fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 07:00

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Špatné startování
PříspěvekNapsal: 22 led 2006 02:22 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 led 2005 20:27
Příspěvky: 184
Bydliště: Valašské Meziříčí
Zdravim. Potřebuju poradit. Dost špatně startuju. Když je motor horký, chytne na ťuknutí. Když je studený, po trošku delším protáčení chytne taky. Ale v momentě, kdy nastartuju, dojedu např. cca 1 km na benzínku, tam vypnu motor, už nenastartuju. Motor prostě nechce chytit. Sice chvíli točí, ale při hodně nízkých otáčkách (tak 400) a pak stejně zdechne. Nepomůže ani rozpumpovat plynem, prostě nic. Obvykle se mi to podaří nakopnout až tak po desáté. Čím to může být? Dík.

_________________
Ford Escort Combi r.1998, 1.6 16V Zetec 66 kW
Žádný sociální holovágn, nýbrž pravý bazarní xindl - fbenzínu, fkorozi, fkombajnu, ftuzingu, nahlínách a se samýma hájtek fíčerama. Šestá číslice počítadla kilometrů nelze zaručit. Žere benzínu osumapůl, vody půl a oleje čtvrt litru na sto, emisní norma odhadem Euro minus 3 a furt je na tom něco podělané...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 led 2006 17:51 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2006 01:04
Příspěvky: 673
Bydliště: Žďár nad Sázavou
já mám to samí akorát néé tak strašný.Jak to vypadá u tebe s výkonem motoru studenýho auta?Protože jestli je to líný tak to může byt buď zdvihátka a nebo taky čidlo nasávanýho vzduchu

_________________
Mercedes-Benz SLK 230 kompressor, kupékabriolet, 2001, 200hp


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 led 2006 20:47 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Tak mně to v tom dnešním mrazu dělá v podstatě taky :evil: . Na několikátý pokus nastartuju, neudrží to otáčky volnoběhu a zdechne. A to několikrát za sebou.

Asi ta zima dává sodu baterce. A u mne k tomu navíc přistupuje nějaká prasklina ve výfuku, která se tím mrazem asi pořádně rozšklebila. Snad s tím aspoň pozítří dojedu asi 3 km do servisu, kam jsem objednaný na zjištění problémové části výfuku.
Olej v převodovce je jak kámen. :roll:

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 led 2006 15:29 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 led 2005 20:27
Příspěvky: 184
Bydliště: Valašské Meziříčí
Baterka je vpořádku, startér točí dobře. Mám spíš podezření na čidlo teploty vody. Že si ŘJ myslí že motor je už dostatečně teplý a dává míň paliva. Mám dotaz. Čidlo teploty vody je stejné pro budík v palubce i pro ŘJ, nebo jsou tam 2? Jak je důležitý snímač otáček klikovky? V service říkali že je po něm, že nějak blbne řídicí jednotku. Nemůže to být tím?

_________________
Ford Escort Combi r.1998, 1.6 16V Zetec 66 kW
Žádný sociální holovágn, nýbrž pravý bazarní xindl - fbenzínu, fkorozi, fkombajnu, ftuzingu, nahlínách a se samýma hájtek fíčerama. Šestá číslice počítadla kilometrů nelze zaručit. Žere benzínu osumapůl, vody půl a oleje čtvrt litru na sto, emisní norma odhadem Euro minus 3 a furt je na tom něco podělané...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 led 2006 19:24 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Bez funkčního čidla otáček klikovky (případně vaček) auto nenastartuješ... vyzkoušeno např. u Renault Master a VW T4

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 led 2006 10:54 
jj
tak se me to stalol,pak jsemse mrkl na cidlo otacek a byl uplne volnej sroubek na nem,vyndal ocistil jej a prisroubovala auto chytlo hnedkom..........


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 67 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz