fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
hydroštely http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=5602 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | bibo [ 19 dub 2006 20:34 ] |
Předmět příspěvku: | hydroštely |
sou i ve focusoj 1,4 1,6 1,8 nebo tam je mechanické nastavování ventilů ???? |
Autor: | jan79 [ 19 dub 2006 20:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: hydroštely |
bibo píše: sou i ve focusoj 1,4 1,6 1,8 nebo tam je mechanické nastavování ventilů ????
Ja si myslim, ze tam je to same, ved Zetec motory 1,6 16 V u esca a focusu su v podstate tie same, len ECC ma na svedomi ten rozdiel 90 ps vs. 100 ps. Ak sa mylim opravte ma, ale mam za to, ze je tomu tak ako pisem. |
Autor: | Nagant [ 19 dub 2006 21:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Myslím, že u Duratecu ve Focusu už nejsou a vůle ventilů se seřizuje jen v pravidelných intervalech. Zetec-S myslím taky. |
Autor: | jan79 [ 19 dub 2006 21:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Neviem sice od kedy presne davaju do focusov motory Duratec, ale na zaciatku podla vsetkeho fakt boli motory Zetec. Citace: Základem byl motor 1.4 l 16V (55 kW / 75k) s točivým momentem 125 Nm při 3500 ot./min, který však poskytoval jen průměrnou dynamiku (zrychlení 0-100 km/h za 14,1 s). Nejoblíbenějším motorem je zážehová 1.6 16V (nejdříve 66 kW/90 k, později 74 kW/100 k) jejíž maximu točivého momentu 145 Nm leží až ve 4000 ot./min. Focus (5dv.) s ním jede maximálně 185 km/h a na 100 km/h zrychlí za 11 s. Kombinovaná spotřeba činí 6,8 l/100 km. Dalšími zástupci řady motorů Zetec-E jsou zážehové 1.8 16V (85 kW) a 2.0 16V (96 kW). Poslední jmenovaný motor byl dlouhou dobu také vrcholem motorové nabídky.
Cele je to tu: http://www.auto.cz/ojete/ford-focus-vysoka-kvalita-za-rozumnou-cenu.html |
Autor: | Pavel Handlovský [ 20 dub 2006 13:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Steluju sa urcite. Je to tam robene uz inac ako u Esca.... Myslim ze kazdych 60 000 km. (Ma to tak aj KA-cko) |
Autor: | George V. [ 21 dub 2006 06:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zetecy nemají hydroštely někdy od r. 1998 (kromě Escortů). V Mondeu se ventilové vůle štelují podložkami po 150 000km. |
Autor: | Pavel Handlovský [ 21 dub 2006 07:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
to George V. - mas tam preklep nie od 1998 ale do 1998 No tak sa steluju po 150 000 a nie po 60 000 asi som si to zle zapamatal |
Autor: | George V. [ 21 dub 2006 08:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo, je to překlep . Netvrdím, že těch 60000km je blbost. Těch 150000 platí u Mondea. Ve Focusu je ten motor trochu jinej, je označován jako Zetec-S, takže ty intervaly opravdu může mít předepsaný kratší, nehledě na to, že ve Focusu je i v objemech 1,4 a 1,6l, který budou zřejmě namáhaný víc (Mondeo bez hydroštelů je jen v objemech 1,8 a 2,0l). Ono taky záleží, jak se s tím autem jezdí. Naštěstí u tohohle dílu ten interval není tak kritícký a hlavně to jde poznat poslechem, že se blíží.... |
Autor: | Standa [ 25 dub 2006 11:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zetec-S ve Focusu ma seřízení ventilů také po 150t km a to pomocí podložek. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |