to Šíša:
Díky za info. Bohužel nemám prostor (sídliště a bez garáže) ke složitějších akcím typu rozebrat motor (asi bych to pak ani sám nebyl schopný dát do kupy)
. Autu dávám péči na můj vkus až přehnanou - olej měním max po 8T - používal jsem Valvoline MaxLife 15W-40, později 10W-40, ted jezdím na výše zmíněný Texaco 10W-40, ale nejspíš se vrátím k tomu Valvolině MaxLife - zdá se být o něco "lepší". Texaco jsem volil spíše kvůli ceně (tady v Brně koupím 5l za 532Kč s DPH - Valvoline 10W-40 4l za 680Kč s DPH), což při dolévání (minulý motor) cca 1l na 1000km udělá za pár měsíců pár set navíc.
Benzín beru zásadně posledního cca 1,5 roku benzín u Shellu (dost bylo pofiderním levným benzínkám typu Unicorn Oil) a posledního půl roku jezdím pouze na Shell-VPower 95. Ač je benzín dražší, než N95 o cca 1,5Kč/l, tak nakonec ještě ušetřím
Mám spočítáno, že mám s ním lepší spotřebu o cca 0,5l/100Km, což se mi v konečném důsledku vyplatí
.
Motor co jsem nedávno koupil a mám s ním cca 2,5T. Byl pěkný špindíra - zasraný a orezrý u svíček až to bolí, olej v něm byl černý jak koks, olejový filtr jsem musel velmi hrubým způsobem páčit a svíčky to byl děs - s těma to byl fakt boj (3 šly ven na dobré slovo po cca 5min páčení) - myslím, že jsem je tahal za studena, což asi nebylo to nejlepší.
Radu se svíčkama si beru k srdci a přístě jedině vyndávat za tepla