fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Přechlastal se motor!
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=4616
Stránka 1 z 1

Autor:  Martin 1,6 [ 26 led 2006 10:39 ]
Předmět příspěvku:  Přechlastal se motor!

Všechny zdravím. Mám takový problém. Dnes ráno teplota jen -9°C, startér točil jako blázen a ani jednou to neškytlo. Tak se motor okamžitě zalil. Nechápu to. Vždyť má čtyři válce! Jak je možné, že ani jeden neblafnul? Když šel benzín i z výfuku, tak jsem to vzdal. :( Taky jsem pak hledal místo, kde by se dal odpojit vstřik benzínu, ale nenašel jsem nic. Tak jsem odpojil jeden vstřikovač po druhém. Nevíte někdo kde je to jednodušší? Pro přiště kdyby náhodou. :? Svíčky jsem vytáhnul, posušil na kotlu a pak je dal zase zpátky a chytlo to hned. Mám tyto svíčky: http://www.brisk.cz/index.php?page=svicky_extra.html Výrobce udává 60tis.km a já mám na nich sotva 20tisisíc. A jezdím jen dlouhé vzdálenosti. Je možné, že by bylo po nich? Nikdy jsem se zapalováním problém neměl. Díky.

Autor:  Šíša [ 26 led 2006 10:59 ]
Předmět příspěvku: 

Kde se odpojí vstřikování benzínu nevím, ale když třeba byl nějakej problém, tak jsem vyndal pojistku palivového čerpadla - mam fiestu, takže kde je v escu Ti nepovím, ale měla by mýti min 20A hodnotu. Prostě koukni do návodu, nebo jestli to nemáš vyznačené na krytu pojistek, která je která.
Normálně jí vyndáš a ještě chvíli po tom točíš, jelikož je to natlakované, tak ať to z toho vystříká ten benzín. Může se Ti stát, že i s vyndanou pojistkou čerpadla to natočíš a bude to chvilku vrčet(bo jak jsem říkal, je to natlakované).

Autor:  MV [ 26 led 2006 14:52 ]
Předmět příspěvku: 

Na escu je taky pojistka na palivový čerpadlo spolu s ostatními a jak psal Šíša najít jí podle označení na krytu pojistek nebo manuálu.
Jinak když se motor přechlastá, tak se doporučuje startovat s plným plynem - jde tam víc vzduchu a při startování je doba otevření vstřiků konstantní a delší.

Autor:  Martin 1,6 [ 27 led 2006 13:24 ]
Předmět příspěvku: 

Díval jsem se do manuálu a nějaké pojistky by tam fakt byly. Na krytu pojistkovky mám jen vykřičníky a v manuálu (staženém s tohoto webu) je toho víc co pojistky jistí. Např. ventil sytiče, řízení motoru, jistič palivového čerpadla na jedné pojistce. A pak ještě jedna zvlášt jen palivové čerpadlo. Tak nevím kterou z nich. Aby to zase potom házelo jiskru. :? A nejsem s toho moc chytrý, protože jsou tam popsány pojistkovky do 1/95 a pak do 2/95. Možná že je to překlep a má tam být do 1/95 a od 2/95. Nevím no. A co ty svíčky? Poraďte někdo prosím. Mám je tam nechat, nebo vyměnit? Dneska to chytlo zase normálně. Napadlo mě, jestli to nemohlo být třeba tím, že mi třikrát nevysunul pastorek na stártéru. A tak jestli si to nenatáhlo, nebo nenatlakovalo moc benzínu a pak jak se motor protočil pustily vstřikovače trojitou dávku. Je to možné?

Autor:  MV [ 27 led 2006 13:36 ]
Předmět příspěvku: 

I když natlakuješ čerpadlem víckrát, tak tlak v sytému musí zůstat pořád konstantní. Proto je tam regulátor tlaku paliva a ten otvírá při zvýšení tlaku okruh vracáku zpět do nádrže. To je i za chodu motoru, protože čerpadlo dává mnohem víc než co se vstřikuje.
Já mám zvlášť pojistku na palivový čepadlo a mám takovej dojem, že je u ní(na krytu pojistek) symbol čerpacího stojanu u benzínky.

Autor:  Martin 1,6 [ 27 led 2006 18:00 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem tu pojistku našel. Před chvílí jsem to i testoval a je to tak. Pojistka číslo 5 a má 20ampér. Za chodu jsem ji vytáhnul a motor během pár vteřin vysadil. Takže až se to zase zalije jde ven, plný plyn a budu sušit. 8) Dík za rady

Ale stejně by mě zajímalo, proč se tak stalo. :roll:

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/