fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 čer 2024 08:27

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 263 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: při kolika řadíte
PříspěvekNapsal: 13 dub 2006 15:58 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2006 01:04
Příspěvky: 673
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Tak se pochlubte při kolika řadíte na 2,3 .... .A jezdíte někdo na 5 po městě nebo to dělám jen já.A při kolika otáčkách by se mělo správně řadit?

_________________
Mercedes-Benz SLK 230 kompressor, kupékabriolet, 2001, 200hp


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: při kolika řadíte
PříspěvekNapsal: 13 dub 2006 16:41 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 22 bře 2006 06:39
Příspěvky: 38
Bydliště: Bratislava
Charlie píše:
Tak se pochlubte při kolika řadíte na 2,3 .... .A jezdíte někdo na 5 po městě nebo to dělám jen já.A při kolika otáčkách by se mělo správně řadit?


ja na 2 prakticky hned po rozjazde a na 3 pri 30-40km/h. ot. neviem, mam doje.. otackomer :lol: Obcas aj 5 pri 60km/h...

_________________
1.6, 77kW/105 Ps, r.v.:1993 Escort 5 Dver.
1.25 55kW/75 Ps Fiesta 2006 5 Dver.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 dub 2006 16:46 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 dub 2004 12:08
Příspěvky: 469
Bydliště: Prague HS5 - 50°03'55.34" N 14°30'01.03" E
S escortem ? v 7mi :D :oops: :wink:

Ne to asi jenom 3x v zivote. (zatim)

Spravne "zavodne" bys mel radit mezi nejvyssim kroutakem a nejvyssim vykonem. A pokud si to spravne uvedomuju, tak Zmetek ma opravdu top vykon az v 5 000 RPM, takze to by mel bejt takovej logicko-moralni strop. :)

Vez ze pokud budes se zmetkem stabilne alespon 3x tydne jezdit na 2. a 3. rychlostni stupen po meste do 5 - 5 500 RPM tak se Ti to vrati na servisnim intervalu a udela poradek v kasicce. Vlastni zkusenost.

Naopak CVHcko tocit do 5ti nema temer zadnej smysl, od 4 dal ta akcelerace za to utrpeni motoru uz nestoji. Ovsem najdou se i ridici kterym je jedno zda ma motor 8 ci 16V a jezdi se vsim stejne :wink:

Jo a Scorpio ? To si radi samo. :D Kdyz chci opravdu rozlet, tak podrzim kick down a prevodovka preradi v 5 300 RPM, dojit k omezovaci nemam sanci. A ani nechci.

_________________
1) Scorpio GLX Topas || MK I.5 04/1994 build for CH || 2.9i V6 12V 145 BHP 228 Nm || A4LD || 4door || Windsor Grey metalic || 7Jx16" Cosworth + 205/55 Dunlop SP Sport 01 ||
2) Escort RS2000 || MK VI 05/1994 build for A || 2.0 DOHC 16V 150 BHP 190 Nm || MTX75 || 3door || Radiant Red || 7Jx16" Speedline Corse + 215/40 GoodYear Eagle F1||


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 dub 2006 18:14 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2006 01:04
Příspěvky: 673
Bydliště: Žďár nad Sázavou
No ještě abych to upřesnil jezdím po městě na 5 rychlostní stupeň
Ale chtěl jsem se zeptat jestli motor při takto malých otáčkách spíš netrpí

_________________
Mercedes-Benz SLK 230 kompressor, kupékabriolet, 2001, 200hp


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 dub 2006 20:11 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Studené moc nevytáčím, ani ohřáté, ale někdy mě to chytne a řadím u 6 tisíc, občas 6.5 :-D

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 dub 2006 20:19 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
Ja radim vacsinou takto pri cca 2800 rpm na rovinke, v kopci do tych 3500 rpm, a ked mi sem-tam pride chut tak to potiahnem do 6000 rpm :)
Napr ked sa na mna lepi nejaky "buzik" s dodavkou, tak ze v spatnom zrkadle vidim len velky znak MERCEDES, VW a spol.
Vtedy ide 2-ka na 6000, 3-ka podobne a je pokoj :D

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 dub 2006 20:23 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
Tak já se snažím co nejvíc využít sílu motoru, a tak řadím při 3000 až 3500ot tzn 3 při cca 50, 4 při 70, 5 při 90

Občas taky řadím, když už je ručička otáčkoměru opřená o tachometr, pro radost ze zvuku co se z toho line :D

Nevím, jak se pořád srovnává CVH se zetecem. Já měl oba, a neřek bych, že CVH nejde do otáček, spíš mi to přišlo naopak dokud to otáčky nemělo tak se to se mnou moc nechtělo bavit. Z escortů táhnou v malejch snad jen všechny RS a 1,8TD. No a když se podívám na momentovou charakteristiku Škody 120LS a 1,6(90)/1,8(105) zeteca tak když si odmyslim velikost momentu tak mi to přijde naprosto stejný. Primární nasazení 16v je snížení pneumatických ztrát, a tím při stejném objemu zvýšit účinnost motoru.

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 dub 2006 20:47 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
2800-4000 když je potřeba nebo nálada tak 5500 :wink:

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 dub 2006 20:55 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
no ja ve meste jezdim docela lemracky, takze jezdim do 2000ot. toho ze radis brzo bych se nebal pac co mi 1.6ka vyjede pri 2000ot to bys neveril....vlastne po meste jakmile prekrocim 60-70 uz jedu na posledni kvalt no, jen nevim kolikaty to je :-)

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 dub 2006 21:05 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2005 13:31
Příspěvky: 137
Bydliště: Ústí nad Labem
Já řadím při 3500 až 4000 RPM. Ve městě když jedu dle předpisu tak na 2. nebo 3. st.
Mám motor CVH a svezl jsem se i s 1,6 16V MkVII a připadá mi že CVH táhne spíš víc odspoda než Zetec, ale najel jsem jen pár km, takže nemužu moc srovnávat

_________________
4kola: FORD Puma 1,7 VCT 92kW 12/99´, Amparo blue, orig. kola 15´, kožená sedadla, podcvíceni indigo
2kola: Honda VTR 1000f 1998, V2 90°, 78kW/96 N.m - pro ekology: plní EURO3 :-)
Dříve Escort 90´;1.6i - 66kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 dub 2006 21:44 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
se s tim moc neparam ... casto mam pocit ze se to auto ani nerozjede a tak razeni vejs u mne probiha nekde mezi 3 a 4 tisici a velice casto az kolem 5000 a vejs - spotreba tomu samozrejme odpovida a je mi uplne jasny ze mi to jednou Ferdik oplati a ja se nedoplatim, ale opravdu bych nevydrzel jet na ctyrku s 1500 otackama a cekat jestli me zastavi protivitr nebo ne ... Nastesti pro me maskuji sileny zvuk ktery ta 1.6tka vydava pri vetsich otackach vejfukem takze to zni v zaveru docela dobre a ten zvuk se da poslouchat. Samozrejme tomu autu proste chybi vykon a neni to na zavodeni na semaforech ale vazne mam nekdy dojem ze kdyz ty pavouky v motoru jednou za den nevyzenu tak to nejni spravnej den.
no a po meste na petku to snad ani nejde ... to bych asi nevydrzel psychicky

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 dub 2006 22:39 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 srp 2005 12:32
Příspěvky: 362
Bydliště: Milevsko,Sepekov
když sem začal jezdit tak auta ještě otáčkoměry neměli takže jezdim podle sluchu co motor potřebuje a ne podle otáček tak sem se to naučil a tak sem jezdil i s náklaďákem a tak jezdim pořád dokonce do dneška šlapu dvakrát pedál prostě automaticky. :lol:

_________________
žabožrout .P106 1,1taková nákupní taška do města prodán
peugeot 807 v plný palbě,bohužel chtěl sem původně Galaxe
807 na prodán ,momentálně ford fusion 1,4 tdci


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 dub 2006 11:22 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2006 01:04
Příspěvky: 673
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Hnata píše:
se s tim moc neparam ... casto mam pocit ze se to auto ani nerozjede a tak razeni vejs u mne probiha nekde mezi 3 a 4 tisici a velice casto az kolem 5000 a vejs - spotreba tomu samozrejme odpovida a je mi uplne jasny ze mi to jednou Ferdik oplati a ja se nedoplatim, ale opravdu bych nevydrzel jet na ctyrku s 1500 otackama a cekat jestli me zastavi protivitr nebo ne ... Nastesti pro me maskuji sileny zvuk ktery ta 1.6tka vydava pri vetsich otackach vejfukem takze to zni v zaveru docela dobre a ten zvuk se da poslouchat. Samozrejme tomu autu proste chybi vykon a neni to na zavodeni na semaforech ale vazne mam nekdy dojem ze kdyz ty pavouky v motoru jednou za den nevyzenu tak to nejni spravnej den.
no a po meste na petku to snad ani nejde ... to bych asi nevydrzel psychicky


to ti musí žřát jak tank.

_________________
Mercedes-Benz SLK 230 kompressor, kupékabriolet, 2001, 200hp


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 dub 2006 12:21 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
no co se da delat ... hold zere - nejak me to nevadi - kdybych chtel jezdit na spotrebu tak nekoupim forda benzinaka ale VW diesla
navic kdyz zapnes klimu a obujes tyhle kola tak to tak jako tak zere takze copa? Dokud spotreba nepreleze pres 12 na sto po meste (jezdim 90% ve meste) tak me to nejak netrapi - zatim jezdim za neco kolem desiti litru na sto a to je v pohode.

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 dub 2006 12:49 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2006 01:04
Příspěvky: 673
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Hnata píše:
no co se da delat ... hold zere - nejak me to nevadi - kdybych chtel jezdit na spotrebu tak nekoupim forda benzinaka ale VW diesla
navic kdyz zapnes klimu a obujes tyhle kola tak to tak jako tak zere takze copa? Dokud spotreba nepreleze pres 12 na sto po meste (jezdim 90% ve meste) tak me to nejak netrapi - zatim jezdim za neco kolem desiti litru na sto a to je v pohode.


No tak to sem myslel že to bude horší.Tak pokud jezdíš ze 205 po městě s tvým stylem, jízdy jak si popisoval za 10 l tak začnu fordíkovi taky trochu šlapat. :-D

_________________
Mercedes-Benz SLK 230 kompressor, kupékabriolet, 2001, 200hp


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 dub 2006 13:35 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
To už sme tu taky řešili, ale pro uplnost s Escem jsem se v eko jízde snažil držet mězi 1750-2500 kdy jsem řadil - pokud sem to chtěl protáhnout tak k maximu.

S Mondym to je podobne, ale na dalnici kde vetsinou jedu to taham k 3tis, jinak +/- 2500ot a radim, taky podle toho kde jedu a jak to je nalozene.

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 dub 2006 14:51 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
Ja tedy doufam ze tohle tema nemelo byt nejakym navodem nebo tak neco - predpokladam ze to melo bejt jen tak ze zajimavosti - razeni je strasne individualni dle situace, nalozeni, silnice proste strasne moc faktoru a urcite to nikoho nenapadne odted brat jako povinnost radit pouze pri 3000 otackach!

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 dub 2006 14:53 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
Ja po meste jezdim mezi 1700-2300 ot/min, vic to nema cenu. V navodu jsou uvedeny i min. rychlosti na jednotlive stupne, odpovida to 1500 ot/min, takze na petku se da jet od 55km/h, coz je nejakych 60km/h tachometrovych. Ale 1500 mi prijde i podle sluchu uz dost malo.
Jinak mimo obec radim az tak kolem 3000 a kdyz jo potrebuju jet (najezdy na dalnici) tak i pres 4000.
Co jsem zkousel, tak za 5500 se tomu uz moc nechce.

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 dub 2006 14:58 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2006 01:04
Příspěvky: 673
Bydliště: Žďár nad Sázavou
No já se snažím jezdit úsporně ale všeho moc škodí.No i když se občas taky neudržím takový serpentýnky pěkně do kopečka.Motor musí řvát, otáčky kolem 4-5.To bych mohl dělat celej den.

_________________
Mercedes-Benz SLK 230 kompressor, kupékabriolet, 2001, 200hp


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 dub 2006 21:06 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 29 bře 2006 17:14
Příspěvky: 28
Bydliště: Zlín
Jezdím stejně jako "M", snad jen 5tku dávám až jedu něco přes 60, ale spiš řadím podle sluchu. 55 na pětku je už asi málo, ten zvuk motoru mi to nedá.

_________________
Beruška - FORD Escort 1,6 ZETEC, rv 97, výbava CLX


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 263 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz