fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Výkon motoru za studena
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=4510
Stránka 1 z 1

Autor:  Návštěvník [ 14 led 2006 15:29 ]
Předmět příspěvku:  Výkon motoru za studena

Zdravým mám problém za studena se my po nastartování neudržely otáčky už jsem by v několika servisech až v posledním mě vyměnily olej vneboť mě tam v temposervisu daly špatnej,což se spravylo ale motor nemá výkon aby udržel jakýkoliv zatížení např.po zapnutí el.výhřevu očelního okna okamžitě zdechne.Zajel jsem spátky do servisu a tam mě zdělily že technicky je vše vpořádku a že diagnostika neudává žádné závady i komprese na které jsem se ptal že jsou v pořádku.Na základě těchto informací mě poslal do značkového servisu neboť že má unioverzální diagnostiku a dostane se jen do historie závad a ne do řidicí jednotky,neboť se mě motor v tomto zatížení zahlcuje nebo naopak.Možná mě poradíte nemám zrovna důvěru ve značkové servisy právě od návštěvy Rašína mám tyto problémy.

Autor:  Pavel Handlovský [ 16 led 2006 12:50 ]
Předmět příspěvku: 

A skusil si aj RESET RJ ? :wink:
:wink: Mohlo by to pomoct niekde som cital ze sa to odporuca pri vymene oleja tak skus.

Autor:  Standa [ 16 led 2006 13:00 ]
Předmět příspěvku: 

To Martin: Nevím přesně co máš za motor, ale jestli studený zhasíná do 1 minuty, tak to můžou dělat výfuková zdvihátka. Také by studený nešel do otáček a dusil se a pak zhasínání vždy na první křižovatce. Jestli motor má všechny tyto symptomy, tak je velká pravděpodobnost, že po výměně 8 výfukových zdvihátek může zase chodit jako nový.

Autor:  Návštěvník [ 16 led 2006 14:49 ]
Předmět příspěvku: 

Právě v posledním servisu mě řikaly že to vypadá na závadu v seřízení ŘJ právě tuto informaci našel v jejich manualu prý by se měla dát nastavyt ŘJ a dá se vubec ŘJ nastavyt mám na mysly např.bohatost směsy nebo předstih.Nevýte zda se ty zvyhátka mohou projevyt střílením do výfuku.

Autor:  Charlie [ 16 led 2006 14:59 ]
Předmět příspěvku: 

Mám uplně ten stejný problém ze startem.Nevíte náhodou někdo kolik stojí výměna těch zdvihátek na motoru 1.6 16v

Autor:  Návštěvník [ 16 led 2006 15:09 ]
Předmět příspěvku: 

Mám dojem že na foru psaly 560,- za kus tak se podivej.

______________________
Escort combi 1,6 16V zetec

Autor:  Pavel Handlovský [ 16 led 2006 15:13 ]
Předmět příspěvku: 

No tak ked to striela tak to bude to co popisuje Standa. On tu poruch aj rozpisoval v nejakej teme (ako sa pri tom chova motor atd).

Autor:  Návštěvník [ 16 led 2006 15:20 ]
Předmět příspěvku: 

Před výměnou ventylu volnoběhu se udržel v 1000 otáčkách teď po výměně první start hned zdechne při druhém vydrží tak 1min. a při dálších jakmyle přidám plyn tak to střílý a zdechne a jak motor zatížím např. otočením volantu nebo el.výhřev čelního skla tak taky okamžitě zdechne.

Autor:  Standa [ 16 led 2006 16:08 ]
Předmět příspěvku: 

ŘJ ma natvrdo zapsané mapy, podle kterých se řídí chod motoru. Když se odpojí akumulátor na 15 mn a déle, tak se vymažou korekce pro jednotlivé snímače. Znovuzapojením akumulátoru a následnou jízdou se hodnoty s čidel načtou znovu. Žádné jiné nastavování tam není. Ta vadná zdvihátka se nejvýrazněji projevují ve velkých mrazech. Na mém autě když bylo -15 a parkoval jsem venku, nechtěl pak motor fungovat a zhasl třeba na 2 rychlostní st. po 100 metrech jízdy. Pak nešel ani nastartovat, bylo potřeba počkat asi minutu, než se snížil tlak oleje ve zdvihátkach a pak naskočil. Jakmile jsem ujel asi 4 km tak motor šlapal naprosto bezchybně a jel jako víno. Když ovšem zase promrzl tak se vše znovu opakovalo.

Autor:  Návštěvník [ 16 led 2006 16:20 ]
Předmět příspěvku: 

Já mam ale problém vubec udržet motor v chodu jakmile se už motor udrží v chodu tak vykazuje jen kolisání volnoběhu na křižovatkách ale zatin se mě nestalo že by motor zdechla to jen dokuď se motor nezahřeje na provozní teplotu.

________________________
escort 1,6 16V zetec

Autor:  Tkerio [ 18 led 2006 07:44 ]
Předmět příspěvku: 

Mně zdechaní motoru za studena a dušení po zešlapnuti plynového pedálu, dělaly ucpané benzínové vstřikovací ventyli.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/