fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
kolísání otáček http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=4972 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | dj.spratek [ 25 úno 2006 14:39 ] |
Předmět příspěvku: | kolísání otáček |
Ahoj lidičky, potřeboval bych malou radu! Mám motor 1.6 L4B 66 kW, vstřikování KE-Jetronic. Při nastartování mi vyskočí otáčky až na 2 ticíce a nechcou jít dolu. Dělá mi to jen někdy? Ale stane se mi i to, že jedu, otáčky mám v normálu a najednou mi vyskočí otáčky opět na 2 tis. I naopak !! Jedu, mám 2 tis. otáček na volnoběh a najednou mi klesnou na normál. Jo a pak mi to ještě dělá to, že se mi samy zvyšujou a snižujou otáčky. Už nevím co s tím dělat. Měl jsem děravej výfuk, vyměnil jsem ho a nic! Vyměnil jsem i olejovej a vzduchovej filtr. Taky nic! Tak už si nevím rady. Díky za pomocnou radu. |
Autor: | Charlie [ 26 úno 2006 13:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
A nedělá to volnoběžnej ventil?tedá já tomuhle moc nerozumím ale myslím že tam něco takovýho je. |
Autor: | dj.spratek [ 26 úno 2006 13:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
A kde by ten ventil měl být ??? |
Autor: | Charlie [ 26 úno 2006 18:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
U motoru. já si myslím že někde napravo od baterky.ale opravdu si to jen myslím možná by byla lepší rada od někoho zkušenějšího. |
Autor: | otas.pe [ 26 úno 2006 18:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
zadej si do hledání "volnoběžný ventil" a budeš mít čtení na celej večer čoveče |
Autor: | Benzín [ 22 bře 2006 15:22 ] |
Předmět příspěvku: | otáčky |
Měl jsem stejný problém. najednou vysoký otáčky okolo 2000 a nechtěly jít dolů pak šli a najenou zase vyskočily nahoru. Byl jsem na diagnostice a zjistili že je špatnej takovej malej ventílek co přisáva vzduch z klikové křídele stojí to okolo 300 tak to zkus. |
Autor: | PADY [ 22 bře 2006 15:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jelikož je to KE MkIV, tak hledání "volnoběžný ventil" toho moc nenajdeš zde se řešily spíš Zeteky než 8 ventilové K-KE Jetroniky,to spíš stáhni z downloadu Etzolda(str někde +-105). Mělo by to být čidlo teploty nasáv.vzduchu (pro sytič). Mě to dělá na Cabru taky s tím,že to kolísá a neudrží studený motor v chodu. Naštěstí pak vypne a při ohřátí už nedává,což ty máš naopak. Ještě zkus odpojit obohacování.Je to ten ventil nahoře u škrtící klapky plynu.Odpoj el.konektor,myslým že je modrý,měl by přestat dávat . |
Autor: | dj.spratek [ 22 bře 2006 16:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
A jak to mám teda řešit? Co mám opravit aby to nedělalo ?? Nebo jak teda ??? Poradíš mi please! S tímhel motorem zase tolik zkušeností nemám !! |
Autor: | PADY [ 27 bře 2006 10:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Stáhni si z dowloadu "Escort_Orion_1". Nastuduj str 79-91. Viděl bych to nejspíše na ventil studeného startu,který je ovl.teplotním čas.spínačem.Začal bych nejdříve konektory,tzn.rozpojit - prostříknout nějakým kontaktolem,ať je jistota,že nejsou přechoďáky. Až ti vyskočí otáčky odpoj konektor od ventilu na str 81 je ozn.B,ten přestane dávat(funguje jako sytič). Pokud otáčky spadnou je chyba v teplotním čidle. !!!Hlavně neotáčej bohatostí na klobouku rozdělovníku (to je to jak je pod filtr a vedou z toho plast.trubičky ke vstřikum)!!! |
Autor: | Návštěvník [ 27 bře 2006 12:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nevim jak na tvem motoru, ale u me je volnobezny ventil umisten (viz. tento odkaz) http://mtw.fordclubs.org/article.php?ar ... 9&rubrik=1 Treba ti to jako indicie pomuze. |
Autor: | Návštěvník [ 27 bře 2006 12:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
konečně motor běží jak má a to díky foru. Ve skratce popis mnou provedených prací" 1,výměna volnoběžného ventylu 2,výměna ventylu advětrání převodové skříně 3,nová svíčky a kabely 4,měření tlaku motoru je OK 5,komplet rozvody 6,vyčištění všech kontaktů A STEJNĚ NEŠEL PLYNULE UŠ SEM BYL ZRALEJ DO BOHNIC. Při pastávání nad běžícím motorem s panáčkem dobré moravské dumaje kde je zakopanej pes si říkám že ten motor alespoň umeju třeba mě něco napadne . v půlce mé činosti zamnou přišla drahá plovička ať zajedu k židovy pro kvasnice do buchet mám je rád tak bez keců nastartuju napůl namydlenej motor a jdu zavřít kapotu a HLE coto oko mé spetřilo na hadičce vedoucí od motoru pod sání se tvoří bublinky. Tak hr naní a motor si přede jak koťátko.......... ...............tu slivku sem pak dožhl. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |