fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 čer 2024 08:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Jaký máte termostat?
88°C 16%  16%  [ 5 ]
92°C 38%  38%  [ 12 ]
nevím 47%  47%  [ 15 ]
jiný 0%  0%  [ 0 ]
Celkem hlasů : 32
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Zetec s termostatem 92°C
PříspěvekNapsal: 06 dub 2006 15:52 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 10:00
Příspěvky: 599
Bydliště: Brünn/Znaim
Doufám, že nedostanu od adminů vyhubováno, že zakládám tohle téma. Asi pár z nás má termostat nastavený na 92°C a zajímalo by mě, jak se teplota chová v létě, v kolonách, jak často spíná větrák...
Když jsem na podzim měnil termostat, koupil jsem ho u Forda podle VINu a schválně říkám chlapíkovi u prodeje, že tam má být dle mého na 88°C, ale on že podle kódu je to určitě na 92°C. Tak jsem to vzal. Starej samozřejmě na 88°C a jsem si dost jistý, že to byl originál. Teď se oteplilo a stačí aby bylo 15°C a teplota mi leze za půlku, i když to jen "lechtám" na pětku mimo město. Dá se s tím vůbec normálně jezdit? Co to bude dělat v létě? Nerad bych, aby mi pořád zapínal ventilátor.

P.S. Na dotazy měnit či neměnit apod.... je jiné téma.

_________________
Cougar 99´ Melina blue
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
History:
Škoda Felicia LXi Combi, 1.3 MPi (50kW), 09/96
Ford Escort, 1,6 16V (66kW), hatchback, 06/98
Škoda 120L 05/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou:
LeMamlas, ufonz - primitivové, omezení provokatéři, lháři. Zkrátka pravý velehnůj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 dub 2006 17:31 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
V servisu mi tam dali nějakej Motorcraft... ručičku mám uprostřed při plynulé jízdě, při popojíždění po Praze mi spíná větrák mezi A-L cca každých 3-5min když je venku kolem 10stupňů.

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 dub 2006 20:05 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 lis 2005 17:14
Příspěvky: 53
Bydliště: Brno
Zrovna dnes jsem měnil termostat. Koupil jsem za 280 Kč na teplotu 88 stupňů. Ten stávající mně dle pozorování rafiky teploty otvíral moc brzo. Oba jsem je povařil, oba jsou na 88 stupňů ale ten původní otevíral o 10 stupňů dřív. A to je už fest rozdíl... Takže údaj na termostatu je jen orientační. Co se vrtule týče, ať se točí, kdy chce, hlavně aby nestávkovala, je to na knop (těch 12 stupňů do varu). Vyplatí se po chvilkách teplotu kontrolovat letmým pohledem na budík...

_________________
nyní: Escort 1999 1.6 16V, combi,
dříve: Escort 9/92, 1.8 EFI, 16V, 77kW, výbava Ghia, 195/50 R15


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 dub 2006 21:44 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 10:00
Příspěvky: 599
Bydliště: Brünn/Znaim
VíťazBrna píše:
Co se vrtule týče, ať se točí, kdy chce, hlavně aby nestávkovala, je to na knop (těch 12 stupňů do varu). Vyplatí se po chvilkách teplotu kontrolovat letmým pohledem na budík...

Teplotu pravidelně sleduji, po zkušenostech se 120tkou a tímhle Fordem, který se zrovna v nejlepším světle po této stránce neukázal (spálený elektromotor ventilátoru - už mám "novej" z vrakáče, problémy s termostatem), jsem si uhnal už takový syndrom neustálé kontroly teploty... :?
Zapínání ventilátoru bude zvyšovat spotřebu, má to docela odběr, a zapíná mně až na hranici červeného pole, tak nevím, jestli to není až moc pozdě...

dj.DEKL: To vypadá, že budeš patřit do klubu s 92°C termostatem. Nechci vidět, co to bude dělat až bude o 20°C víc... :roll:

_________________
Cougar 99´ Melina blue
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
History:
Škoda Felicia LXi Combi, 1.3 MPi (50kW), 09/96
Ford Escort, 1,6 16V (66kW), hatchback, 06/98
Škoda 120L 05/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou:
LeMamlas, ufonz - primitivové, omezení provokatéři, lháři. Zkrátka pravý velehnůj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 dub 2006 08:06 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 09:38
Příspěvky: 446
Bydliště: Krupka - Soběchleby
To petr. Dej vědět co to bude dělat,až budou vedra. Zvýšení spotřeby bych se nebál,teda pokud si toho malýho panáka nechceš dát ty.

_________________
Escort 1,3 MkIII - Tuzex - koupím interier a chrom.lišty oken,r.v.83 "PEPEK"
Escort XR3i Cabrio MkIV - originál a tak i zůstane ,motor L4B KE-Jet ,vše v elektrice i střecha - komplet po GO - 2 roky práce "LUĎA"
Škoda Octavia 1963,Škoda 100
http://www.fordfans.cz/galerie/index.php?cat=10127


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 dub 2006 08:19 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
Já jsem s teplotou nikdy neměl problém, jednou sem se dostal na "A" to když bylo fakt vedro a stál jsem v koloně, po tom co jsem se rozjěl cca 500m se to stahlo, vetšinou teplota u "O" a "R" Spínání větráku sem neřešil, bral jsem to pouze tak aby se to nepřehřálo a nezačal jsem někde vařit.

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zetec s termostatem 92°C
PříspěvekNapsal: 07 dub 2006 11:34 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
-petr- píše:
Doufám, že nedostanu od adminů vyhubováno, že zakládám tohle téma. Asi pár z nás má termostat nastavený na 92°C a zajímalo by mě, jak se teplota chová v létě, v kolonách, jak často spíná větrák...
Když jsem na podzim měnil termostat, koupil jsem ho u Forda podle VINu a schválně říkám chlapíkovi u prodeje, že tam má být dle mého na 88°C, ale on že podle kódu je to určitě na 92°C. Tak jsem to vzal. Starej samozřejmě na 88°C a jsem si dost jistý, že to byl originál. Teď se oteplilo a stačí aby bylo 15°C a teplota mi leze za půlku, i když to jen "lechtám" na pětku mimo město. Dá se s tím vůbec normálně jezdit? Co to bude dělat v létě? Nerad bych, aby mi pořád zapínal ventilátor.

P.S. Na dotazy měnit či neměnit apod.... je jiné téma.

Petr, s tym VIN mi urobili to same.
Na zimu je to v poho, v lete je to tazko povedat.
Za pulku podla mna kusok liezt musi, v pulke by bol keby bolo tych 88 C.
Ja to mam vacsionou na M.
Uvidi sa neskor.
Termostaty sa seru u fordu tak, ze otvara potom skoro, na +/- 70C, takze 92 by sa teoreticky mala dodrbat neskor nez 88 C :D
U fordu su s tymi VIN cislami dobre vedla...
do aut davali take diely ake prave mali skladom, a VIN priradzovali asi podla pocasia.
Proste bordel.

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 dub 2006 11:46 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Já si myslím, že 92° termostat zas tak velký problém být nemusí. Ta teplota je pouze orientační a znamená, kdy se má termostat začít otevírat. Podstatná je ta druhá teplota, kdy má být termostat otevřen úplně a ta je pro Escorta 110° a jestli se nemýlím, tak to tenhle termostat splňuje. 92° termostat bude určitě lepší na zimu. Aspoň se motor lépe ohřeje. Až budu příště měnit termostat, zajedu si pro něj k Fordovi také.

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 dub 2006 18:31 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Ani v létě při 35 nebyl žádný problém... auto se chová furt stejně a když mám zaplou klimu tak větrák jede furt :wink:

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 dub 2006 19:38 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 dub 2005 19:45
Příspěvky: 70
Bydliště: SKALICA SK,N 480 50´ 540´´, E 170 13´ 594´´
Môžete mi prosím presne popísať kde a ako sa čo najjednoduchšie dostanem k termostatu?Najlepšie by bolo foto.Kolko chlad.zmesi asi bude treba doliať?Ako si mi to blbne.Ďakujem všetkým za odpoveď. :oops:

_________________
FORD ESCORT 1.6 16V CLX 1994, 132 tis. km predané
FORD MONDEO 1.8TD GHIA 1998, 175 tis. km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 dub 2006 21:16 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 10:00
Příspěvky: 599
Bydliště: Brünn/Znaim
MLYNEK PETER: Někde je tu návod, hledej.

jan79: Takže taky jsi s tím léto nezažil...no, necháme se překvapit. Popojíždění po ucpaném Brně ve třicetistupňovém vedru s řídkým olejem 5W-30 bude určitě super..

Co se týká provozu s tímto termostatem v zimě, mám tu také pár nejasností. Auto začne už během dvou minut po startu topit, takový vlažný vzduch, jinak po zahřátí topí jak ďas. Ovšem z jakého důvodu se mi v zimě drží teplota při jízdě mimo město pouze na N či O moc nechápu. Jediná teorie, co jsem vymyslel je, že jedu s tak lehkou nohou na plynu, že se motor vlivem proudění ledového vzduchu okolo nestačí ani pořádně ohřát při zavřeném termostatu. To je asi pěkná blbost, co? Ale když na to víc šlápnu a začnu motor vytáčet, leze teplota výše. Přece nemůže být vadnej, když je uplně novej. Nechce se mi ho vyndávat a vařit v hrnci vody...
Taky mě napadlo, že může "kecat" čidlo teploty a ukazuje o něco méně, když už to beru tak ze široka...Ale zase větrák sepne na hranici červeného pole, což tuto možnost dle mého vyvrací.

_________________
Cougar 99´ Melina blue
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
History:
Škoda Felicia LXi Combi, 1.3 MPi (50kW), 09/96
Ford Escort, 1,6 16V (66kW), hatchback, 06/98
Škoda 120L 05/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou:
LeMamlas, ufonz - primitivové, omezení provokatéři, lháři. Zkrátka pravý velehnůj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2006 12:26 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
-petr- píše:
MLYNEK PETER: Někde je tu návod, hledej.

jan79: Takže taky jsi s tím léto nezažil...no, necháme se překvapit. Popojíždění po ucpaném Brně ve třicetistupňovém vedru s řídkým olejem 5W-30 bude určitě super..

...

Petr, leto som nezazil, ale napr vcera som chytnul zapchu na u barrandova kde som isiel vyse pol hodinu v podstate jednotkou.
Teplota oscilovala medzi M a A, zrejme zapinalo vetrak, (nepocul som ho, lebo mi hrala vkuse hudba).

Keby som mal na vyber, bral by som bral 88 C, aj prave kvoli tomu riedkemu oleju.
V stym spatnym termostatom mi to tiez zacalo topit v zime rychlo, ale teplota bola medzi N-O.

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 dub 2006 10:13 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 10:00
Příspěvky: 599
Bydliště: Brünn/Znaim
jan79: Takže taky jsi měl v zimě teplotu mezi N a O...to jsem rád, asi to tak je i když termostat funguje jak má. Jinak co se týká spínání toho větráku, já to poznám i se zapnutým rádiem - při zapnutí se zhoupnou volnoběžné otáčky. Mně ovšem zapíná někde na L tuším, doufám, že to není moc pozdě.

Včera venku patnáct stupňů a teplota motoru po 30ti km jízdy kolísala mezi N a O. Přestávám ten termostat chápat, asi se chová dle své momentální nálady... :roll:

_________________
Cougar 99´ Melina blue
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
History:
Škoda Felicia LXi Combi, 1.3 MPi (50kW), 09/96
Ford Escort, 1,6 16V (66kW), hatchback, 06/98
Škoda 120L 05/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou:
LeMamlas, ufonz - primitivové, omezení provokatéři, lháři. Zkrátka pravý velehnůj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 dub 2006 19:07 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
-petr- píše:
jan79: Takže taky jsi měl v zimě teplotu mezi N a O...to jsem rád, asi to tak je i když termostat funguje jak má. Jinak co se týká spínání toho větráku, já to poznám i se zapnutým rádiem - při zapnutí se zhoupnou volnoběžné otáčky. Mně ovšem zapíná někde na L tuším, doufám, že to není moc pozdě.

Včera venku patnáct stupňů a teplota motoru po 30ti km jízdy kolísala mezi N a O. Přestávám ten termostat chápat, asi se chová dle své momentální nálady... :roll:

-Petr- : Ja som v podstate neriesil ze motor je medzi N a O, aj po XX kilometroch.
Dal som dopredu kryt pred chladic, bol na 95 % zakrytovany, aj tak to nevylezlo do polovice stupnice.
Mal som vsak katastrofalnu spotrebu.
Mimo mesta takym normalnym tempom cca 9-10 L, mesto 12+.
To ma totalne dostalo, hladal som teda tu na fore, priznaky odpovedali tomu, co pisali vsetci ti, ktori menili termostat.

Po vymene spotreba klesla okamzite.
Teplota aj v zime, s odobratym krytom chladica vysla nad O, bola obycajne na R.
Teraz mam spotrebu +/- 7.5L na 100 km, tankujem uz len SHELL V-Power 95.

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 dub 2006 11:17 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 led 2006 21:55
Příspěvky: 308
Bydliště: Brno
Aha, tkaze vidim, ze u Escorta je normalni vysoka teplota na budiku. Uz par dni pozoruju (co se oteplilo na cca 16 - 20 °C), ze mi ve meste lozi rucicka mezi kolem M a A a nespina mi vetrak. Jsem prave zvykly, ze u vetsiny aut se pri normalnim provozu drzi rucicka na polovine jak pribyta.

A jinak ad vymena termostatu - Uvaril jsem 105ku skodovku, koupil jsem novy termostat a mel o neco malo mensi teplotu, takze to bylo des a hruza a i po serizeni motoru jsem musel pri volnobehu mirne pridavat sitic, protoze mi padala teplota pod 80 °C

_________________
Scorpio 2.0 kombi, 5/92, 85 kW (115 hp), ABS, drevo, svihadla - socka s velkymi ambicemi

<I>Mondeo 2.0 16V 4x4 kombi, 11/94, 100 kW (136 hp), ABS, ASR, 2 airbagy - stara si pujcila a od te doby to nejede</I>

<I>Escort 1.6 16V hatchback, 3/98, 66 kW (90 hp), ABS, 2 airbagy, klimatizace, dálkový central - tunel tuning</I>


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 dub 2006 12:21 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
Tomashek píše:
Aha, tkaze vidim, ze u Escorta je normalni vysoka teplota na budiku. Uz par dni pozoruju (co se oteplilo na cca 16 - 20 °C), ze mi ve meste lozi rucicka mezi kolem M a A a nespina mi vetrak. Jsem prave zvykly, ze u vetsiny aut se pri normalnim provozu drzi rucicka na polovine jak pribyta.

A jinak ad vymena termostatu - Uvaril jsem 105ku skodovku, koupil jsem novy termostat a mel o neco malo mensi teplotu, takze to bylo des a hruza a i po serizeni motoru jsem musel pri volnobehu mirne pridavat sitic, protoze mi padala teplota pod 80 °C

Medzi M-A neries, ja som to maval minuly rok do okolo M, cize kusok nizsie, ale so starym 88 C termostatom.
Co sa inych aut tyka, ja mam skusenost, ze kusok na normal (stredom stupnice) zopne vetrak. Doma mame golfa 3, ten drzi za jazdy presne 90C furt. Akonahle pride napr kolona v kopci, tak leze pomaly nahoru, ale tesne pod 100 uz zapne vetrak. To same ak niekde zastanes a nechas auto ist. Vyjde na cca 100, zapne vetrak, znizi pod 90 a takto cykluje.
A tu skodovku by som nebral ako etalon na problemy s chladenim.Motor vzadu, trubky celym autom, chladic vpredu :? ...A ktovie v akom stave bol vobec okruh, ci tam nebol kopec usadenin :roll:

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 dub 2006 13:51 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 led 2006 21:55
Příspěvky: 308
Bydliště: Brno
To jsem prave nevedel Escorta mam od listopadu a celou zimu jsem s nim jezdil tak, ze po ohrati motoru jsem mel rucicku uprostred stupnice a ani se nepohla, az ted jak se oteplilo, tak zacina lizt pekne nahoru

_________________
Scorpio 2.0 kombi, 5/92, 85 kW (115 hp), ABS, drevo, svihadla - socka s velkymi ambicemi

<I>Mondeo 2.0 16V 4x4 kombi, 11/94, 100 kW (136 hp), ABS, ASR, 2 airbagy - stara si pujcila a od te doby to nejede</I>

<I>Escort 1.6 16V hatchback, 3/98, 66 kW (90 hp), ABS, 2 airbagy, klimatizace, dálkový central - tunel tuning</I>


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2006 00:42 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2006 19:20
Příspěvky: 297
Bydliště: Brno-venkov - Pozořice
mě i teď ručička ukazuje tak max na "O" když někde popojíždím dostane se do půli stupnice je to normální?

_________________
-Ford Escort Cabrio 1.4, r.v.97-
Obrázek


Škoda Octavia RS 1.8 T 132 kW - r.v. 2003, černá metalíza
Škoda Fabia RS 1.9 TDi 96 kW - r.v. 2005, stříbrná metalíza - motokára


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2006 00:43 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2006 19:20
Příspěvky: 297
Bydliště: Brno-venkov - Pozořice
P.S. "O" je maximum většinou tak N někdy i pod N....

_________________
-Ford Escort Cabrio 1.4, r.v.97-
Obrázek


Škoda Octavia RS 1.8 T 132 kW - r.v. 2003, černá metalíza
Škoda Fabia RS 1.9 TDi 96 kW - r.v. 2005, stříbrná metalíza - motokára


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2006 07:29 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Kasak tohle jsem mel, kdyz jsem mel spatny termostat. Me v kolone nespinal ani ventilator. Po vymene se dostane rucicka do pulky a tam zustane.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz