fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 10 kvě 2024 17:12

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Voda a olej
PříspěvekNapsal: 04 led 2007 23:07 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 čer 2006 21:30
Příspěvky: 290
Mám takový problém, začla se mi ztrácet voda a začal mi přibývat olej :shock:
A z výfuku se mi valí bílej kouř...
Někde sem četl,že by to mohlo bejt těsněním pod hlavou, ale voda moc rychle neubývá...
Díky za radu ;-)

_________________
Escort MKIV 1.4 s Webrem - sešrotován
Probe 2.5 GT US version,_ Probe 2.2 GT plná palba _ Probe 2.2 Lx automat v digitálu
Transit 2.5D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 led 2007 23:20 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Odpověděl sis sám... :D ...jde ti voda do oleje....sundej víčko na nalévání oleje, a jestli je zespoda cosi, co připonímá pěnu z kapučína, tak to máš jasný... nejezdit, opravit...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 led 2007 08:32 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Pri mensich ztratach vody ten slem na vicku ani bejt nemusi, ale kdyz otevres nadobku na vodu a prejedes prstem po stenach, bejva to mastny.Kazdopadne jak rikaji kluci, opravit co nejdriv, nemrzka v oleji je desna sfina, esco je i bez ni na mazani dost narocny.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 led 2007 16:16 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 čer 2006 21:30
Příspěvky: 290
tak na víčku od oleje byla pěna od kapučína :cry:
Měrka ukazuje centimetr nad čárkou max...
Ale nádržka s vodou není zas mastná,jen je tam takovej divnej povlak,ale ten počase zmizí a stěna je suchá.

A má to i vliv na výkon motoru?? Občas to jede líp a občas ne

_________________
Escort MKIV 1.4 s Webrem - sešrotován
Probe 2.5 GT US version,_ Probe 2.2 GT plná palba _ Probe 2.2 Lx automat v digitálu
Transit 2.5D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 led 2007 19:26 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Voda v oleji nevěstí nic dobrého. Může to být dokonce prasklý blok nebo hlava. Nejezdit, opravit.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2007 18:13 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 čer 2006 21:30
Příspěvky: 290
máte někdo zkušenosti s opravou?? Co se musí všechno sundat a oddělat?? určitě to nebude jednoduchý jako u škodovky :-D

_________________
Escort MKIV 1.4 s Webrem - sešrotován
Probe 2.5 GT US version,_ Probe 2.2 GT plná palba _ Probe 2.2 Lx automat v digitálu
Transit 2.5D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 led 2007 02:51 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
U tohohle auta je otazka, jestli to spravovat, nebo rovnou koupit jiny motor a jen ho prehodit.

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 led 2007 14:37 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
PH píše:
U tohohle auta je otazka, jestli to spravovat, nebo rovnou koupit jiny motor a jen ho prehodit.


jo, tak to souhlasím, mě řekli, že s hlavou by se měli dělat i rozvody a cena? 15 - 20 tisíc. bez rozvodů počítejme tak o 5 litrů míz řekl bych. Podle mě je monohem lepší vyměnit celej motor - navíc z toho starého můžeš použít ND.

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 led 2007 09:29 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 čer 2006 21:30
Příspěvky: 290
Tak už jsem sundal hlavu, co znamená ten červený ventil? Že špatně dosedá a přepaluje se?

Obrázek

A písty jsou sešikmený,a maj na sobě jakoby takový rejhy po stranách
Obrázek

_________________
Escort MKIV 1.4 s Webrem - sešrotován
Probe 2.5 GT US version,_ Probe 2.2 GT plná palba _ Probe 2.2 Lx automat v digitálu
Transit 2.5D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 led 2007 12:28 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2006 10:13
Příspěvky: 3428
Bydliště: Salesel a. Elbe
Tzn.,že výfukový ventil špatně sedí a neumožňuje dostatečné utěsnění spalovacího prostoru - vytahni všechny a zabrus je. Písty jen povrchově očisti.

_________________
FMmkII....alias Borůvka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 led 2007 15:14 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
takova lama otazka... jak se brousi ventily?

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 led 2007 15:18 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
vzhledem k tomu, že se na to ptáš, tak je jednoduchá odpověd - nechej si to udělat, protože to sám nezvládneš :wink:

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 led 2007 15:50 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2006 10:13
Příspěvky: 3428
Bydliště: Salesel a. Elbe
prostě se vytáhnou upnou na nastavec,na sedlo ventilu se dá pasta a kroutí se až sedí ( popis ruční práce )

_________________
FMmkII....alias Borůvka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 led 2007 15:58 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
LeMans píše:
vzhledem k tomu, že se na to ptáš, tak je jednoduchá odpověd - nechej si to udělat, protože to sám nezvládneš :wink:

ani tonemam v planu, akorat me to zajima. A s pristupem kdyz neconeumim, taknema cenu to delat bych asi moc daleko nedosel...

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 led 2007 19:43 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 srp 2005 12:32
Příspěvky: 362
Bydliště: Milevsko,Sepekov
Ventily se zabrušujou dvouma pastama a je to hrná piplačka a musíš mít přípravek na uchycení ventilu já bych to taky nedělal i když sem to už dřív dělal ale teť bych si to nechal udělat je to jednoduší .

_________________
žabožrout .P106 1,1taková nákupní taška do města prodán
peugeot 807 v plný palbě,bohužel chtěl sem původně Galaxe
807 na prodán ,momentálně ford fusion 1,4 tdci


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 led 2007 12:37 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 18 lis 2006 22:16
Příspěvky: 34
Bydliště: Brno
Já mám na víčku od oleje taky povlak, ale voda se mi neztrácí, takže buď to předešlý majitel spravil a víčko neutřel, nebo mi to jen lehce prolíná, ale teda taky nevím co s tím :shock:

_________________
Ford Escort Cabrio - podvozek Ford RS, volant Ford RS, sedačky Recaro, 15" Ronal s pneu Michelin Pilot 195/50


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 led 2007 13:15 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
- vymazáno -

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Naposledy upravil George V. dne 25 led 2007 07:13, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 led 2007 20:59 
Perňa píše:
Tzn.,že výfukový ventil špatně sedí a neumožňuje dostatečné utěsnění spalovacího prostoru - vytahni všechny a zabrus je. Písty jen povrchově očisti.


klidne ho zabrus....ale nemusis si vubec pomoct.....pac pokud to mas na te fotce takhle to znamena ze se ventil dotkl pistu a vesti to jen to ze ten ventil muze byt ohly ...ventily se ohnou jak pirka kdyz se to toho dotkne........postup.....: nechat hlavu odskouset prebrousit...nechat zkonrolovat ventily.....muze se stat ze se i ohnice....poznas na vysce pistu s porovnanim druheho se kterym chodi........kazdiopadne pokud je tam otisk ventuilu na piostu udelat to tak....


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 led 2007 23:15 
Offline
Forďák

Registrován: 06 kvě 2004 18:11
Příspěvky: 188
Bydliště: Orlová
Ten červený ventil je výfukový a podle barvy svíčky a spalovacího prostoru tenhle válec jako jediný pálil dobře jinak buď bohatá směs nebo průnik oleje.
Ty černé svíčky o tom hovoří celkem jasně. Pro začátek stačí k hrubé orientaci mrknout sem.http://upravy-tuning.blog.cz/0611/diagn ... ich-svicek
http://fichteamtuchlomotors.blog.cz/061 ... ovaci-svic

_________________
Ford escort combi 1.6.16V 66KW94


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 led 2007 00:52 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 čer 2006 21:30
Příspěvky: 290
Dušan píše:
Perňa píše:
Tzn.,že výfukový ventil špatně sedí a neumožňuje dostatečné utěsnění spalovacího prostoru - vytahni všechny a zabrus je. Písty jen povrchově očisti.


klidne ho zabrus....ale nemusis si vubec pomoct.....pac pokud to mas na te fotce takhle to znamena ze se ventil dotkl pistu a vesti to jen to ze ten ventil muze byt ohly ...ventily se ohnou jak pirka kdyz se to toho dotkne........postup.....: nechat hlavu odskouset prebrousit...nechat zkonrolovat ventily.....muze se stat ze se i ohnice....poznas na vysce pistu s porovnanim druheho se kterym chodi........kazdiopadne pokud je tam otisk ventuilu na piostu udelat to tak....


To by lae znamenalo, že by se ventily vytlačili na všech pístech...

_________________
Escort MKIV 1.4 s Webrem - sešrotován
Probe 2.5 GT US version,_ Probe 2.2 GT plná palba _ Probe 2.2 Lx automat v digitálu
Transit 2.5D


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz