No, já bych řekl, že mně občas taky ten motor nějak duní.
Vysvětluju si to špatnou funkcí MAFu, dával asi špatné hodnoty. Odpojil jsem ho, ŘJ si místo proměnlivých hodnot dosadila defaultních 8 g/s. Ale to samozřejmě také není optimální, řekl bych, že sleduji i vliv rozdílných mas vzduchu, kterými projíždím (znáte ty vzduchové kapsy, třeba při letní procházce lesem). Prostě občas je to, jako když se někde u motoru otevře nějaká díra a motor duní. Teď jde o to, zda jde o "díru" fyzickou, např. prasklinu ve výfuku na hadici sání apod. nebo elektronickou, anebo o jejich kombinaci.
PS. Taky občas některý ze svých příspěvků rychle stáhnu, bojím se abych nebyl za pitomce.
_________________ Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA
|