fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Přechlastal se motor! http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=4616 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Martin 1,6 [ 26 led 2006 10:39 ] |
Předmět příspěvku: | Přechlastal se motor! |
Všechny zdravím. Mám takový problém. Dnes ráno teplota jen -9°C, startér točil jako blázen a ani jednou to neškytlo. Tak se motor okamžitě zalil. Nechápu to. Vždyť má čtyři válce! Jak je možné, že ani jeden neblafnul? Když šel benzín i z výfuku, tak jsem to vzdal. ![]() ![]() |
Autor: | Šíša [ 26 led 2006 10:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kde se odpojí vstřikování benzínu nevím, ale když třeba byl nějakej problém, tak jsem vyndal pojistku palivového čerpadla - mam fiestu, takže kde je v escu Ti nepovím, ale měla by mýti min 20A hodnotu. Prostě koukni do návodu, nebo jestli to nemáš vyznačené na krytu pojistek, která je která. Normálně jí vyndáš a ještě chvíli po tom točíš, jelikož je to natlakované, tak ať to z toho vystříká ten benzín. Může se Ti stát, že i s vyndanou pojistkou čerpadla to natočíš a bude to chvilku vrčet(bo jak jsem říkal, je to natlakované). |
Autor: | MV [ 26 led 2006 14:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na escu je taky pojistka na palivový čerpadlo spolu s ostatními a jak psal Šíša najít jí podle označení na krytu pojistek nebo manuálu. Jinak když se motor přechlastá, tak se doporučuje startovat s plným plynem - jde tam víc vzduchu a při startování je doba otevření vstřiků konstantní a delší. |
Autor: | Martin 1,6 [ 27 led 2006 13:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Díval jsem se do manuálu a nějaké pojistky by tam fakt byly. Na krytu pojistkovky mám jen vykřičníky a v manuálu (staženém s tohoto webu) je toho víc co pojistky jistí. Např. ventil sytiče, řízení motoru, jistič palivového čerpadla na jedné pojistce. A pak ještě jedna zvlášt jen palivové čerpadlo. Tak nevím kterou z nich. Aby to zase potom házelo jiskru. ![]() |
Autor: | MV [ 27 led 2006 13:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
I když natlakuješ čerpadlem víckrát, tak tlak v sytému musí zůstat pořád konstantní. Proto je tam regulátor tlaku paliva a ten otvírá při zvýšení tlaku okruh vracáku zpět do nádrže. To je i za chodu motoru, protože čerpadlo dává mnohem víc než co se vstřikuje. Já mám zvlášť pojistku na palivový čepadlo a mám takovej dojem, že je u ní(na krytu pojistek) symbol čerpacího stojanu u benzínky. |
Autor: | Martin 1,6 [ 27 led 2006 18:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jsem tu pojistku našel. Před chvílí jsem to i testoval a je to tak. Pojistka číslo 5 a má 20ampér. Za chodu jsem ji vytáhnul a motor během pár vteřin vysadil. Takže až se to zase zalije jde ven, plný plyn a budu sušit. ![]() Ale stejně by mě zajímalo, proč se tak stalo. ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |