fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Jak chutnají tyhle mrazy vašemu autu? http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=4588 |
Stránka 1 z 4 |
Autor: | Wizzy [ 23 led 2006 09:28 ] |
Předmět příspěvku: | Jak chutnají tyhle mrazy vašemu autu? |
(lehká inspirace z naftové sekce) U nás dnes -28°C, teploměr v autě byl téměř nečitelný. Námrazu ze skel jsem si raději seškrabal už včera, takže ráno jsem akorát ometl sníh. Auto chytlo napodruhé, ono by to blaflo i napoprvé, kdybych to nechal převalit 3x místo jen 2x. Baterka Motorcraft Superstart (asi ještě origo, čili 6,5 roku, ale kdo ví?) Po nastartování z motoru rachot jak z traktoru, po chvilce se uklidnil klíňák a po další chvíli i hydroštely. Řízení ze začátku tužší, ale ne na moc dlouho. Po cca 5ti kilometrech se slušně rozpohybovala i převodovka. Ne, že by s ní nešlo řadit vůbec, ale ze začátku byla pěkně tuhá. (ono v autě bylo tuhé skoro všechno, veškeré ovládání vzduchotechniky, páčka blinkrů, stěračů, prostě všechno. Na ruční brzdu jsem raději ani nešahal ) Brzdy zabíraly výborně, to jsem čučel, ovšem místy bylo na silnici takové kluziště, že se stačilo brzd jen dotknout a už na mě pedál "vrčel". Spekulace: Je na zimu lepší řidší olej (5w30) nebo hustší (10w40)? Řidší lépe maže za studena, ale zase ho víc degraduje nespálený benzín... |
Autor: | jarous350 [ 23 led 2006 09:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak ja dneska rano na poprvy Jupiiii!!! A pak, ze Escorty nestartujou. Nicmene zvuk byl taky ze zacatku dost hroznej a vsechno samozrejme zatuhly. Baterku mam tu samou, takze jestli je tam puvodni, tak je stara 8 let, je to vubec mozny? |
Autor: | Martin 1,6 [ 23 led 2006 10:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
No já si moc pískat nemůžu. U nás -24. Včera večer jsem potřeboval odjet a protáhlo se to na hodinu. Bateku mám kupovanou v létě a přesto to točilo pomalu a nechytlo. Takže jsem vytáhnul 150ku baterku z traktoru a pustil to do své přes káble. Pořád nic. Na káblech od startéru se akorát tavila izolace. Takže jsem dopadl tak, že jsem fordíka musel roztáhnout nakonec traktorem. Jinak ráno jsem měl vyjet zase a tak jsem už věděl, co mě bude čekat. Chodil jsem k autu každé tři hodiny až do rána a nechal ho vždy půl hodiny běžet aby se motor zase a zase zahřál. Tak tomu říkám pořádné ku....í motoru. Ale zajímalo by mě, čím to je, že to netočí. Že by startér v háji? Nebo tím, že tam mám "sádlo" M7ADSIII? |
Autor: | Alexa [ 23 led 2006 10:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ráno jsem šel k autu potichu abych ho nevyděsil (baterka z roku 99 40 Ah na teloměru na terase - 25°C) potom na první šup zavrčel akorát po povolení spojky byl znát znatelný odpor a auto se pomalu rozjelo na neutrál. Ten olej maže tak do - 15 tak buď rád že jsi neodepsal motor. |
Autor: | salem [ 23 led 2006 11:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Díky Bohu za garáž )))) |
Autor: | Návštěvník [ 23 led 2006 12:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Při dnešních -20 jsem musel svítit něco přes minutu aby se baterka "prokrvila" a pak motor nastartovat s malý sebezapřením, ale chytil se. Převodovka byla děsná, řízení v normálu. Ať už ty mrazy pominou a je už teplo |
Autor: | -petr- [ 23 led 2006 13:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nevytápěná garáž, cca -2°C, auto 10 dní stálo. Po 1-2 vteřinách startování krásně chytlo. Jinak všechno poněkud ztuhlé, brzdy lepší než za tepla. Olej 5W-30 shledávám pro chod studeného motoru výrazně lepším než 10W-40, co jsem měl předtím. Konec hlášení. |
Autor: | skaldal [ 23 led 2006 13:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
No já jsem u Escorta žádnej problém se startem neměl, protože motor leží vedle něj na zemi Horší je, že jsem ho chtěl dneska namontovat, ale jelikož by mi každej klíč přimrznul k ruce, tak se na to asi vyseru a počkám do července Omega chytla jako prd, (to si vždycky po startu myslím, že jsem koupil diesela podle zvuku), tak se v ní aspoň svezla převodovka z Esca. Ale před chvilkou jsem se zrovna smál kámošoj s 626kou 2.0D, jak polejval naftovej filtr horkou vodou a stejně mu to furt chcípalo Holt nafta patří do kamen a ne do auta. Už jsem jich dneska za dopoledne viděl dost, nepojízdnejch ropáků. |
Autor: | deekay [ 23 led 2006 13:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
skaldal: Covece to si mel peknou raritku, 10-ti rychlostni omegu |
Autor: | skaldal [ 23 led 2006 13:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
No, tuhle jsem v ní ještě vezl jeden a půl motoru do Esca, tak to byla taky slušná motorizace- Omega 2.0 vepředu, 1.6 na zadních sedačkách a spodek 1.8 v kufru A Mondeo 4.3i 40V DuratecoZetec taky ještě nikdo neviděl Když jsem vzadu vezl místo sedaček motor 1.8 i s převodovkou a poloosama |
Autor: | cendler [ 23 led 2006 13:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
no já ráno kolem osmé, jsem otevřel rosvítil kontrolky a chtěl nastartovat a jen jsem slyšel jak se chce startér otočit ale nějak mu to nešlo, ale na po druhé to chytlo okamžitě, tak docela fajn jinak už mě ta zima štve a kolik u nás bylo opravdu nevím, ale fakt zima |
Autor: | -petr- [ 23 led 2006 13:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
jarous350: Jo a baterku mám taky původní osm let starou Motorcraft. Jinou značku už nechci, fakt se vyplatí |
Autor: | m@rekR$ [ 23 led 2006 13:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Chytlo, naskočilo, hydra zaklapali, naplnili a musim s hruzou skonstatovat, ze kdyz je motor ohraty, tak cim chladnejsi pocasi, tim lepe - cim chladnejc, tim motor lepe tahne - jede jak magor......a to furt nadavas - neslapej na ten plyn tolik........a HUPS.......auto zabere jak pitomy a v ksiftu krec smichu........a zase.........nech sakra ten plyn a HUPS no tak porad dokola:-)) |
Autor: | Pavel Handlovský [ 23 led 2006 14:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Aj mne to dnes chytilo na prvy sup ale ten rachot z motora bol dost divoky pripadalo mi to ako keby isla na prazdno vodna pumpa alebo nejake cerpadlo . No a na teplomer som nepozeral ale asi - 20. Podla toho co hovoril kolega. |
Autor: | Hnata [ 23 led 2006 14:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak ja dnes byl bez potizi - auto stalo pres noc vedle vrat do vymenikove stanice (tam se u nas na sidlisti meni teplo z teplovodu ze skodovky na ohrivani vody a topeni). Vsichni kolem skrabali namrazu jak divy - ja ne pac ty tepelny uniky z te vymenikovky mi auto pekne hrali celou noc Venkovni teplomer v byte za oknem ukazoval -18 teplomer v aute (a to i venkovni cidlo) ukazovali stejne -5 stupnu Ovsem vcera to byla pro me premiera totalniho zamrznuti: venku bylo -15 stupnu a ja skoro neotevrel dvere, okna jsem skrabal asi deset minut prasklou plastovou skrabkou, po nastartovani jsem od auta leknutim odskocil pac se na par vterin muj benzinacek ozyval jak naftak. Odeslo mi jedno CD ktery jsem mel v radiu (neslo nacist ) ale PC si s nim jeste poradilo takze v klidu. Jinak ale mrazy zatim zvladame v pohode. |
Autor: | skaldal [ 23 led 2006 15:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Odešlo mi jedno CD... Tak to se asi šlo ohřát někam do hospody, když ho necháš mrznout v autě |
Autor: | hameluk [ 23 led 2006 15:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak u nás ráno -26° a ťuk ťuk - natočil jsem napodruhé - celkem v pohodě Zavzpomínal jsem si na Škodověnku - do té bych se v takovéhle zimě ani nedostal BTW - také mám baterku Motorcraft, ani nevím jak starou, už jsem s ní auto koupil, ale kloubouk před ní dolů |
Autor: | Dušan [ 23 led 2006 15:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
hehe,ja jsem ted delal na svem escu pripravu pod lak po prahach atd,takze rano akorat naslapu parkrat na plyn fafiku a na brnk natocim.... |
Autor: | MV [ 23 led 2006 17:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
U mě startování vždy napoprvý i v mrazech(zatím asi nejvíc -18°C), skoro jak v létě. Baterka dva roky stará Banner UniBull 58Ah/450A. Trochu mi vadí ze začátku ztuhlá převodovka. Dřív jsem měl problém se startérem(nevyjížděl pastorek nebo pomalu točil), vyřešil to nový elektromagnet(cívka) startéru. |
Autor: | PH [ 23 led 2006 17:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak u nas rano kolem 20, nasedl jsem, nastartoval jako normalne na brnknuti... akorat zaradit byla docela drina a ovladac topeni zatuhl tak, ze jsem urval ovladaci knoflik... s drncicimi zuby (vzdycky ridim bez bundy) jsem dojel a od rana uz bundu nesundam ani v aute. |
Stránka 1 z 4 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |