Tak mi 1,6ka nechce chytit. Když startuji, tak to točí pomalu. Při vyndaných svíčkách a odpojeném výfuku to startuje taky pomalu. Prostě to jakoby z tuha točí.
Zadřel jsem to?
Předchozí průběh byl ten, že jsem měl děravej vejfuk za Katem, kterej byl prázdnej. Chvilku jsem s tím jezdil.
Tak jsem tam dal výfuk z 1,8, kde byl KAT malej, takovej čtverec (ale na tom jsem přijel asi 100 km, bylo to urezlé za tím katem).
Takže zavařenej výfuk jsem namontoval (asi po měsíci stání na silnici), dal zadní tlumič a chtěl nastartovat. Po delším stání se tomu nechtělo, říkám si baterka, tak jsem ji nechal nabít, znovu zkouším nastartovat a nechce se tomu točit. Točí to pomalu.
Následovala výměna startérů, jiná baterka, ale stejně to točilo pomalu.
Tak že zkusím odpojit výfuk, jestli není zacpaný KAT. Výfuk jsem kompletně odpojil, stejně to točilo pomalu, po vyndání svíček to točí stejně pomalu ale bez komprese, takže to točí soustavně, ale pomalu.
Nenapadá mě, co se tomu mohlo stát...
Že by byl kat zacpaný a já při startování ohnul ojnici? To je asi blbost co?
Předem díky za pomoc, auto je už tak jako tak k ničemu, ale pokud jsem to zadřel, chtěl bych vědět jak... Díky.
Olej jsem měnil na konci roku 2011, ale najeto má tak max 3000, jestli vůbec... Jezdil jsem s tím jen do práce.
Svíčky jsem neměnil, jsou tam Motorcraft a jelo to vždy dobře... I naposledy kdy jsem s tím přijel, jsem nepozoroval nějaký problém.
Vrtá mi to hlavou. Není možné, že tam nějaká elektronika brzdí plné otáčení motoru? Asi blbost...
_________________
Ford Escort 1,8 D SEDAN 1996 43kW!
Ford Escort 1,6 kombi 1996 KONEC - musel jsem ho prodat...
Ford Escort 1,8 kombi 1995 prakticky konec
klima okna