fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 01 črc 2024 12:16

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2006 19:47 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 lis 2005 17:14
Příspěvky: 53
Bydliště: Brno
Zatímco jsem v pátek vpohodě nastartoval, v sobotu ráno už ne. Což se mně ještě nestalo. Prohlídl jsem pojistky, poslechl čerpadlo, spouštěč točil. Venku stále pršelo. Napadlo mně jak na škodovce otřít suchou hadrou prostor mezi vývody káblů od cívky ke svíčkám. Pomohlo to, následně to naskočilo jako obvykle napoprvé bez zaváhání. Takže rada, držte si cívku a kábly čistý nejen na škodovce ale i na Fordíkovi...
Hledal jsem zde na fóru, jestli neotravuju ale podobné téma jsem nenašel. Tak proto to píšu.

_________________
nyní: Escort 1999 1.6 16V, combi,
dříve: Escort 9/92, 1.8 EFI, 16V, 77kW, výbava Ghia, 195/50 R15


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2006 21:46 
Offline
Nováček

Registrován: 02 bře 2006 00:36
Příspěvky: 42
Bydliště: Ostrava-Poruba
Spouštěč točil? Takže se točil celý motor, ale prostě to nechytlo? Pokud ano, viděl bych to na problém v kontaktu anebo přímo ve VN kabelu...což se manipulací při čištění dočasně odstranilo, na mechanickou nečistotu bych to neházel.

_________________
Ford Orion 1.6 EFi. Byl to držák...
Ford Escort 1.6 16V tuning release. Byl to mazlík....
Fabia 1.4 MPI combi. Byl to šrot...
Seat Ibiza 1.2 12V. Byl to drak...
Golf 1.6. Byl to vergl...
Octavia II Elegance. Byla to královna...
Superb II 1.8 TSI Elegance. Je to krasavec.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2006 23:07 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 bře 2005 21:48
Příspěvky: 148
Bydliště: Dolní Dunajovice
mě se stalo něco podobného,akorát že sem nastartoval a pak z ničehonic sem byl zrovna první na semforech a auto chcíplo,a to zrovna skakala zelená,a nastartovat už to nešlo,první sem házel vinu palivu,které sem nalil z kanistru,a chytlo to,ale po cestě domu to chciplo asi 3x,a to sem dotankovával,prostě zničehonic na volnoběh to někdy chcíplo,(nejde jiskra),sem z toho jelen,mám nový palec,víčko a kabel od indukčky sem taky měnil.

_________________
seat ibiza 1,9 tdi,01,66kw,pp764 gt 1749va,trochu to aj jede :)
fiat brava jtd 105-už je taky fuč
Lancia Kappa 2,4JTD,skoro v plné palbě-prodáno
fiat brava 1,9td,klima,el.okna,zrcátka-prodáno
fiat tempra 1,9td,bude trhat asfalt
ruzné dily na escorty mk3,4+orion mk2
minulost:Escort 1.3 CVH karburatorem 1.4,r.v.1985
ford escort mk7,r.v. 95


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2006 16:15 
Offline
Nováček

Registrován: 09 úno 2006 12:04
Příspěvky: 16
Bydliště: ostrava
Tony píše:
mě se stalo něco podobného,akorát že sem nastartoval a pak z ničehonic sem byl zrovna první na semforech a auto chcíplo,a to zrovna skakala zelená,a nastartovat už to nešlo,první sem házel vinu palivu,které sem nalil z kanistru,a chytlo to,ale po cestě domu to chciplo asi 3x,a to sem dotankovával,prostě zničehonic na volnoběh to někdy chcíplo,(nejde jiskra),sem z toho jelen,mám nový palec,víčko a kabel od indukčky sem taky měnil.


takovou zkušenost mám taky, bylo to v rozdělovači, nějaká sonda nezmám její název, ať se ti někdo koukne na rozdělovač

_________________
Escort 1.6i, r.v. 87, 3dv


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Prach a cívka
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2006 16:58 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 lis 2005 17:14
Příspěvky: 53
Bydliště: Brno
Wix píše:
Spouštěč točil? Takže se točil celý motor, ale prostě to nechytlo? Pokud ano, viděl bych to na problém v kontaktu anebo přímo ve VN kabelu...což se manipulací při čištění dočasně odstranilo, na mechanickou nečistotu bych to neházel.


Mně se to na škodovce párkrát stalo. Ten prach sám o sobě nevadí ale jakmile navlhne, vysoké napětí vygenerované v cívce již nejde přes kabely na svíčky ale probije se po povrchu cívky mezi sebou. Není to nic neobvyklého. Pak dva dny pršelo, auto stálo venku a naskočilo napoprvé bez problému a odjelo 20 km bez sebemenší chyby.

_________________
nyní: Escort 1999 1.6 16V, combi,
dříve: Escort 9/92, 1.8 EFI, 16V, 77kW, výbava Ghia, 195/50 R15


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2006 20:28 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 bře 2005 21:48
Příspěvky: 148
Bydliště: Dolní Dunajovice
myslíte že to může spuzobovat(to chcípání) prolínající olej přes rozdělovač až k té sondě(snimači)?někde sem tu četl že by tam mělo být nějakégufero,které by to mělo utěsnit aby se tam olej nedostával,ale nevím jak to celé rozkuchat,eště když to auto potřebuju,nedělal to už někdo?mám tam rozdělovač bosh takový delší s podtlakovým regulátorem,a má výčko na zacvaknutí,ne na šroubky

_________________
seat ibiza 1,9 tdi,01,66kw,pp764 gt 1749va,trochu to aj jede :)
fiat brava jtd 105-už je taky fuč
Lancia Kappa 2,4JTD,skoro v plné palbě-prodáno
fiat brava 1,9td,klima,el.okna,zrcátka-prodáno
fiat tempra 1,9td,bude trhat asfalt
ruzné dily na escorty mk3,4+orion mk2
minulost:Escort 1.3 CVH karburatorem 1.4,r.v.1985
ford escort mk7,r.v. 95


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2006 18:58 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 lis 2005 17:14
Příspěvky: 53
Bydliště: Brno
Tony píše:
myslíte že to může spuzobovat(to chcípání) prolínající olej přes rozdělovač až k té sondě(snimači)?někde sem tu četl že by tam mělo být nějakégufero,které by to mělo utěsnit aby se tam olej nedostával,ale nevím jak to celé rozkuchat,eště když to auto potřebuju,nedělal to už někdo?mám tam rozdělovač bosh takový delší s podtlakovým regulátorem,a má výčko na zacvaknutí,ne na šroubky


Chcípání může být cokoli, nízká hladina pod plovákem, špína na cestě do karbecu, špatně nastavený volnoběh nebo volnoběžná tryska, špatný předstih, prostě cokoli. Ale píšu ve vztahu ke škodovce, tam je karbec, já mám na Fordu EFi

_________________
nyní: Escort 1999 1.6 16V, combi,
dříve: Escort 9/92, 1.8 EFI, 16V, 77kW, výbava Ghia, 195/50 R15


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Stále zlobí
PříspěvekNapsal: 12 kvě 2006 20:22 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 lis 2005 17:14
Příspěvky: 53
Bydliště: Brno
Po 14 denním provozu (i když auto více stojí než jede) to nejde nastartovat. Ale, po nějakém snažení nastartoval a pak už startoval. Druhý den už zase ne. Je to divný, částečně jsem proletoval pojistkovku, vyblikal kódy ale přímý úspěch to není. Mám podezření na snímač na klice ale nedostanu se k němu, až jestli dojedu na chatu, mám tam rampu. Taky kuknu na svíčky ale mate mně, že když to chytne, pak už to jede ok. Zjistil jsem, že mně to divně přisává vzduch u sání těsně před škrtící klapkou (mám plast. potrubí přes vrch motoru), to si zatěsním. Ale proč to ani neháže jiskru, a třebas na druhý pokus o 10 min. později jo, to nechápu. Když už motor běžel, tahal jsem za kdeco, ale žádná změna v chodu se neprojevila. Uvítám jakékoliv tipy. Dík.

_________________
nyní: Escort 1999 1.6 16V, combi,
dříve: Escort 9/92, 1.8 EFI, 16V, 77kW, výbava Ghia, 195/50 R15


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2006 08:09 
Offline
Nováček

Registrován: 02 bře 2006 00:36
Příspěvky: 42
Bydliště: Ostrava-Poruba
Neháže jiskru? Pojistkovka. Rozeber jí, rozcvikej ty spojovací piny a vse proletovat spešl anglickým cínem, žáden šrot. A konektory prostříkat kontoxem nebo kontaktolem. Pokud tam jsou studené spoje, jako že jsou, tak je to jasný zdroj když ne těchto, tak dalších problémů.

Jestli to přisává vzduch kolem toho obvodového těsnení, tak bych ho objednal nové, nebo ojet silikonem. Musí to sosat přes filtr.

_________________
Ford Orion 1.6 EFi. Byl to držák...
Ford Escort 1.6 16V tuning release. Byl to mazlík....
Fabia 1.4 MPI combi. Byl to šrot...
Seat Ibiza 1.2 12V. Byl to drak...
Golf 1.6. Byl to vergl...
Octavia II Elegance. Byla to královna...
Superb II 1.8 TSI Elegance. Je to krasavec.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Nestartuje
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2006 19:22 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 lis 2005 17:14
Příspěvky: 53
Bydliště: Brno
Prokopal jsem se až pod startér k čidlu snímače klikového hřídele. Konektor byl lehounce zoxydovaný, řekl bych, že právě proto to semotamo chytlo a jindy ne. Prostříkl jsem ho, startuje to naprosto bezproblémově, takže uvidíme. Samotné čidlo prý odešlo jedno z milionu, takže spíš ten konektor. Svým způsobem, tím že je pod autem, je náchylný na vlhko od země. Jsem zvědav. Všechny ostatní spotřebiče fungují OK, takže ač jsem pár spojů proletoval, na pojistkovku to zatím nehádám.

_________________
nyní: Escort 1999 1.6 16V, combi,
dříve: Escort 9/92, 1.8 EFI, 16V, 77kW, výbava Ghia, 195/50 R15


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 úno 2008 20:26 
Offline
Nováček

Registrován: 07 úno 2008 20:22
Příspěvky: 2
Bydliště: Nové Zámky
Čaute,tento problém mám aj s mojím Escortom 1,4. Keď je chladnejšie štartuje na jeden valec. Ja idem skúsiť vymeniť zap. káble a potom uvidím

_________________
Maroš


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 úno 2008 20:14 
Offline
Forďák

Registrován: 17 srp 2007 07:40
Příspěvky: 65
Bydliště: Písek
Podobná věc se mi stávala na Fiatu: prostě to vypadalo na přeskočené rozvody, na kabely,svíce,a td.. nevěděl jsem rády, ale pak náhodně přišel na to že kabel k čidlu otaček( je stínovaný) je předřený a občas to nastartuje, občas chcipne, zkratka , jednotka byla zmatená a dělala co chtěla--vše opravila pajka za 10 minut.

_________________
Mazda Premacy,2.0TD,r.v 2000(už mně vytrestala vic než fordík..)
BMW E21 318 2x Dellorto DHLA 40.
Minulost:
Fiat 128 sport cupe
Fiat 850 sport cup
ORION 1.8 16V R.V1993-bejvalý mazlík(pořad litují o prodejí)
Opel Astra 1.8 8V combir.v 1993.
Fiat Tipo 1.4i
PROBE 2.2 GT turbo 1991 rok
Rover 216i16V cabrio,123PS
Audi 80 1.8 i mezitip


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 67 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz