzy [ 14 lis 2012 09:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vymena vstriku 1,6 za RS2000 |
Jestli je to prachsprostá výměna, tedy jestli se dají jednoduše vyměnit, to netuším, ale jestli je máš k dispozici, tak to zjistíš během pár minut, když strčíš nos pod kapotu. Co to přinese? Nic.. Ta jednašestka prostě víc nepojede, tedy aspoň ne za malé peníze a za velké peníze se dostaneš na výkon jednaosmy nebo dvoulitru..dát tam tu jednaosmu nebo dvoulitr rovnou je mnohem levnější. Trochu teorie. Ty vstřiky z RS2000 mají větší průtok, čili za jednotku času jimi proteče víc benzínu. Za prvé..do motoru nejdřív musíš dostat víc vzduchu, pak tam teprve podle toho dát palivo. Jak tam jen naleješ víc benzínu, který nemá s čím shořet, tak je to spíš kontraproduktivní. Řídící jednotka počítá s určitými vstřiky a v režimech otevřené smyčky, kdy si nehlídá zpětnou vazbu přes lambdu, tak ten motor těmi vstřiky uleješ. Čili za studena to bude chlastat ještě víc, na plnej plyn to pojede hůř jak na půl plynu a podobně.. Plus ten motor zdevastuješ dlouhodobě bohatou směsí..olej bude na výměnu tak po pěti tisících, pak už moc mazat nebude - bude naředěnej nespáleným benzínem, motor plnej sazí, atd.. Ty vstřiky chtějí i silnější čerpadlo, ale to by nebyl až takový problém, za normálního provozu bys to nepoznal a jezdit s tím pilu, kde by už nestíhalo by ti ten motor stejně za chvíli zabilo. V normálním režimu, kdy jede motor v uzavřené smyčce, by si jednotka přes lambdu upravila (zkrátila) délku vstřiku, aby dosáhla toho svého ideálního poměru vzduch - palivo 14:1 a motor by jel stejně jak s původními vstřiky. V jiných režimech by to bylo jen horší, motor by jel na bohatší směs, než na kterou je nastavenej, takže by to jelo spíš hůř. Při brždění motorem by si to i občas střelilo do výfuku (něco mňam pro katalyzátor) a tak.. Jasněže se při tuningu motoru dávají větší vstřiky, ale je to asi až stopadesátýosmý krok..oki? |
Autor: | Radek124 [ 14 lis 2012 12:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vymena vstriku 1,6 za RS2000 |
Autor: | Michal Ševeček [ 15 lis 2012 12:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vymena vstriku 1,6 za RS2000 |
šak tam dá aj turbo bestak ne? |
Autor: | Wizzy [ 16 lis 2012 09:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vymena vstriku 1,6 za RS2000 |
Nějaký takovýhle zázrak.. |
Autor: | Fulda [ 16 lis 2012 16:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vymena vstriku 1,6 za RS2000 |
To mě připomnělo tohle video http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... bGWgvJN1_8 |
Autor: | Kabrouš [ 16 lis 2012 21:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vymena vstriku 1,6 za RS2000 |
Autor: | Rosťa-RS [ 24 led 2013 11:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vymena vstriku 1,6 za RS2000 |
Hej borci teď jsem jel tady s jedním borcem pro sába 2,3. v turbu nějakých 230kon nejlepší je na tom stejně ten zvuk jak to turbo fouká to je fakt mega moc |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |