fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Déšť, Ford nenastartoval, cívka, prach http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=5748 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | VíťazBrna [ 01 kvě 2006 19:47 ] |
Předmět příspěvku: | Déšť, Ford nenastartoval, cívka, prach |
Zatímco jsem v pátek vpohodě nastartoval, v sobotu ráno už ne. Což se mně ještě nestalo. Prohlídl jsem pojistky, poslechl čerpadlo, spouštěč točil. Venku stále pršelo. Napadlo mně jak na škodovce otřít suchou hadrou prostor mezi vývody káblů od cívky ke svíčkám. Pomohlo to, následně to naskočilo jako obvykle napoprvé bez zaváhání. Takže rada, držte si cívku a kábly čistý nejen na škodovce ale i na Fordíkovi... Hledal jsem zde na fóru, jestli neotravuju ale podobné téma jsem nenašel. Tak proto to píšu. |
Autor: | Wix [ 01 kvě 2006 21:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Spouštěč točil? Takže se točil celý motor, ale prostě to nechytlo? Pokud ano, viděl bych to na problém v kontaktu anebo přímo ve VN kabelu...což se manipulací při čištění dočasně odstranilo, na mechanickou nečistotu bych to neházel. |
Autor: | Tony [ 01 kvě 2006 23:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
mě se stalo něco podobného,akorát že sem nastartoval a pak z ničehonic sem byl zrovna první na semforech a auto chcíplo,a to zrovna skakala zelená,a nastartovat už to nešlo,první sem házel vinu palivu,které sem nalil z kanistru,a chytlo to,ale po cestě domu to chciplo asi 3x,a to sem dotankovával,prostě zničehonic na volnoběh to někdy chcíplo,(nejde jiskra),sem z toho jelen,mám nový palec,víčko a kabel od indukčky sem taky měnil. |
Autor: | fordíček [ 02 kvě 2006 16:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tony píše: mě se stalo něco podobného,akorát že sem nastartoval a pak z ničehonic sem byl zrovna první na semforech a auto chcíplo,a to zrovna skakala zelená,a nastartovat už to nešlo,první sem házel vinu palivu,které sem nalil z kanistru,a chytlo to,ale po cestě domu to chciplo asi 3x,a to sem dotankovával,prostě zničehonic na volnoběh to někdy chcíplo,(nejde jiskra),sem z toho jelen,mám nový palec,víčko a kabel od indukčky sem taky měnil.
takovou zkušenost mám taky, bylo to v rozdělovači, nějaká sonda nezmám její název, ať se ti někdo koukne na rozdělovač |
Autor: | VíťazBrna [ 02 kvě 2006 16:58 ] |
Předmět příspěvku: | Prach a cívka |
Wix píše: Spouštěč točil? Takže se točil celý motor, ale prostě to nechytlo? Pokud ano, viděl bych to na problém v kontaktu anebo přímo ve VN kabelu...což se manipulací při čištění dočasně odstranilo, na mechanickou nečistotu bych to neházel.
Mně se to na škodovce párkrát stalo. Ten prach sám o sobě nevadí ale jakmile navlhne, vysoké napětí vygenerované v cívce již nejde přes kabely na svíčky ale probije se po povrchu cívky mezi sebou. Není to nic neobvyklého. Pak dva dny pršelo, auto stálo venku a naskočilo napoprvé bez problému a odjelo 20 km bez sebemenší chyby. |
Autor: | Tony [ 02 kvě 2006 20:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
myslíte že to může spuzobovat(to chcípání) prolínající olej přes rozdělovač až k té sondě(snimači)?někde sem tu četl že by tam mělo být nějakégufero,které by to mělo utěsnit aby se tam olej nedostával,ale nevím jak to celé rozkuchat,eště když to auto potřebuju,nedělal to už někdo?mám tam rozdělovač bosh takový delší s podtlakovým regulátorem,a má výčko na zacvaknutí,ne na šroubky |
Autor: | VíťazBrna [ 03 kvě 2006 18:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tony píše: myslíte že to může spuzobovat(to chcípání) prolínající olej přes rozdělovač až k té sondě(snimači)?někde sem tu četl že by tam mělo být nějakégufero,které by to mělo utěsnit aby se tam olej nedostával,ale nevím jak to celé rozkuchat,eště když to auto potřebuju,nedělal to už někdo?mám tam rozdělovač bosh takový delší s podtlakovým regulátorem,a má výčko na zacvaknutí,ne na šroubky
Chcípání může být cokoli, nízká hladina pod plovákem, špína na cestě do karbecu, špatně nastavený volnoběh nebo volnoběžná tryska, špatný předstih, prostě cokoli. Ale píšu ve vztahu ke škodovce, tam je karbec, já mám na Fordu EFi |
Autor: | VíťazBrna [ 12 kvě 2006 20:22 ] |
Předmět příspěvku: | Stále zlobí |
Po 14 denním provozu (i když auto více stojí než jede) to nejde nastartovat. Ale, po nějakém snažení nastartoval a pak už startoval. Druhý den už zase ne. Je to divný, částečně jsem proletoval pojistkovku, vyblikal kódy ale přímý úspěch to není. Mám podezření na snímač na klice ale nedostanu se k němu, až jestli dojedu na chatu, mám tam rampu. Taky kuknu na svíčky ale mate mně, že když to chytne, pak už to jede ok. Zjistil jsem, že mně to divně přisává vzduch u sání těsně před škrtící klapkou (mám plast. potrubí přes vrch motoru), to si zatěsním. Ale proč to ani neháže jiskru, a třebas na druhý pokus o 10 min. později jo, to nechápu. Když už motor běžel, tahal jsem za kdeco, ale žádná změna v chodu se neprojevila. Uvítám jakékoliv tipy. Dík. |
Autor: | Wix [ 13 kvě 2006 08:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Neháže jiskru? Pojistkovka. Rozeber jí, rozcvikej ty spojovací piny a vse proletovat spešl anglickým cínem, žáden šrot. A konektory prostříkat kontoxem nebo kontaktolem. Pokud tam jsou studené spoje, jako že jsou, tak je to jasný zdroj když ne těchto, tak dalších problémů. Jestli to přisává vzduch kolem toho obvodového těsnení, tak bych ho objednal nové, nebo ojet silikonem. Musí to sosat přes filtr. |
Autor: | VíťazBrna [ 14 kvě 2006 19:22 ] |
Předmět příspěvku: | Nestartuje |
Prokopal jsem se až pod startér k čidlu snímače klikového hřídele. Konektor byl lehounce zoxydovaný, řekl bych, že právě proto to semotamo chytlo a jindy ne. Prostříkl jsem ho, startuje to naprosto bezproblémově, takže uvidíme. Samotné čidlo prý odešlo jedno z milionu, takže spíš ten konektor. Svým způsobem, tím že je pod autem, je náchylný na vlhko od země. Jsem zvědav. Všechny ostatní spotřebiče fungují OK, takže ač jsem pár spojů proletoval, na pojistkovku to zatím nehádám. |
Autor: | carrera1 [ 07 úno 2008 20:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Čaute,tento problém mám aj s mojím Escortom 1,4. Keď je chladnejšie štartuje na jeden valec. Ja idem skúsiť vymeniť zap. káble a potom uvidím |
Autor: | Dimon [ 08 úno 2008 20:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Podobná věc se mi stávala na Fiatu: prostě to vypadalo na přeskočené rozvody, na kabely,svíce,a td.. nevěděl jsem rády, ale pak náhodně přišel na to že kabel k čidlu otaček( je stínovaný) je předřený a občas to nastartuje, občas chcipne, zkratka , jednotka byla zmatená a dělala co chtěla--vše opravila pajka za 10 minut. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |