fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

hydroštely
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=5602
Stránka 1 z 1

Autor:  bibo [ 19 dub 2006 20:34 ]
Předmět příspěvku:  hydroštely

sou i ve focusoj 1,4 1,6 1,8 nebo tam je mechanické nastavování ventilů ????

Autor:  jan79 [ 19 dub 2006 20:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: hydroštely

bibo píše:
sou i ve focusoj 1,4 1,6 1,8 nebo tam je mechanické nastavování ventilů ????

Ja si myslim, ze tam je to same, ved Zetec motory 1,6 16 V u esca a focusu su v podstate tie same, len ECC ma na svedomi ten rozdiel 90 ps vs. 100 ps.
Ak sa mylim opravte ma, ale mam za to, ze je tomu tak ako pisem.

Autor:  Nagant [ 19 dub 2006 21:07 ]
Předmět příspěvku: 

Myslím, že u Duratecu ve Focusu už nejsou a vůle ventilů se seřizuje jen v pravidelných intervalech.
Zetec-S myslím taky.

Autor:  jan79 [ 19 dub 2006 21:24 ]
Předmět příspěvku: 

Neviem sice od kedy presne davaju do focusov motory Duratec, ale na zaciatku podla vsetkeho fakt boli motory Zetec.
Citace:
Základem byl motor 1.4 l 16V (55 kW / 75k) s točivým momentem 125 Nm při 3500 ot./min, který však poskytoval jen průměrnou dynamiku (zrychlení 0-100 km/h za 14,1 s). Nejoblíbenějším motorem je zážehová 1.6 16V (nejdříve 66 kW/90 k, později 74 kW/100 k) jejíž maximu točivého momentu 145 Nm leží až ve 4000 ot./min. Focus (5dv.) s ním jede maximálně 185 km/h a na 100 km/h zrychlí za 11 s. Kombinovaná spotřeba činí 6,8 l/100 km. Dalšími zástupci řady motorů Zetec-E jsou zážehové 1.8 16V (85 kW) a 2.0 16V (96 kW). Poslední jmenovaný motor byl dlouhou dobu také vrcholem motorové nabídky.

Cele je to tu:
http://www.auto.cz/ojete/ford-focus-vysoka-kvalita-za-rozumnou-cenu.html

Autor:  Pavel Handlovský [ 20 dub 2006 13:15 ]
Předmět příspěvku: 

Steluju sa urcite. Je to tam robene uz inac ako u Esca.... :wink: Myslim ze kazdych 60 000 km.

(Ma to tak aj KA-cko)

Autor:  George V. [ 21 dub 2006 06:25 ]
Předmět příspěvku: 

Zetecy nemají hydroštely někdy od r. 1998 (kromě Escortů). V Mondeu se ventilové vůle štelují podložkami po 150 000km.

Autor:  Pavel Handlovský [ 21 dub 2006 07:49 ]
Předmět příspěvku: 

to George V. - mas tam preklep nie od 1998 ale do 1998 :wink: No tak sa steluju po 150 000 a nie po 60 000 asi som si to zle zapamatal :-)

Autor:  George V. [ 21 dub 2006 08:07 ]
Předmět příspěvku: 

Jo, je to překlep :( . Netvrdím, že těch 60000km je blbost. Těch 150000 platí u Mondea. Ve Focusu je ten motor trochu jinej, je označován jako Zetec-S, takže ty intervaly opravdu může mít předepsaný kratší, nehledě na to, že ve Focusu je i v objemech 1,4 a 1,6l, který budou zřejmě namáhaný víc (Mondeo bez hydroštelů je jen v objemech 1,8 a 2,0l). Ono taky záleží, jak se s tím autem jezdí. Naštěstí u tohohle dílu ten interval není tak kritícký a hlavně to jde poznat poslechem, že se blíží.... :D

Autor:  Standa [ 25 dub 2006 11:56 ]
Předmět příspěvku: 

Zetec-S ve Focusu ma seřízení ventilů také po 150t km a to pomocí podložek.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/