fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Výměna motoru ve Fiestě http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=468 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Mr.fiesta [ 20 črc 2004 20:01 ] |
Předmět příspěvku: | Výměna motoru ve Fiestě |
Čau všichni, prosím vás o radu. Mám Fiestu 7/96 Mk3 s motorem 1,1i. Chtěl bych ho časem vyměnit za silnější motor nejlépe z escorta (fiesta se špatně shání). Chtěl bych 1,6i nebo 1,8i. nevím jestli to pasuje a co co je všechno potřeba vyměnit (převodovka, spojka atd.) Viděl jsem inzeráty, kde prodají komplet Escorty s motorama 1,6 EFI (105PS) a 1,8 (105PS) r.v. kolem 1992 s TP ze SRN kolem 10000,-. Zdá se mi to super cena za celé auto. Nevíte někdo jak velký problém je to vyměnit? já viděl fotky na jdné zahr. stránce a vypadá to, že převodovka zůstala původní. Díky moc za odpovědi |
Autor: | futura [ 21 črc 2004 07:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hele, nebyla ta 7/96 uz MKIV? Tam nevim,, ale vzasade by to melo byt jako u MKIII. Jinak do MKIII by nemel byt problem dat 1,6 CVH 105k, 1,6 16V ani 1,8 16V. Pokud ten motor bude komplet i s elektrikou, nemel by byt zasadni problem, i kdyz mozna bude potreba i cerpadlo do nadrze, nevim, jak to ma ta 1,1. Drobne potize mozne i s uchytama motoru, i tady muze byt rozdil mezi tou 1,1, ktera je OHV a tema ostatnima.Abych se tomu vsemu vyhnul, fakt bych zkusil sehnat radsi fiestu, bud 1,6XR2i, nebo tu 1,8 16V, klidne i hodne bouranou, hlavne, aby mela celej predek.Budes to mit i se sladenou prevodovkou a spojkou, tyhle auta maji vetsi spojku. Pocitej, ze brzdy v serii taky nejsou zadny zazrak ani u tewch silnejsich motorizaci, tvoje budou asi nevetrany, takze vymenit taky.Zvaz to, je mozna i prestavba z esca, ale podle mne to bude chtit trosku vic casu a doladeni nekterych odlisnosti, pokud nespechas a mas prostory, tak klidne. |
Autor: | Mr.fiesta [ 24 črc 2004 10:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
Díky za odpověď. Rád bych koupil bouračku XR2i (nejlépe 1,6turbo), ale dost špatně se shání a je celkem drahá. Motor CVH je to samé jako EFI? Nebo je EFI nástupce CVH a předchůdce Zetecu? |
Autor: | Mr.fiesta [ 25 črc 2004 14:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je to fakt MKIII, je to právě poslední měsíc kdy se vyráběly. Zároveň už se dělaly i MKIV. Viděl jsem v německém časopise fiestu s motorem 2,2 (asi Mondeo) se 190PS. Musí to letět jako prase. Mně bystačila i ta 1,6ka ale spíš z toho Escorta, je to levnější. |
Autor: | futura [ 27 črc 2004 08:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bude to chtit asi vic koumani hlavne kolem elektriky, rekl bych, ze podle schematu rizeni motoru bude u 1,1 trosku jine, nez u vyssich obsahu. Ale je to jen domenka, elektrice tolik nehovim, urcite bys nasel nekoho, kdo to porovna a rekne. Co se tyce mechaniky, tak do tyhle fiesty bez problemu nacpes od 1,6CVH, pres 1,6 16V do 1,8 16V, tyhle motory se tam davaly z fabriky, da se tam dat i RS 2000, ale to uz je vetsi opruz, totez mondi 2l. K temhle musis mit i prevodovku MTX, proste narocnejsi rozdelavka. EFI byly novejsi CVH, i 16V jsou oznacovany na sani jako EFI, ale presneji by to melo byt SEFI. |
Autor: | Toplemurka [ 22 srp 2004 09:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Před časem jsem dělal taky výměnu motoru ve fiestě MK2, měl jsem 1.1l. Dával jsem tam motor z XR2 1.6 CVH, motor jde přehodit v pohodě ,ale tak práce co všechno musíš vyměnit asi fakt nestoji za to. Musel jsem vyměnit komptel eletriku,převodovku,poloosy,brzdy, tlumiče+péra a nazdní napravě jsem musel ještě přidat stabilizátor. A to ještě neberu palubku protože pochybuju že by nějaká 1.1l měla otáčkoměr. Kdybych to ted dělal koupil bych určitě cele auto a jen bych změnil číslo kastle. Druhá věc je co ti na to řeknou na technický. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |