fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

za studena kouří
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=57307
Stránka 1 z 1

Autor:  roman_an1 [ 18 čer 2014 22:31 ]
Předmět příspěvku:  za studena kouří

zdravím, mám takovej odtaz koupil jsem hlavu motoru z vrakáča..dávám dokupy druhého escorta 1.6 16V r.v. 1998..vlastně vyměnil jsem těsnění pod hlavou a hodil na auto..no a za studena to kouří celkem fest..je to z oleje ne voda..jak se to zahřeje tak vůběc nic..tudíž má otázka zní jsou to gufera? kdyby to foukalo pod těsněním tak by to kouřilo furt ne? díky za odpovědi

Autor:  Wizzy [ 19 čer 2014 08:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: za studena kouří

Teoreticky by to i těsněním pod palicí mohlo být, ale to by ti spíš lezl olej do vody nebo naopak. (zkontroluj víčko oleje a jestli v nádržce na vodu nejsou mastný oka). Ale viděl bych to taky spíš na gufera na ventilech..ale tak u jeté palice žádný velký překvápko. Pokud děláš voňavku, tak si tu palici zrepasuj - vyměň gufera, zabrus ventily, nechej ji srovnat.. Ale to bys asi řešil i kroužky ve spodku, atd.. Pokud tě to netrápí a úbytek není markantní, tak to žádná tragédie není a ten motor stejně kastli nejspíš s přehledem přežije 8)

Autor:  roman_an1 [ 19 čer 2014 15:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: za studena kouří

no právě že ve vodě olej není, ani emulze není na víčku od oleja..no jako kouří to masakrózně..to je dýmec celkem fest..není to jenom tak zlehka..to jsou oblaka :D ale jinak z toho voňavku nedělám..já to koupil s tím, že to vůbec nejelo..jinak kastla vypadala dobře a při větším zkoumání doma..tomu fakt tak je..nikdo s tím nic tak velkého nedělal..jenom mu to nešlo prostě nakopnout..potom jsem přišel na to ze motor neměl vůbec tlak..tak jsem musel přehodit hlavu..jinak na té předchozí hlavě a to byla nádhera nebylo to ve spalovacím prostoru nijak zasrané nebo tak :) písty byly nádherný ne nějaké zabordelené..tak usuzuju ze pístní kroužky by měly být ok..ale kdyby to byly i pístní kroužky tak by to taky hulilo furt ne? a předchozí majitel tam dával 5W30..jinak žádnou voňavku z toho udělat nechci..je to starý auto..a navíc je v něm lpg :) takže super :) ještě chvíli musí pojezdit

Autor:  hubert [ 28 dub 2015 09:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: za studena kouří

Zdravim nebudu zakladat nove vlakno pisnu to sem je to podobny problem.
Vcera sem byl na technicke s escortem a problem s emisema,co2 na volnoběch dvojnásobne,v otackách plus 20% lamda plus 14%.vyfuk novy,je tam i novy katalizator uni pro motory do dvou litru objemu ero 2 bosal.
Tak nak se to udelalo jsme lidi žejo,tak tk mam,kdys videl na kanale muj spodek tak to ani dal neskoumal,sem to vycistil vsechno,napravy,motor prevodovku brzdy napravy,vsechno je tam defakto nove pruziny natrene na zluto,ramena cervene :o) tak skusil akorat brzdy ty brzdily jako krava tak pohoda.
zajimalo by me co spusobuje tu kourivost,voda nemizi,olej take ne je tam castrol magnatec 5w40,auto jede skvele,bez problemu toci az k omezovaci,startuje dobre. najeto 137 tisic.
ja stoho zase vonavku ale chci mit. :lol:

Autor:  Rosťa-RS [ 06 kvě 2015 20:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: za studena kouří

No možná je to jen tip :-D špatně ti můžou rozprašovat vstřikovače ;-D :roll:

Autor:  tomin [ 06 kvě 2015 21:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: za studena kouří

Vzdyt oni to ty vstrikovace stejne kropi na zavrenej ventil. Neprikladal bych takovou vahu tomu rozprasovani
u neprimovstriku. To spis ze by jeden davkoval znatelne vic, nebo min, to pak jo. Ale rozprach bych neresil.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/