fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

xr3 prestavba na rs Turbo
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=56303
Stránka 1 z 2

Autor:  maick11 [ 08 črc 2013 23:53 ]
Předmět příspěvku:  xr3 prestavba na rs Turbo

zdravim .....chtel bych radu jednou takhle lezim u notase a porovnavam rs t s xr3 koukam je oboje rize mechanickym vstrikem jedni k jetron druhe ke jetron nevim jaky je mezitim rozdil ale jak sem koukal prijde me oboje stejne pak jsem porovnaval sano a jedine co me prislo jinej je ze ma klapku o prostred a xr ji ma na kraji a ak vznikla myslenka co zkusit udelat z XR rs t nemate nekdo zkusenost zda ubec nevite jestli by to slo kdyz by se udelal jiny kompresni pomer a naturbilo by se.. co vy na to beru vsechny nazory pac o tom vim prd tak ze pokud je to blbost klidne me to hned reknete :lol: :lol:

Autor:  Rosťa-RS [ 12 črc 2013 07:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: xr3 prestavba na rs Turbo

no v podctatě kdyby jsi tam dal jen turbo vstřikování trochu popotáhl tak by jsi to měl třeba jen o kousek silnější s tím že by jsi tam měl ten turboefekt :-D to jen za předpokladu že by jsi tlačil třeba jen tak 0,2 barů životnost by byla asi taky rozumná. Kdyby jsi zmenšil kompresní poměr a chtěl s toho udělat výkonostně RST tlačil tam stejně přenastavil vstřikování tak by to bylo taky v pohodě jen je otázka co by na to říkaly písty a tak asi by ti to moc dlouho nevydrželo a po nějaké době něco v motoru umřelo. Kdysi jsem tady četl článek ohledně RST jak ho někdo hnal s výkonem k výšinám ale nakonec to dopadlo tak že prohlásil dostal jsem auto z výkonem na takovou výši že jsem pod ním pořád jen ležel a něco opravoval :-D nabastli turbo a užívej si jeho odfoukávání a toho zvuku :-D :-)

Autor:  maick11 [ 12 črc 2013 14:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: xr3 prestavba na rs Turbo

prosim te premyslel jsem prave nad tim mit jen malej tlak nejde me o brutal jde me o zivotnost a mit neco na zpusob RST jen nevim prave jak to udelat s tema vstrikama kde ubec udelam nakou jinaci bohatost nebo cim u k jetu kde ubec jde stelovat smes

Autor:  Rosťa-RS [ 14 črc 2013 20:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: xr3 prestavba na rs Turbo

no v podctatě klasická váha by musela být před turbem dle mé logiky. Na vstřikovací liště je regulátor tlaku paliva, do něj vede podtlak ze sání takže kdž na to dupneš je tam o 0.6 ATM víc než předtím, je to skvělé v tom že je to blezkurychlé a řícící jednotka nemusí vlivem zvýšené zátěže dělat takové velké změny. No a když do toho budeš foukat tak tam narozte ještě o to tlak kolik do toho foukneš.

Kamoš si pořídil vůz sáb 900 aero jede to parádně taky je to obsah 2,3 když přidal jakoby na odfuku tlaku turba, aneb podle mne by to tam mělo tlačit větší tlak tak se nic víc nedělo. Prostě motor jel pořád stejně akorát to neodfukovalo. problém je akorát v tom že pokud tam dáš turbo budeš muset řešit intercoler. Doštelovával bych to tak že bych nastavil maximální tlak třeba plus 0,2 pojezdil podíval se co řeknou adaptace a podle toho bych podnikl další kroky. buď zvětšil tlak paliva nebo dal jinou váhu vzduchu z jiného forda tím se tam buď nažene paliva víc nebo míň ale co se týče tohoto tak rozhodně jestli ti jde i o ten výkon tak vačky 96 kW jsou bych řekl základ :-D s tím že jestli by to mělo jít aspoň trochu do výkonu tak asi by to chtělo i aby tam byly ostřiky pístů.

Autor:  maick11 [ 19 črc 2013 14:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: xr3 prestavba na rs Turbo

no ale jak udelam u k jetu kdyz nema jako by vahu je to prave divny leda jako ze to vist aby turbo salo pres k jet a tahal to do cooleru a pak do sani jen se bojim smesi co to bude delaat v boostu nemam v planu nejak moc tlacit ale chci si zkusit jakyy to bude

Autor:  Rosťa-RS [ 21 črc 2013 10:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: xr3 prestavba na rs Turbo

Aha jo s K-jetem :-D tak to máš úplně moc jednoduchý. přesně jak píšeš váha na k jetu za ním turbo a to tlačí do sání. když tu dáš fotku toho K jetu tak ti řeknu kde je ten šroubek kterým se to doštelovává. A pak si na tom přidáš paliva kolik potřebuješ K-jetronik to zvládne :-D a ještě jaké na něm máš řízení máš s lambdasondou ? a na té želvě je takový regulátor jsou toho tři typy alespoň mám za to. ale už je to dlouho tak chci vidět jaké máš řízení.

Autor:  maick11 [ 21 črc 2013 12:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: xr3 prestavba na rs Turbo

tak ze myslis ze pak v boostu to prida samo vic smesy podle podtlaku na k jetu? no nafotim to a ukazu ti to ...a myslis to teda tak ze turbo normal na svody dejme tomu z RST ..turbo bude sat prez vahu z kajetu pak to co tlaci pujde do sani a nebo to myslim spatne ?podle me to musi byt stejne jako na RST

Autor:  maick11 [ 21 črc 2013 12:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: xr3 prestavba na rs Turbo

http://www.designercars.net/membercars/1212 podivej se jak je reseny sani pryjde me jako by to bylo otoceny jako u xr3 tady je vytahlej filtr box nad k jet a u xr3 je ze spoda tak bych podle me musel mit privod od sani z vrchu a ze spoda teda klasickej filtr

Autor:  Rosťa-RS [ 22 črc 2013 08:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: xr3 prestavba na rs Turbo

zdarvím tak jak je to tedy na tom RST ? popiš to ale já si myslím že to může být jen ta váha vzduchu turbo a pak klapka a motor

Autor:  maick11 [ 09 srp 2013 18:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: xr3 prestavba na rs Turbo

tak zmena planu kupuju v zari xr3 efi prej to je jednodusi naturbit

Autor:  benrabit [ 09 srp 2013 22:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: xr3 prestavba na rs Turbo

maick11: myslíš LJF motor 77Kw?

Autor:  Malfis [ 09 srp 2013 22:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: xr3 prestavba na rs Turbo

Není lepší řešit Zeteca?

Autor:  maick11 [ 10 srp 2013 08:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: xr3 prestavba na rs Turbo

jj 77 kw no pro me je lepsi delat 8 ventil nez zeteca pac tam neni pry takovej problem z mazanim a hlavni duvod mam 5 polomotoru :o))) kdyz by se neco posralo abych to nemusel kupovat :lol:

Autor:  benrabit [ 10 srp 2013 08:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: xr3 prestavba na rs Turbo

mno tak to by měl teda docela zajímal výsledek

Autor:  Malfis [ 10 srp 2013 09:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: xr3 prestavba na rs Turbo

problém s mazáním? Jako myslíš když by si i do něj dával turbo? Pakliže tam chceš mít výkon jako v RST tak ani ho nepotřebuješ, 136 koní to má atmosféricky :)

Autor:  Fulda [ 10 srp 2013 10:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: xr3 prestavba na rs Turbo

8ventil má horší mazání než zetec,odchází vačka a zdvihátka na posledním válci.

Autor:  maick11 [ 10 srp 2013 13:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: xr3 prestavba na rs Turbo

ja co jsem se ptal tak pokud neni vydreny cerpadlo na olej a daj se svody z rst s turbem tlaci se do zhruba 0,7 udela se podobnej kompresni pomer tak vse v pohode ale prej u zteca se v zatackach ve velkych tockach preliva olej a casem se pak drbne

Autor:  maick11 [ 03 pro 2013 13:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: xr3 prestavba na rs Turbo

tak me napadlo co to udelat na xr3 efi myslite ze by se to dalo bavil sem se o s1 a klasickej ke jetron nema ty cidla co jsou potreba ale co efi? pozna ze je preplnovane ?co vas nazor :roll:

Autor:  anthAn [ 03 pro 2013 15:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: xr3 prestavba na rs Turbo

Tohle už maji na anglickejch stráknách dávno vyřešený :D ... EFi dávaji z fiesty RST, tam ta efina to turbo zvládá...

Autor:  maick11 [ 04 pro 2013 23:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: xr3 prestavba na rs Turbo

jak to myslis jako ze vstrikovani nebo jednotku nebo co ?? :?: :-D

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/