fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Data z Epromu jednotky 1.8 16V Zetec 85kw
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=57853
Stránka 2 z 3

Autor:  Jimicek [ 09 kvě 2015 11:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Data z Epromu jednotky 1.8 16V Zetec 85kw

Tak mě něco pošli za srozumitelnější schéma.. typ motoru ti teď bohužel neřeknu páč nejsem u auta a papíry mám v autě tak pošli obě :D

Autor:  77milda77 [ 09 kvě 2015 12:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Data z Epromu jednotky 1.8 16V Zetec 85kw

Já mám na 1,8 benzín, na 1,6 ne..
Tady RDA 77kw http://77milda77.rajce.idnes.cz/rj_escort_RDA/
RQB 85kw http://77milda77.rajce.idnes.cz/rqb_85kw/

Autor:  Jimicek [ 09 kvě 2015 15:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Data z Epromu jednotky 1.8 16V Zetec 85kw

Tak já si už fakt nevím rady ... nevychází mě ty barvy ani podle schémat vždy to hledám podle umístění pinu na jednotce ... Nemohl by se někdo kouknout u sebe na 1.6 16V 66kw jak jsou barevně zapojeny konektory? ...

Autor:  77milda77 [ 09 kvě 2015 16:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Data z Epromu jednotky 1.8 16V Zetec 85kw

A proč si to nenechal na 1,6 jednotce? Typ motoru L1E?

Autor:  Jimicek [ 09 kvě 2015 16:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Data z Epromu jednotky 1.8 16V Zetec 85kw

Je to furt na 1.6 66kw jednotka i kabeláž ... ale je to 1.8 85kw motor Důvod výměny byl že motor 1.6 byl potkaný ... Konektory jsem teda nakonec rozluštil ale nechce držet otáčky ... nastartuje na půl otočení motorem vyskočí na 1500 a hned zdechne

Autor:  77milda77 [ 09 kvě 2015 17:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Data z Epromu jednotky 1.8 16V Zetec 85kw

A ten kus kabeláže co je u vstřiků máš původní nebo z 85kw verze?

Autor:  Jimicek [ 09 kvě 2015 17:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Data z Epromu jednotky 1.8 16V Zetec 85kw

Sání/svody až na klapu jsou původní 1.6 Klapa je z 1.8 ale je víceméňe stejná má větší průměr v tomhle problém nevidím ... prolejzám všechny podtlaky jestli někde nesaje falešný vzduch ... popřípadě zkusím mrknout i na svíčky jestli problém není právě tam Motorová elektrika včetně čidel a všeho je pořád origo 1.6 ... Termostat a pod. je vše 1.6 i cívka prostě vše ... auto už i jelo ale mám problémy s tím zdecháváním ...

Autor:  Wizzy [ 11 kvě 2015 08:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Data z Epromu jednotky 1.8 16V Zetec 85kw

Jen pro info, co si tak pamatuju, tak u mk7 existují tuším tři různé varianty barevného značení kabelů.. Vedou sice stejně, ale barvy se různí. Pěkně jsem se takhle vydrbal, když jsem si do mk7 dodělával el. zrcátka. V autě jsem měl kabeláž jedné varianty, nachystanou jsem měl z vrakoviště nějakou starší.. Tak jsem si pak z TISu musel vytisknout obě varianty, udělat si převodní tabulku a pak tu kabeláž správně napíchat.

Takže primárně je lepší spíš zjistiot odkud co kam vede, než se řídit striktně podle barev drátů. Pokud máš podezření na zapojení v motorovém prosotru, tak bych si zjistil (pinout řídící jednotky - hlavní svazek), které dráty v hlavním konektoru u motoru jsou na co a kam pak v reálu vedou. Ono úplně blbě to mít nebudeš, když se ti motor roztočí, jen něco není úplně ideál. Můžeš mít přehozené vstřiky..cívka bude asi ok.. Jako ke startu potřebuješ málo - signál z kliky, zapojené vstřiky a cívku. MAF se nebere v potaz, lambda taky ne, teplota motoru a vzduchu není kritická, pokud z toho nemá eec signál, tak si vezme přednastavenou hodnotu pro cca 20°C, takže jsi pro začátek v klidu.

Autor:  Rosťa-RS [ 11 kvě 2015 15:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Data z Epromu jednotky 1.8 16V Zetec 85kw

Já vím hloupé otázky neexistují :-D když jsem měl odpojenou jednu nebo druhou teplotu tak mi to nešlo nastartovat ? :-(

Autor:  Jimicek [ 11 kvě 2015 17:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Data z Epromu jednotky 1.8 16V Zetec 85kw

Jede už i na vsechny 4 ale se zdechavanim mám pořád problém neudrží otáčky pokud klesnou pod 1200 A teď zásadní problém stačí se dotknout plynu a okamžitě zdechne ... neměl by někdo tušení co stím? Já Už si totiž fakt nevím rady ... :/

Autor:  77milda77 [ 11 kvě 2015 22:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Data z Epromu jednotky 1.8 16V Zetec 85kw

Volnoběžný ventil, mě to dělalo u cabria... jaka si hadička od sání že jsem ji nechtěně vytrhl.. :D Jinak co máš za sání plast or hliník?

Autor:  Jimicek [ 12 kvě 2015 08:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Data z Epromu jednotky 1.8 16V Zetec 85kw

Hliník ... nemůže dělat problémy odvětrání klikovky? na sání jsem to zaslepil ale od klikovky jsem to svedl do nádobky

Autor:  Jimicek [ 12 kvě 2015 08:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Data z Epromu jednotky 1.8 16V Zetec 85kw

zkusím se podívat jestli bude pasovat voln. ventil z toho plast sání

Autor:  77milda77 [ 12 kvě 2015 10:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Data z Epromu jednotky 1.8 16V Zetec 85kw

Nebude... pokud nejde rozdělat...

Autor:  Malfis [ 12 kvě 2015 11:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Data z Epromu jednotky 1.8 16V Zetec 85kw

Při změně sání plast/hliník je nutno vyměnit i motorovou elektriku ne? Jinak to že máš kliku svedenou do nádobky nevadí, ale tu díru vsání musíš logicky zaslepit což snad máš :) ale nejlepší je to přes catch tank natáhnout zpět do sání aby to fungovalo.

Autor:  Jimicek [ 12 kvě 2015 11:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Data z Epromu jednotky 1.8 16V Zetec 85kw

Nechával jsem Hliníkové sání z 1.6 a původní elektriku ...

Autor:  Jimicek [ 12 kvě 2015 20:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Data z Epromu jednotky 1.8 16V Zetec 85kw

Natočil jsem co to dělá při druhém startu jsem přidal lehce plyn ... motor okamžitě chtěl zhasnout ... kontroloval jsem vše i sání jsem měl dole ale na nic jsem prostě nepřišel :(

https://youtu.be/QsYo3VX0euk

Autor:  Rosťa-RS [ 13 kvě 2015 09:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Data z Epromu jednotky 1.8 16V Zetec 85kw

špatný signál z váhy vzduchu sotva co začne pracovat motor zdechne ventil odvětrání kliky pro začátek si ho zaspi a skus to třeba udržet na plynu... a pomalu snižovat otáčky ten volnoběžák jde poštelovat po odstranění té krytky na něm. Jinak když jsem měnil hliník za plast tak jsem elektriku nechával původní :-D Ale jsem bastlíř.. :-D
http://www.ulozto.cz/xuR8XDNf/dohcrizen ... raveny-jpg
Elektro schéma na EEC4 barvy tam nejsou ale udělej si probrnkávačku drátů a jdi podle toho je to lepší :-)

Autor:  Jimicek [ 13 kvě 2015 19:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Data z Epromu jednotky 1.8 16V Zetec 85kw

Špatný signál z váhy vzduchu? .. tzn. že je v hajzlu? :D ... no to si mě moc nepotěšil :) Ale zkoušel sem i z tý 1.8 a furt stejný ... Jinak na plynu to neudržím jelikož to okamžitě zdechne

Autor:  Rosťa-RS [ 15 kvě 2015 19:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Data z Epromu jednotky 1.8 16V Zetec 85kw

Tak to váha není :-D Fakt těžko takhle radit na dálku... Tlak benzínu na liště dobrý ? Vždyť ty motory jedou furt... můžeš jim udělat cokoliv ale on vždycky jede :-D To je nějaká velká zašmodrchanost...

Stránka 2 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/