fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Benzin v oleji.
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=4494
Stránka 1 z 1

Autor:  Návštěvník [ 12 led 2006 21:34 ]
Předmět příspěvku:  Benzin v oleji.

Zdravim. Dostava se mi benzin do oleje. Za 150km jizdy o 5mm vic na měrce oleje. Opravař v servisu mě řekl, že nema smysl to opravovat a mam raději koupit jiny motor. A to auto ani neviděl. Motor jinak šlape dobře, chytna hned i -20 C. Jenom mirně klesaji otačky za jizdy na volnoběh. Potřeboval bych poradit. Opravovat, nebo shanět motor? Dik.

Autor:  O.S.L.I.K. [ 12 led 2006 21:52 ]
Předmět příspěvku: 

ze by tesneni pod hlavou:) motor by byl lepsi novej....

Autor:  Tony [ 12 led 2006 21:57 ]
Předmět příspěvku: 

tak stim bych nejezdil,to je tak na zadření,myslím si taky těsnění pod hlavou,nebo nějaký ventil nedovírá,nebo nějaká netěsnost ve válcích???skusil bych změřit tlaky

Autor:  benzínek [ 13 led 2006 10:12 ]
Předmět příspěvku: 

Nejedná se náhodou o karburátor s mechanickým čerpadlem benzínu?

Autor:  m@rekR$ [ 13 led 2006 12:47 ]
Předmět příspěvku: 

Vim, ze to resil tu snad Standa. Kazdopadne - ventily, krouzky -
zkus si nechat zmerit kompresi v jednotlivych valcich a uvidis, treba napovi udaj, ktery se bude dost odlisovat od ostatnich.

Autor:  Bery [ 14 led 2006 10:34 ]
Předmět příspěvku: 

Změřit kompresi , sundat hlavu vyndat písty.......1,4 CVH vídím to jasně totálně odlítaný špatný olej. To znamená po rozebrání zjistit škody a udělat generálku.Benzín v oleji konečná víc jak 1000 km tomu motoru nedávám.Investice 20 000.- a víc tisíc. Prodat koupit uplně něco jiného.Nebo za 5 000.- jiný motor za dalších 5 000.- ho tam snad někdo i namontuje a doufat že ten jiný motor není ještě v horším stavu než ten předchozí.

Autor:  Návštěvník [ 14 led 2006 11:59 ]
Předmět příspěvku: 

S autem nejezdim a o karburator se nejedna. Olej jsem měnill pravidelně. Auto mam necelej rok, tak možna předchozi majitel se na to vybod. Necham si změřit ty tlaky a pak uvidime. Nabizej mě motor 1,4 CHV 91r. za 3,5 tis.. Ale leži mu tam ve stodole dva roky a nevypada nějak valně.

Autor:  Alexa [ 15 led 2006 08:36 ]
Předmět příspěvku: 

To je trochu moc aby to šlo přes spalovací prostor tam musí být jiná zrada. Jestli ten motor chytá bez problémů, pak bych sázel na nějaký zádrhel na palivovém systému, Jaká je spotřeba. A je to opravdu benzín, protože při ohřátém motoru (oleji) na provozní teplotu by se muselo větší množství benzínu odpařit a v motoru by zůstalo pouze mmenší množství a 5 mm na rysce je cca 0.5 l což je hodně.

Autor:  Návštěvník [ 15 led 2006 22:13 ]
Předmět příspěvku: 

No, ta spotřeba docela vysoka, asi něco přes 10l na 100km. A benzin to je určitě. Jezdil jsem deně dvakrat 13km, tak že se motor moc nezahřal. Takže toho asi moc nevypařil. Nalil jsem novy olej a jezdil jsem snim tři tydny. Olej jsem kontroloval každy den a byl v pořadku. Posledni den byla teplota po ranu -18 C, z vyfuku šlo hodně biliho kouře a asi hodinu po dojeti jsem skontroloval olej a stoupl o 0,5cm. Když jsem sundal vičko motoru, tak tam byla žluta pěna.

Autor:  Šíša [ 16 led 2006 01:05 ]
Předmět příspěvku: 

No tak to spíše než na benzín do oleje vypadá, že Ti tam teče voda. Zkus kontrolovat i hladinu ve vyrovnávací nádržce. Pokavaď klesá, tak je to voda a bude to chtít vyměnit těsnění pod hlavou

Autor:  Návštěvník [ 16 led 2006 21:02 ]
Předmět příspěvku: 

Hladina vody je pořad stejna a ten olej strašně smrdi benzinem.

Autor:  Návštěvník [ 17 led 2006 17:42 ]
Předmět příspěvku: 

Ještě před velkými akcemi psanými nahoře bych zajel někam na diagnostiku a nechal proměřit lambdu. Podle mě to vypadá na stále obohacenou směs, která se nestíhá spalovat a stírá se po válcích do oleje - obzvlášť v zimě. Ve finále to pak může dělat nejaké čidlo (např. teploty) za pár stovek.

Autor:  Návštěvník [ 19 bře 2006 19:40 ]
Předmět příspěvku: 

Lambda sondu mam 3 měsice starou. Tlaky mam v pořadku 10, 10, 10,5 ,10. Vyčistil jsem prostor škr.klapky a klapky vzduchu. Nechal jsem si seštelovat ventily, ale pořad žadny změny. Nedavno jsem čistil hadice podtlakoveho systemu, ktere byli plne benzinu. Při odpojeni hadice z podtlakoveho regulatoru přisavani spalin, jsem si všiml, že motor šlape o hodně lip. Skoušel jizdu se studenym motorem na volnoběh. S odpojenou hadičkou 1000ot., se zapojenou 300-400ot. a nakonec zdechl. Jezdim s tou odpojenou hadici už tyden a motor šlape jako hodinky, žadne zdechani na křižovatce i olej se zda v pořadku. Chtěl bych se zeptat jestli by se přes nasavani spalin, mohl nějak do oleje dostat benzin. A jestli prozatimni jizdou s odpojenou hadici z přisavani spalin, nebude myt špatny nasledek. Dik.

Autor:  velkybanan [ 07 kvě 2007 21:20 ]
Předmět příspěvku: 

chlapi poradte , nedavno meneny olej (v servise a dali ho tam moc musel jsem odpoustet ) a smrdi mi v nem benzin znamena to ze mam v haji motor???:-( podotykam pred vymenou vse v poradku

Autor:  Psyg [ 07 kvě 2007 21:59 ]
Předmět příspěvku: 

velkybanan píše:
chlapi poradte , nedavno meneny olej (v servise a dali ho tam moc musel jsem odpoustet ) a smrdi mi v nem benzin znamena to ze mam v haji motor???:-( podotykam pred vymenou vse v poradku


Jooo zase nejaky kvalitni servis.Mel si to zkontrolovat, kdyz si si odvazel auto, ted uz jim asi nic nedokazes, jedine pohrozit coikou nebo zlamat ruce.

Autor:  velkybanan [ 08 kvě 2007 00:04 ]
Předmět příspěvku: 

radsi zlamat ruce , asi si olej ted vymenim sam snad na tom nic nebude ale doufam ze nemam zmrvene auto.

Autor:  LeMans [ 10 kvě 2007 07:57 ]
Předmět příspěvku: 

no to by ho tam museli dát opravdu hodně navíc, aby to něco udělalo, ale osobně nevím, co by mohli při výměně oleje zmršit. - ždyt se tam jen povoluje jeden šrub a mění filtr.... nehledě na to, že to si může udělat opravdu každý sám a ušetřit si tak peníze i nervy se servisem.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/