fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Motor zetec http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=56654 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Rosťa-RS [ 21 říj 2013 14:13 ] |
Předmět příspěvku: | Motor zetec |
Zdravím tak jednou to přijít muselo a můj zetec při zahřátém motoru a po ujetí tak cca 300km trati přeci jen lehce kouří z otvoru odvětrání motorového prostoru. Mého zeteca nikdo nikdy nešetřil má najeto 230tis km a kompresní tlaky na všech pístech jsou kolem 13 atm pro srovnání fokus 1,8 zetec je na stejném měřáku měl maximálně 12,5 otázka je zda li by pomohla výměna kroužků či mne ještě napadlo dát hustší olej 15w50 nebo 60 nebo raději přehodit motor. co myslíte ? |
Autor: | Malfis [ 21 říj 2013 14:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Motor zetec |
Se tlakuje asi ne? Bych rekl . |
Autor: | Rosťa-RS [ 21 říj 2013 14:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Motor zetec |
Tlakuje měřák na 13atm jestli chápu správně ![]() |
Autor: | Wizzy [ 22 říj 2013 09:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Motor zetec |
Kompresní tlaky ok a motor má jinak dobrý chod a výkon? Při 230kkm trochu kouří z ventildeklu? Anebo z odětrání klikovky? Vůbec bych se tím nevzrušoval.. Neřeš detaily, lej tam 10w40 a ten motor kastli určo ještě přežije ![]() |
Autor: | Rosťa-RS [ 22 říj 2013 12:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Motor zetec |
no u mé kastle to není tak jisté ![]() ![]() |
Autor: | miki21 [ 22 říj 2013 12:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Motor zetec |
To odvětrávání tam není pro srandu. Takhle ten motor nemá kudy "dýchat" a tlačí se to jinudy. ![]() |
Autor: | Rosťa-RS [ 22 říj 2013 13:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Motor zetec |
no jo asi bych ho tam vrátit i měl no... ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Wizzy [ 22 říj 2013 13:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Motor zetec |
Odvětrání klikovky není pro srandu králíkům, to by Ti to taky za chvíli mohlo vytlačit olej přes gufero kliky ven.. Chápu, že tě irituje, že to plive blivajz do sání, tak stačí tu hadici vyvést do nějakého kusu hadru anebo si zbastli odlučovač oleje..i tu se nějaký návod najde ![]() |
Autor: | Rosťa-RS [ 22 říj 2013 13:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Motor zetec |
no jo no jsem přemýšlel někde to nechat vyčistit, nemusí to být přivedené na sání nebo je tam ten podtlakový efekt přímo potřeba? |
Autor: | Malfis [ 22 říj 2013 20:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Motor zetec |
Aha no, tak je jasné odkud vítr vane... se nesmíš divit. Se tlakuje motor. Buď kup novej ventil a zpět do sání nebo jestli si nechceš zasírat sání tak si vyrob nebo kup OCT. Ale funkční, né ty polské a čínské náhražky co jsou uvnitř prázdné. Mají tam být přepážky a nějaká kovová houba, drátěnka apod. co tu mlhu kondenzuje na olej a ten pak po já nevím 1000km vždy vypustíš. Jinak ten podtlak (z odvětrávání kliky) tam být musí, OCT je naveden zpět do sání, ale do něj pak už proudí čistý vzduch, resp. plyny co vytváří skříň. Z víka je to asi fuk, to mám hozené tou hadicí též na převodovku a nic neblije (ventil mám nový tak asi tak) |
Autor: | tomin [ 23 říj 2013 12:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Motor zetec |
Z vika nic neblije, ale JEN pokud je uz motor dobre odsavany dole. Mohl bych vypravet co oleje se vracelo z vika do plast. tela vzduchoveho filtru kdyz mi nefungovalo odsavani bloku. Az to ze vzduchace kapalo dolu na poloosu ... |
Autor: | Standa [ 23 říj 2013 13:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Motor zetec |
To si nejsem úplně jistý, na 1,6 jsem měl vzduchový box čistý a ventil na klice už moc nefungoval. Jak přehazoval motor na 2.0 l, tak jsem koupil ventil odvětrání kliky nový, ale ve filtrboxu mám teď olej vždycky když měním filtr. |
Autor: | Rosťa-RS [ 23 říj 2013 19:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Motor zetec |
tak věřím tomu že mít můj motor o sto tisíc km méně tak to bude lepší a nebude tolik tlačit spodem ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | tomin [ 23 říj 2013 19:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Motor zetec |
Standa píše: To si nejsem úplně jistý... To bud. Vim o cem mluvim. Cely muj problem jsem tu nekde popisoval, tak jen ve zkratce: - nepruchozi odvetrani kliky (viz. foto https://plus.google.com/photos/11684361 ... 2064577393) - tedy odvatrani nefungovalo vubec, narozdil od pripadu kdy je ventil stary a tedy odvetrava MOC (tvuj pripad ???) - ve filtrboxu potopa od oleje - odvetrani rozchozeno - adaptace volnobehu se vratily do normalu + prestala se objevovat chyba (tusim 124=nesoulad mezi vzduchem zmerenym na vaze a vypocitanym) - po oleji ve filtr boxu ani pamatka |
Autor: | Radek124 [ 23 říj 2013 19:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Motor zetec |
on to ale asi myslel že u sebe to měl čisté ale není si tim jistý ![]() |
Autor: | tomin [ 23 říj 2013 21:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Motor zetec |
Hm, tak jsem se aspon vypovidal ![]() |
Autor: | Rosťa-RS [ 24 říj 2013 21:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Motor zetec |
ne v poho dík za radu ještě ten odlučovač či co to je natřu a hodím na auto,snad nemusím shazovat ty svody... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |