fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

palivové čerpadlo
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=5709
Stránka 1 z 1

Autor:  Návštěvník [ 27 dub 2006 22:38 ]
Předmět příspěvku:  palivové čerpadlo

mam takovy problem jel jsem s mym fordem a najednou chcipl uplne stejne jako by dosel benzin takze i kdyz rucicika ukazovala porad dost myslel jsme ze je mozna neco s plovakem a ze dosel benzin tak jsem si nechal dovezt benzin avsak nepomohlo to... pote jsme z toho vydedukoval ze pri seponuti klicku do polohy 2 jak zavrci palivove cerpadlo ze vubec netlakuje benzin do palivoveho filtru... tak jsem sundal nadrz a vytahl cerpadlo a potvora i kdyz relatko bzuci nic netlakuje... tak se chci zeptat jestli nevite v cem by mohla byt chyba a jak to kdyz tak zpravit... predem dik...

Autor:  Standa [ 28 dub 2006 09:47 ]
Předmět příspěvku: 

Je to nějaké zmatené. Prvně píšeš že jak zabzučí čerpadlo ale netlakuje se benzín a pak že když zabzučí relátko tak nejede čerpadlo.
To jsou informace vcelku o ničem. Relátko nemá co bzučet, to jen může cvaknout, jako že se seply kontakty.
Otázka:
Jaké napětí je na konektoru palivového čerpadla při sepnutí klíčku do polohy II.
Otáčí se čerpadlo připojené na konektor v poloze II nebo ne ?

Autor:  Návštěvník [ 28 dub 2006 17:46 ]
Předmět příspěvku: 

no čerpadlo jen zabzuci a dal uz nereaguje a na konektoru je napeti 9,1V ... opravdu nevim co by to mohlo byt jedine co me zatim napadlo ze by byla praskla membrana...

Autor:  Šíša [ 28 dub 2006 22:53 ]
Předmět příspěvku: 

Zkoušet čerpadlo jen tak na klasické elektrice(jako zapojení) je dost o ústa, protože je tam to časovací relé, které zezačátku jen natlačí a pak to vypne(znova to spustí asi až dostane signál od motoru, že se startuje a začne zas vrčet). Takže to, že ti čerpadlo při zapnutí klíčku spustí/zavrčí a pak nic je v pořádku. Čerpadlo ozkoušíš tím , že si na něj přivedeš natvrdo 12V od baterky a pak můžeš testovat tlak apod.
A pozor: zkoušet čerpadlo jentak ve vzduchu je dost nebezpečné pro něj. Ať se to bude zdát búhví jak hloupé, čerpadlo je benzínem chlazené a i trochu mazané, na vzduchu dost trpí. V nádrži nemůže dojít k výbuchu, bo tam není dostatečné množství vzduchu. Prostě čerpadlo není hermeticky uzavřené, benzín ho omývá všude a hlavně chladí.
Dedukce ti nepomůže. Nejlepší je to zapojit zpět do okruhu a sundat vývod z filtru, popřípadě odpojit palivové vedení, co vstupuje do vstřiků. Pak normálně zkoušet startovat > zda ti z toho stříká benzín. Pokavaď ano, je problém někde jinde(vstřiky, elektrika na ně, zapalování), pokavaď nestříká, tak zkontrolovat vedení, filtr a pod.
Ale jak říkám, je normální, že před startem zabzučí jen chvíli.

Autor:  Návštěvník [ 29 dub 2006 13:13 ]
Předmět příspěvku: 

ja si prvne myslel ze je to ucpany palivovy filtr jenomze ono to netlakovala ani do nej a kdyz jsem sundal nadrz a odpojil hadicky a zksuiů dat klicek do polohy 2 tak to jen zabzucelo a vubec nic to netlakovalo...

Autor:  Wizzy [ 29 dub 2006 14:40 ]
Předmět příspěvku: 

Jen taková spekulace - je na sací hadičce v nádrži nějaké sítko? Nemůžeš ho mít zacpané nějakým svinstvem?

Autor:  red arrow [ 05 čer 2006 15:57 ]
Předmět příspěvku: 

Mam otazku. Po zvrtnuti klucika do polohy II musi vzdy cerpadlo zabzucat alebo len vtedy ked sa musi natlakovat system? Mne totiz bzuci dost malo, tak 50 na 50. Moze byt chyba v relatku?

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/