fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Chvění motoru (auta) na volnoběh http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=4788 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | M. Geleta [ 11 úno 2006 11:42 ] |
Předmět příspěvku: | Chvění motoru (auta) na volnoběh |
Při volnoběhu se mi nadměrně přenáší vibrace z motoru do celého auta. Máte s tím taky někdo problémy a čím to může být? Silenbloky? |
Autor: | cendler [ 11 úno 2006 12:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
a jede ti to dobře, velký vebrace jsou - když jedeš třeba jen na tři válce,nebu špatně uložený motor |
Autor: | mrazik [ 11 úno 2006 12:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
A otáčky na volnoběh jsou v pořádku ? nejsou moc nízké ? Jinak silenbloky na motoru. |
Autor: | Standa [ 11 úno 2006 13:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Chvění motoru (auta) na volnoběh |
M. Geleta píše: Při volnoběhu se mi nadměrně přenáší vibrace z motoru do celého auta.
Hlavně při volnoběhu motor žádné vibrace mít nemá! Jestli vibrace má, tak bych začal změřením kompresních tlaků na motoru. |
Autor: | Návštěvník [ 11 úno 2006 15:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jak pise Standa, zacni zmerenim kompresnich tlaku. Problemy s vibrujicim motorem na volnobeh jsem odstranil repasem hlavy motoru. Dva vnitrni valce meli podstatne nizsi tlaky nez vnejsi valce a tim bylo zpusobeno vyrazne chveni. Podrobne o tom pisu zde: http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=4695 |
Autor: | otas.pe [ 11 úno 2006 15:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
kolik jsi měl nalítáno, když jsi dělal repasi? Já mám 140 tisíc a auto se chová naprosto ukázkově, co se týká motoru. Chytne i v největším mraze, drží volnoběh, nekolísá, nechcípe, žere teď v zimě po městě 9,5 jinak kolem 7. Ale když tady někdy čtu co s tím máte za potíže, tak mě polejvá studenej pot, co mě čeká.... |
Autor: | Návštěvník [ 11 úno 2006 15:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
Repas jsem delal na 145.000 km. Takze jeste 5.000 km muzes v klidu jezdit |
Autor: | otas.pe [ 11 úno 2006 15:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak to jsi mě neuklidnil. A potíže začali z ničeho nic nebo postupně, já jen abych věděl, co a jak |
Autor: | Návštěvník [ 11 úno 2006 16:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja to auto takhle koupil, takze nemuzu dost dobre posoudit. Za ten necely rok se podle meho nazoru zhorsil trochu vykon, jinak chceni bylo od zacatku stejne. Jinak pokud nebudou spravne tesnit nebo otvirat ventily, muzes je podpalit behem par mesicu. Jak jsou nacnuty, pak to jde velmi rychle. |
Autor: | otas.pe [ 11 úno 2006 16:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
a jak poznám, že jsou načnutý? |
Autor: | Návštěvník [ 11 úno 2006 16:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Netesnost ventilu zjistis zmerenim kompresnich tlaku. |
Autor: | otas.pe [ 11 úno 2006 19:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
nebudu riskovat mozkovou mrtvici, nebo srdeční infarkt, měl jsem favorita a s tím jsem si užil adrenalinu až moc...... |
Autor: | M. Geleta [ 12 úno 2006 14:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
takže otáčky po startu 1500 po chvíli cca 900. Pokles výkonu jsem nazaznamenal. Motor nádherně chytal i při -18st. C. Zkusím změřit ty tlaky. Kolik by tam mělo být? |
Autor: | Návštěvník [ 12 úno 2006 15:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mne to taky dobre startovalo i v mrazu. Zkus ty tlaky, meli by byt cca 12-12-12-12. Ja mel na prostrednich valcich vyrazne nizsi tlaky. |
Autor: | M. Geleta [ 12 úno 2006 16:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
A musim s tim do forda nebo mi to zmeri i v obyc. servisu? Myslim treba kvuli zavitu nebo tak neco. |
Autor: | Nagant [ 12 úno 2006 16:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
V podstatě kdekoliv. Případně sehnat běžně dostupný měřák, udělat prodloužení a s pomocníkem to změřit vlastními silami. http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... 2&start=60 |
Autor: | Návštěvník [ 22 bře 2006 16:27 ] |
Předmět příspěvku: | JJ |
Me se ten motor taky chveje ale az se auto ohreje trochu tak to prestane!!!a ted me auto de jen do trech tisic otacek a dusi se ale jak de na volnobech tak slape krasne!!!nevim zejtra jedu do servisu |
Autor: | varil [ 07 dub 2006 11:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
JSOU TO SILENBLOKY DELA ME TO UPLNE STEJNE TY DVA U PREVODOVKY ALE JE TO PEKNA PALETA ZA TY SILENBLOKY JEDEN 2000 BEZ DPH A DRUHEJ NECO OKOLO 1000 ,- |
Autor: | M. Geleta [ 08 dub 2006 20:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
takže je to podpálený vyfukový ventil tudíž mě čeká repas hlavy Na volnoběch jely jen 3 válce a čtvrtý se chytal až ve vyšších otáčkách. to způsobovalo ty vibrace! Mimochodem tlak na válci s poškozeným ventilem 3 bary!!! |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |