fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 05:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Přechlastal se motor!
PříspěvekNapsal: 26 led 2006 10:39 
Offline
Forďák

Registrován: 31 kvě 2005 21:46
Příspěvky: 228
Bydliště: Bílovec
Všechny zdravím. Mám takový problém. Dnes ráno teplota jen -9°C, startér točil jako blázen a ani jednou to neškytlo. Tak se motor okamžitě zalil. Nechápu to. Vždyť má čtyři válce! Jak je možné, že ani jeden neblafnul? Když šel benzín i z výfuku, tak jsem to vzdal. :( Taky jsem pak hledal místo, kde by se dal odpojit vstřik benzínu, ale nenašel jsem nic. Tak jsem odpojil jeden vstřikovač po druhém. Nevíte někdo kde je to jednodušší? Pro přiště kdyby náhodou. :? Svíčky jsem vytáhnul, posušil na kotlu a pak je dal zase zpátky a chytlo to hned. Mám tyto svíčky: http://www.brisk.cz/index.php?page=svicky_extra.html Výrobce udává 60tis.km a já mám na nich sotva 20tisisíc. A jezdím jen dlouhé vzdálenosti. Je možné, že by bylo po nich? Nikdy jsem se zapalováním problém neměl. Díky.

_________________
dříve Favorit, Fiesta, Escort,Mondeo

Mitsubishi Pajero 2,8TD Wagon
Focus 1,8 TDDI Ghia (model for Argentina)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 led 2006 10:59 
Offline
Forďák

Registrován: 19 bře 2005 23:58
Příspěvky: 294
Bydliště: Severní čechy/Praha
Kde se odpojí vstřikování benzínu nevím, ale když třeba byl nějakej problém, tak jsem vyndal pojistku palivového čerpadla - mam fiestu, takže kde je v escu Ti nepovím, ale měla by mýti min 20A hodnotu. Prostě koukni do návodu, nebo jestli to nemáš vyznačené na krytu pojistek, která je která.
Normálně jí vyndáš a ještě chvíli po tom točíš, jelikož je to natlakované, tak ať to z toho vystříká ten benzín. Může se Ti stát, že i s vyndanou pojistkou čerpadla to natočíš a bude to chvilku vrčet(bo jak jsem říkal, je to natlakované).

_________________
Starej Brouk 84´... jede a jede a jede


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 led 2006 14:52 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Na escu je taky pojistka na palivový čerpadlo spolu s ostatními a jak psal Šíša najít jí podle označení na krytu pojistek nebo manuálu.
Jinak když se motor přechlastá, tak se doporučuje startovat s plným plynem - jde tam víc vzduchu a při startování je doba otevření vstřiků konstantní a delší.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 led 2006 13:24 
Offline
Forďák

Registrován: 31 kvě 2005 21:46
Příspěvky: 228
Bydliště: Bílovec
Díval jsem se do manuálu a nějaké pojistky by tam fakt byly. Na krytu pojistkovky mám jen vykřičníky a v manuálu (staženém s tohoto webu) je toho víc co pojistky jistí. Např. ventil sytiče, řízení motoru, jistič palivového čerpadla na jedné pojistce. A pak ještě jedna zvlášt jen palivové čerpadlo. Tak nevím kterou z nich. Aby to zase potom házelo jiskru. :? A nejsem s toho moc chytrý, protože jsou tam popsány pojistkovky do 1/95 a pak do 2/95. Možná že je to překlep a má tam být do 1/95 a od 2/95. Nevím no. A co ty svíčky? Poraďte někdo prosím. Mám je tam nechat, nebo vyměnit? Dneska to chytlo zase normálně. Napadlo mě, jestli to nemohlo být třeba tím, že mi třikrát nevysunul pastorek na stártéru. A tak jestli si to nenatáhlo, nebo nenatlakovalo moc benzínu a pak jak se motor protočil pustily vstřikovače trojitou dávku. Je to možné?

_________________
dříve Favorit, Fiesta, Escort,Mondeo

Mitsubishi Pajero 2,8TD Wagon
Focus 1,8 TDDI Ghia (model for Argentina)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 led 2006 13:36 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
I když natlakuješ čerpadlem víckrát, tak tlak v sytému musí zůstat pořád konstantní. Proto je tam regulátor tlaku paliva a ten otvírá při zvýšení tlaku okruh vracáku zpět do nádrže. To je i za chodu motoru, protože čerpadlo dává mnohem víc než co se vstřikuje.
Já mám zvlášť pojistku na palivový čepadlo a mám takovej dojem, že je u ní(na krytu pojistek) symbol čerpacího stojanu u benzínky.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 led 2006 18:00 
Offline
Forďák

Registrován: 31 kvě 2005 21:46
Příspěvky: 228
Bydliště: Bílovec
Tak jsem tu pojistku našel. Před chvílí jsem to i testoval a je to tak. Pojistka číslo 5 a má 20ampér. Za chodu jsem ji vytáhnul a motor během pár vteřin vysadil. Takže až se to zase zalije jde ven, plný plyn a budu sušit. 8) Dík za rady

Ale stejně by mě zajímalo, proč se tak stalo. :roll:

_________________
dříve Favorit, Fiesta, Escort,Mondeo

Mitsubishi Pajero 2,8TD Wagon
Focus 1,8 TDDI Ghia (model for Argentina)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 63 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz