fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Zetec 1,8 na 2,0 a další věci http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=55869 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Kulispit [ 26 bře 2013 00:16 ] |
Předmět příspěvku: | Zetec 1,8 na 2,0 a další věci |
Ahoj prosím vás sbírám info ohledně motoru a hlavně elektronika vstřikování. Zvažuji výměnu motoru nynějšího 1,8 za 2,0 a dál ho upravit , ale co se ptám když použiji 2,0 motor tam mám použít jedotku z 2,0? Dále jakou můžu použít váhu vzduchu z důvodu většího přívodu vzduchu na větší klapu. jinak mám mondeo mkI r.v.96 Díky |
Autor: | hubert [ 26 bře 2013 18:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zetec 1,8 na 2,0 a další věci |
na takoveto prestavby je nejlepsi mit celeho darce organu a vse to tam prehazet,a vyzkouset predem. kazda verze motoru ma svoji jednotku.vahu vzduchu a tak dale. |
Autor: | Standa [ 26 bře 2013 19:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zetec 1,8 na 2,0 a další věci |
Chce to přehodit komplet motor i se sáním a klapkou. Z ŘJ 2.0 l stačí jen přehodit eprom pamět s mapama do původní ŘJ. |
Autor: | Kulispit [ 27 bře 2013 00:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zetec 1,8 na 2,0 a další věci |
Jo to mě napadlo koupit druhé mondeo 2.0 a z toho vše použít. Ještě se zeptám já mám silvertop a co kdybych koupil blacktop a z toho použil nastrojený motor a dal do svého co vše musím přeházet ? Motor a motorovou elektriku ? Nemáte někdo nějaký odkaz na popis rozdílů mezi těmito motory? Popřípadě co to je za motor v mondeu mkIII 2,0 107kw? Pasoval by co se týče držáku? Díky p.s.chci auto posílit a zvažuji jak a chci zůstat u 4válce proto ty špekulace |
Autor: | Michal Ševeček [ 27 bře 2013 20:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zetec 1,8 na 2,0 a další věci |
sežen 100kw 1čkové mondeo za 5k přehod co jde a potom racink |
Autor: | Kulispit [ 28 bře 2013 01:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zetec 1,8 na 2,0 a další věci |
Tak nějak to vidím, ale zvažuji i o dárci a to Focus 2,0 16V a z toho použít vše, ale nevím jak až půjde sladit elektrika motorová s klimou a ABS aby všo šlapalo máte někdo zkušenosti? Po případě jak jsou u těchto aut řešeny elektroinstalace motorová jak je propojená v pojistkovce přes konektor a u ostatních verzí je to podobné?? fordy neznám učím se a zvažuji co a jak Díky Michal Ševeček píše: sežen 100kw 1čkové mondeo za 5k přehod co jde a potom racink
|
Autor: | Radek124 [ 28 bře 2013 07:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zetec 1,8 na 2,0 a další věci |
no pokud máš blactop tak určitě sežeň 2.0 z focuse jinak tam dej silvertop |
Autor: | r0mik [ 28 bře 2013 07:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zetec 1,8 na 2,0 a další věci |
mam tu 2.0 blacktop z focuse, mozno vcetne vseho potrebneho k prestavbe (prislusenstvi, elektrika, ecu) Ale s cenou by si se vysplhal asi na 10tis a to by se ti nelibilo Je to motor na kterem garantuju najezd 105tis km. |
Autor: | Standa [ 28 bře 2013 09:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zetec 1,8 na 2,0 a další věci |
Jestli ale budeš dávat blacktop na mondeo Mk1, tak na převodovku to nebude sedět pokud vím. |
Autor: | angličák [ 28 bře 2013 12:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zetec 1,8 na 2,0 a další věci |
Přidám se s tím, že ani držáky do kastle nesedí, onehdá mi volal pán, kterého někdo vypekl s tím, že to tam sedne a ono nic. Osobní zkušenost nemám. Chce se to pohrabat na anglických webech, tam je bastlení denním chlebem. |
Autor: | Kulispit [ 28 bře 2013 14:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zetec 1,8 na 2,0 a další věci |
To je zásadní informace, že místo silv.. nepůjde dát black... Kdyby mi to někdo potvrdil na 100% že nesedne na převodovku tak je to konec pro blac.. K držákům motoru u řemenic by neměl být problém né? Vžďyť se black.. dával taky do mondea tak by maximálně stačilo sehnat držák z black.. Proč tak inženýři ve Fordu rádi vyvíjeli?? Proč to nemůže být jak u VW kde na starou převodovku pasne třeba 1,8 20VT... Mám jeden motor co by tam byl jak vyšitý s dobrou spotřebou a dobrým výkonem, ale problém s legalizací Jen abych trochu osvětlil svoji osobu a nevypadal jak nějcí co ti přijdou tlachají a pak skutek utek. Pár mých projektů třeba: od závodní Škody 130LA(okruhová), VWGolf II s motorem 1,8 20VT, Ford sierra aj Děkuji za každý postřeh a informaci |
Autor: | Malfis [ 28 bře 2013 16:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zetec 1,8 na 2,0 a další věci |
Protože se Blacktop dával až do posledních MK2 Mondeií a tam prostě byly jiný díry v kastli než má MK1. Co je na tom k nepochopení? Budeš mít opravdu nejlepší sehnat NGA 100kW a je to nejjednodušší. Co tak koukám do podpisu, tak proč chceš vůbec měnit motor? Když má najeto takhle málo... |
Autor: | Radek124 [ 28 bře 2013 17:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zetec 1,8 na 2,0 a další věci |
blacktop ale sedne na mtx převodovku |
Autor: | Kulispit [ 29 bře 2013 01:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zetec 1,8 na 2,0 a další věci |
Radek124 píše: blacktop ale sedne na mtx převodovku no a mtx převodovka je která? Našel jsem MTX 75 je ovládána lanovody a já mám táhlem. Je to jisté, že sedne blacktop na mou převdovku ze silvertopu? No a k motoru co tam teď je tak zatím tam je, ale chce to něco sylnějšího a ten půjde do světa |
Autor: | Radek124 [ 29 bře 2013 10:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zetec 1,8 na 2,0 a další věci |
na 90% to tam sedne maximálně se použije původní setrvačník a spojka na blacktop sedne i IB5 takže nevidím důvod proč ne MTX75... |
Autor: | Tom.T [ 25 kvě 2013 00:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zetec 1,8 na 2,0 a další věci |
můžu se sem pridat s dotazem jaké jsou hlavné rozdíly u motoru blacktop z poslednich mondei vuci staremu silvertop zetecu? co jsem se dočetl tak je tam prej jinak vodni pumpa, nejsou tam hydroštely ale pevná zdvihátka kde se po 150tis km ma serizovat vule ventilu atd. Jsou ty blacktop motory z posledních mondei stejne s blacktop z focuse? Maji motory silvertop a blacktop stejné hlavy? spodek motoru blacktop je taky celolitina jako staré zetecy ? vana je tam prej taky jinak .. díky za postrehy. T. |
Autor: | Lahvac [ 25 kvě 2013 01:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zetec 1,8 na 2,0 a další věci |
Z pohledu laika je zjevne, ze rozdil je v tvaru vedeni rozvodoveho remene, a asi nejzasadnejsi rozdil bude v elektrice - EEC V Doma mam RKC (silver) a RKF (black) a jelikoz maji mit totozne vykonove parametry, rtak si myslim, ze mechanicke casti v hlave se budou shodovat. Dulezite je z jakeho modelu motory jsou. Ruzne modely, ruzne modifikace (olejova vana, zaveseni mototu.....) |
Autor: | tomin [ 26 kvě 2013 18:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zetec 1,8 na 2,0 a další věci |
Mech. casti v hlave asi nebudou uplne stejne, kdyz ma silver hydrostely a black nema, ze ... Black ma taky poteflonovane pisty a podobne blbosti. Proste, pokud bych nemel uplnou technickou dokumentaci k oboum motorum, tak bych je rozhodne nekrizil. Leda je vymenit 1:1, pokud to pujde uchytit. V mondeu MKII byly i silvertopy a co vim, tak vsechny MKII uz maji EEC 5, takze podle vika nelze rozlisovat jestli EEC 4, nebo 5. Neco o jejich rozdilech: www.fordiag.cz/docs/zetec/zetec_e_16v_motoren.pdf a www.fordiag.cz/docs/zetec/zetec1.jpg |
Autor: | Tom.T [ 29 kvě 2013 20:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zetec 1,8 na 2,0 a další věci |
dotaz pro znalce, motor zetec blacktop 2,0 16V z cougara pujde do mondea 99 místo 1,8 blacktop? ridici jednotky se taky musi prohodit nebo muze zustat nouzove puvodni z 1,8? díky |
Autor: | Radek124 [ 29 kvě 2013 21:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zetec 1,8 na 2,0 a další věci |
nouzove může zuistat ale není to ok motry blacktop lze zaměnovat |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |