fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Životnost motoru
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=5640
Stránka 1 z 1

Autor:  Kashak [ 22 dub 2006 15:25 ]
Předmět příspěvku:  Životnost motoru

Zdravím chci se zeptat kolik tak vydrží motor v escortu 1.6 16V z 97roku, mám nalítáno 230 000 a servisku to má vedenou do 130 000, mám moje autí šetřít nebo je to držák? :D

Autor:  MV [ 22 dub 2006 17:13 ]
Předmět příspěvku: 

Něco je tady: http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=686

Autor:  Kashak [ 22 dub 2006 18:34 ]
Předmět příspěvku: 

Dík,mrknu na to...

Autor:  M. Geleta [ 22 dub 2006 21:16 ]
Předmět příspěvku: 

No asi záleží na jaké auto narazíš. Já jsem kupoval dovoz z D se serviskou a mělo najeto 93 000. Teď mám 119 000 a auto mám zrovna v servisu na repasi hlavy. :( což je podle mě dost brzo.

Autor:  mrazik [ 23 dub 2006 10:11 ]
Předmět příspěvku: 

Kilometrům na počítadle bohužel v dnešní době nelze věřit. Ani seviska a milion dalších potvrzujících dokumentů nic neřeší. Vždy je nutno počítat s tím, že za hranicema najedou ročně kolem 20 tisíc Km.
Já osobně mám na počítadle 156 tisíc Km a motor šlape výborně - tlaky v pořádku a výkon na brzdě byl 69 kW.
Nedávno můj kamarád natočil 200.000 Km a zatím bez problémů.
M. Geleta ani bych se nedivil, že tvé auto má kolem 250 tisíc Km.

Autor:  Lukas1 [ 23 dub 2006 10:58 ]
Předmět příspěvku: 

O zeteca se neboj, repase hlavy není od věci, vodítka a výfukový ventily dost trpěj, hydra taky nemaj neomezenou životnost, ale spodek motoru je velice dobře udělalnej. Pokud mažeš, tak jedeš............

Autor:  M. Geleta [ 23 dub 2006 15:46 ]
Předmět příspěvku: 

Nic těm 250 000 nenasvědčuje, myslímcelkové opotřebení auta, podvozku interiéru apod. ale možné je všechno.

A těch 20000 v německu? Dobře je to průměr ale někdo najede tolik, jiný tolik. Je blbost přijít do bazaru, vidět auto z německa s rokem výroby 2000 a s tacháčem na 80 000 km a myslet si že je to blbost, že podle nějaké cifry musí mít přece najeto 120 000!!!

Můj názor je, že tento motor je trochu choulostivější

Autor:  jan79 [ 23 dub 2006 16:55 ]
Předmět příspěvku: 

M. Geleta píše:
Nic těm 250 000 nenasvědčuje, myslímcelkové opotřebení auta, podvozku interiéru apod. ale možné je všechno.

A těch 20000 v německu? Dobře je to průměr ale někdo najede tolik, jiný tolik. Je blbost přijít do bazaru, vidět auto z německa s rokem výroby 2000 a s tacháčem na 80 000 km a myslet si že je to blbost, že podle nějaké cifry musí mít přece najeto 120 000!!!

Můj názor je, že tento motor je trochu choulostivější

Kasli na to chlape, ja som mal na tachaci 02xxx, takze som predpokladal, a stale predpokladam, ze tam bolo 102 t km. Stav neodpovedal 202t km.
Hlavu som takisto musel repasovat, aj ked nie nejak akutne. Najhorsie tlak bol na 4 valci, myslim ze to bolo o 3 atm menej nez 1 a 2 valci, treti bol niekde medzi.
Repas vysiel este tak nejak za rozumnu cenu.
Proste sme si vybrali , kde ak predosly majitel na vsetko drbe, snazi sa setrit tym,ze dava napr. polosyntetiku namiesto syntetiky, tak ten novy majitel si to uzije.
Motor je to fakt chulostivejsi, ale za cenu coho? Kurna...
Malo nezere, a nejak suprovo tiez netaha :roll:

Autor:  mrazik [ 23 dub 2006 17:07 ]
Předmět příspěvku: 

Nemohu s vámi úplně souhlasit. Vzhledem k počtům motorům vyrobených v Escortech, Mondeích, Focusech - vsechno Zetec, je poruchovost na velice velice slušné úrovni. Ono to je skutečně o té údržbě a o tom, co tam lil předešlý majitel, jak na to šlapal, když to bylo studený, kolik je skutečně najeto. Viděl jsem hodně aut s kilometrovníkem přes 200 tisíc a vnitřek a stav auta na ot nevypadal. Ale netvrdím, že nic není nemožné a repase ve vašem případě msuela přijít celkem brzo. Ale jak píše Lukas, spodek motoru vršek několikrát přežije.
Co se týče spotřeby, tak není nějak úchvatná, ale ostatní - musíme brát v potaz auta stejného stáří - na tom nejsou nějak lépe a pokud se motor pořádně vytočí, táhne na 1.6 dobře. Nemůžeme čekat, že z objemu 1.6 bude raketa :D

Autor:  Kashak [ 23 dub 2006 18:19 ]
Předmět příspěvku: 

Mě zatim ale šlape v pohodě až na přetrženej kliňák a ulítlou napinací klapku :-) jen by mě ještě zajímalo kolik stojí ten test výkonu na brzdě,popřípadě jak zjistím že moje auto šlape jak má a nemá nějakej vadnej slabej motor?

Autor:  mrazik [ 23 dub 2006 18:43 ]
Předmět příspěvku: 

Já jsem měřil na Jarově, kde mají brzdu na měření výkonu. Měření stojí 1090 Kč, což sice není málo, ale napoví o skutečném stavu.

Autor:  Kashak [ 23 dub 2006 18:55 ]
Předmět příspěvku: 

Díky, jemže já jsu z Brna nevíte někdo kde mají v Brně brzdu? :wink:

Autor:  Návštěvník [ 09 kvě 2006 12:19 ]
Předmět příspěvku: 

M. Geleta píše:
No asi záleží na jaké auto narazíš. Já jsem kupoval dovoz z D se serviskou a mělo najeto 93 000. Teď mám 119 000 a auto mám zrovna v servisu na repasi hlavy. :( což je podle mě dost brzo.


čus,
můžem si podat ruce... auto má podle servisky najeto 106 000 a zrovna ho mám u forda na repas hlavy + rozvody. Asi fouklo těsnění pod hlavou. Do tý doby asi rok jsem s nim jezdil bez jakýchkoliv problémů. Myslim si že je úplně jedno jestli má auto najeto 100 nebo 200 tisíc.. raději si koupím auto s 200 který bylo pravidelně servisovaný a jetý než auto se 100 na který nikdo nehráb od tý doby co vyjelo z fabriky. V mym případě si myslím že problémy s motorem se projevily potom co auto asi rok a půl někde stálo. Na kiláky nebo servisku bych příště asi moc nekoukal.
V.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/