fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Motor nemá výkon
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=5786
Stránka 1 z 1

Autor:  Marty5 [ 04 kvě 2006 11:05 ]
Předmět příspěvku:  Motor nemá výkon

Mám takový problém a to,že mi muj Escortík moc dobře nejede.
Vyměnil jsem Lambdu, kabely, svíčky, palivový filtr, proměřil tlaky-OK, hallův snímač-OK, teplota nas. vzduchu-OK, snímač škrtící klapky-OK.
Nějak jsem nenašel čidlo teploty vody a u MAF nevim jaké mají být hodnoty.
Dvojka a trojka jakž takž, ale čtyřka a pětka hrůza, jinak auto úplně v poho chytá super nechcípá jen ten výkon stojí za h...o!
Prosím poraďte dik Marty

Autor:  Wizzy [ 04 kvě 2006 12:28 ]
Předmět příspěvku: 

Víc by ti asi pomohla diagnostika, zkus si ji zbastlit a vyblikat podle návodu nebo ti ji cca za litr udělají u Forda. MAFem to může být, zkus ho odpojit, jestli se to nějak projeví. Taky to může být zacpaný výfuk - zhroucené přepážky v tlumičích, sesypaný katalyzátor...

Autor:  -petr- [ 04 kvě 2006 15:24 ]
Předmět příspěvku: 

K tomu co píše Wizzy bych ještě dodal, že bys mohl změřit tlak paliva na liště, pokud jsi to ještě nedělal.

Autor:  Marty5 [ 05 kvě 2006 22:54 ]
Předmět příspěvku:  Výkon

Tak už jsem to našel, palivový ventil na rozváděcí liště je v háji - vyměněn.
Motor jde super do otáček, konečně požitek z jízdy.


Díky moc za rady
Marty

Autor:  IndyJones [ 01 srp 2006 14:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výkon

prosim tě a kde jsi sehnal novy ventil na palivo v liště?

Autor:  jan79 [ 01 srp 2006 17:12 ]
Předmět příspěvku: 

-petr- píše:
K tomu co píše Wizzy bych ještě dodal, že bys mohl změřit tlak paliva na liště, pokud jsi to ještě nedělal.

Nemohli by ste niekto skusit nahodit tu fotku toho rozvadzaca? Vobec netusim o co ide, ze o co ide. Ani som sa s tym este nestretol.
Ide o to, ze mam teraz v lete pocit, ze mi to moc netaha. Som momentalne na sluzobke a nemam auto po ruke, takze som si povedal,ze zber nejakych info mi neuskodi. Ked som naposledy isiel do kopca (barrandak v Prahe) presne v poludnie, pocas seriozneho horka so zapnutou klimou, tak mi to tahalo asi ako skoda 105 S :roll:
Diky vopred
PS: Predpokladam ze v pripade problemom s tlakom paliva diagnostika nic nevyblika, alebo sa mylim?

Autor:  IndyJones [ 01 srp 2006 18:48 ]
Předmět příspěvku: 

TA LIŠTA JE UMISTĚNA NAD VSTŘIKAMA JE TO TA HLINIKOVA PODLOUHA LIŠTA DO KTERE VEDE Z LEVA HADICE S PALIVEM A NA DRUHE STRANĚ SE PALIVO VRACI ZPĚT DO NADRŽE A NA ZAČATKU JE VENTIL,KTERY UDRŽUJE TLAK PALIVA NA VSTŘIKÁCH :smt014 :smt006 :smt035

Autor:  -petr- [ 01 srp 2006 20:05 ]
Předmět příspěvku: 

jan79: Fotem nedisponuju, ale samotná operace změření tlaku je banalitka, stačí sundat krytku (já mám modrou) z ventilku na té hliníkové liště, nastartovat nebo aspoň nechat natlakovat čerpadlem benzín po zapnutí klíčku do II. polohy. Změříš to klasickým měřákem tlaku na kola, jediný problém může být, že bude ventilek "utopený" jako že to mám já a co pak s tím...asi vyšroubovat.
Doufám, že jsi se ptal na tohle, víc Ti asi nepovím.
P.S. Mně to za horka taky někdy jede jako zdechlina, to je normální, dělá to tak kde komu..

Autor:  otas.pe [ 01 srp 2006 21:04 ]
Předmět příspěvku: 

-petr- má pravdu, já tůhle jel ve 2 lidech s klimou po okreskách, samej kopec, a dejchali mi na záda 105ky taky..... :? ale jinak to "celkem" jede.. ;-)

Autor:  -petr- [ 01 srp 2006 21:27 ]
Předmět příspěvku: 

Za současného subtropického počasí jsem vypozoroval pravidelně opakující se scénář, už jsem to tu někde psal... Když jedu v tom horku odpoledne, autu se moc nechce, je to všechno nějaké takové jakoby líné a ospalé. V noci, když už není přes 30°C ale pod 20°C, auto ožije a jede zase jako blesk, je to výrazně znát. Nevím čím to, ale je to prý normální.

Autor:  Wizzy [ 01 srp 2006 21:54 ]
Předmět příspěvku: 

To je jednoduché - jak se vzduch ohřeje, tak je ho míň, je řidší. A méně ho i proteče MAFem a nateče do válce, tak RJ dávkuje méně paliva.
(proto mají turbo motory IC, aby to k něčemu vůbec bylo, víme? :-) )

Autor:  mrazik [ 01 srp 2006 22:21 ]
Předmět příspěvku: 

Jo vidíš, píšeš to., tak dobře no, už mlčím už mlčím :-))

Autor:  IndyJones [ 01 srp 2006 22:21 ]
Předmět příspěvku: 

TO PETR,A KOLIK MÁ BÝT TLAK NA LIŠTĚ PALIVA?

Autor:  Wizzy [ 02 srp 2006 07:14 ]
Předmět příspěvku: 

Kua chlapi, na co je na hlavní stránce sekce download, technics a tajná sekce? Grr, já se do toho FAQu snad jednou opřu.

Tlak na palivové liště u 1,6 Zetec je podle Etzolda aspoň 300kPa při nulovém průtoku. Čili zapni zapalování, nech zabzučet čerpadlo, ale nestartuj, vypni zapalování a pak to na liště změř.

Autor:  jan79 [ 02 srp 2006 09:45 ]
Předmět příspěvku: 

Diky IndyJones, -petr-, vsetci.
Skontrolujem to az doma za cca 2 tyzdne, po navrate zo sluzobky.
Kazdopadne suhlas s tym, ze za studena mi to fakt ide lepsie.
Uz som myslel, aj na ten nestastny 92C termostat :)
Inak pri tych testoch som mal v podstate naplno nalozene auto, 4 ludia a vzadu obrovsky nakup. Najprv som to pritlacil a radil som pri na vyssi stupen pri 5500 rpm uz s vypnutou klimou, ktoru som vypol pod kopcom lebo som myslel,ze mi to zhasne pri rozjazde.
No a potom takmer na konci stupania som mal celkom co robit, aby som akceleroval zarovno s nejakym formanom, v ktorom bol len sam vodic :(
Co mi vsak vrta hlavou je ze doma u golfu3 1,4 som nikdy nespozoroval tuto ostychavost vykonu pri vyssich vonkajsich teplotach :roll:

Autor:  Standa [ 02 srp 2006 11:00 ]
Předmět příspěvku: 

Wizzy píše:

Tlak na palivové liště u 1,6 Zetec je podle Etzolda aspoň 300kPa při nulovém průtoku. Čili zapni zapalování, nech zabzučet čerpadlo, ale nestartuj, vypni zapalování a pak to na liště změř.


Myslím, že takto ten tlak nezměří, mi ukazoval manometr při měření bez nastartování jen 50kPa a po nastartování 200kPa, po výměně palivového filtru pak 220 kPa. Popisoval jsem to tady: http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... c&start=20

Autor:  -petr- [ 02 srp 2006 11:11 ]
Předmět příspěvku: 

Taky si myslím, že by se to mělo měřit při běžícím motoru.

Autor:  futura [ 02 srp 2006 13:08 ]
Předmět příspěvku: 

Je rozdil v tlaku za chodu motoru se zapojenym a vypojenym podtlaku, se zapojenym ma byt cca 2,1 plusminus 0,2, s vypojenym vic, ale musim se mrknout doma do Haynese. Po chcipnuti to ma nejakou dobu drzet urceny tlak, taky se musim mrknout.Tohle jsou hodnoty na 16V, CVH ma trosku jiny.

Autor:  IndyJones [ 02 srp 2006 13:16 ]
Předmět příspěvku: 

TAK JSEM BYL NA VÝZVĚDÁCH VE FORDU A TAM MI ŘEKLI ŽE TAM MÁ BÝT TLAK 2,7 A S ODPOJENOU HADIČKOU 3,3 A JEL MNOHEM LIP ALE HROZI PŘI ODPOJENI ŽE TO VYRAZI TĚSNĚNI NA VSTŘIKACH,TAK MUSIM SEHNAT NOVY PODTLAJKOVY VENTIL ACH JO :?

Autor:  futura [ 03 srp 2006 07:27 ]
Předmět příspěvku: 

Tak na 16V podle Haynese ma byt tlak v liste bez podtlaku 2,7 plusminus 0,2 bar, se zapojenym podtlakem 2,1 plusminus 0,2 a po 5minutach odstaveni motoru se musi udrzet tlak na 1,8. Jsou to hodnoty zarucene do 95 roku, u mladsich se neda vyloucit nejaka zmena, ale obecne se uvadi u fordovskyho vstrikovani 2,7. Jinak mi neni jasny, co by mohl vyrazit nebo poskodit vyssi tlak v liste, zkousel jsem i 3,5 a nic se nedeje, neni tam zadny slaby misto. Ten vyssi tlak je ale zbytecnej, zere to vic a tutove to o tolik lip nejede.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/