fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
1.8 85 kW za 1.6 66kW http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=58267 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Jawák [ 30 pro 2016 20:07 ] |
Předmět příspěvku: | 1.8 85 kW za 1.6 66kW |
Má nékdo zkušenosti s touto výménou, davam do Escorta r.v.1999 kde byla 1.6 silnejsi 1.8ku? Ja jsem ji začal. Motor prehozen, RJ prehozena. Když jsem to projel tak to jelo ale skubalo.Jeste tam nemam vstriky na 1.8. Rikam si jestli neni jina klapka, atd. Vim ze bude jina vaha ale to by asi tak velkou neplechu nedelalo. Vstriky mi prijdou v tydnu. Cetl jsem podobna, ne-li stejna temata, ale nikde neni presne psano co se ma vse vymenit. Mam pocit ze tedy toto- RJ, vaha vzduchu, vstriky, mozna sani+ klapka? ps: motor 1.8 jel v poho s RJ 1.6 Diky za odpovedi |
Autor: | Standa [ 02 led 2017 13:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8 85 kW za 1.6 66kW |
Ano 1,8 má větší klapku a musíš dát jak vstřiky a taky váhu vzduchu. Jestli by to škubalo i potom tak jedině kabely a svíčky. Jinak na ŘJ 1,6 jede i 2.0 Zetec, ale nemá ten výkon a platí to i opačně. Tedy na 2.0l jednotku jede 1,6 a o dost lépe. |
Autor: | tomin [ 02 led 2017 16:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8 85 kW za 1.6 66kW |
Klapku z 85kW bych tu mel mit. Kdyz tak pisni SZ. |
Autor: | Jawák [ 02 led 2017 20:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8 85 kW za 1.6 66kW |
Diky za rychlou a presnou odpoveď. Dily beru od jednoho chlapka.Kdyby nemel klapku rad se ozvu. O vikendu prendam potrebne komponenty. Motor jsem komplet udelal.Vypada jak novy Ted kdyz jeste jezdim na 1.6 RJ, tak motor ma i pres to tach od spoda. Jedine co se stalo pri vymene motoru, ze mi naskocila chyba v imobilizeru. Az na 10 to chytlo a od te doby nesviti kontrolka pod hodinama. Baterku jsem mel odpojenou, takze auto nic nevedelo ze se neco deje s motorem.Asi nahoda. Diky |
Autor: | Jawák [ 06 led 2017 17:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8 85 kW za 1.6 66kW |
Tak jsem namontoval vstriky, vahu a klapku vzduchu. Vse z 1.8 85kW. A za studena si to hraje s otackama a chcipa to.za tepla mene. S 1.6 komponenty to nezlobilo vubec. Napada vas neco? Co volno. ventil? Je totozny s 1.6 kou? Diky |
Autor: | Standa [ 09 led 2017 17:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8 85 kW za 1.6 66kW |
volnoběžný ventil 1,6 je bez problému i na 2.0 l. Máš už naučenou ŘJ, kolik jsi s tím najel km? |
Autor: | Jawák [ 09 led 2017 18:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8 85 kW za 1.6 66kW |
Ahoj, jo zlepsilo se to, najel jsem cca 100km. Ale porad za studena si to hraje s otackama, ale uz jen lehce.jinak kdyz se pak rozjedu, a to i za tepla si to skubne malinko pri plnem plynu.svicky a kabely nove. A co to cidlo na trubce sani, to patri k vaze a to mam porad puvodni. A jeste mam hadicku na sani pod klapkou vedenou k ventilu ( nejspis egr) u PP svetla a dale asi do nadrze. Tento ventil dela co kdyz nefunguje spravne? Diky vsem za odpovedi |
Autor: | Standa [ 10 led 2017 10:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8 85 kW za 1.6 66kW |
Váhu vzduchu musíš vyměnit komplet včetně elektroniky, ne jenom to těleso váhy vzduchu. Jinak je na sání ještě čidlo teploty nasávaného vzduchu, to nechat původní. Hadička podtlaková od sání co jde ke světlu tak tam je uhlíkový filtr, přes který se odsávají výpary benzínu s nádrže. Zkontroluj podtlakovou hadičku na odvětraní klikové skříně, jestli není prasklá. |
Autor: | Jawák [ 10 led 2017 11:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8 85 kW za 1.6 66kW |
Ahoj, takze to odvetravani asi neresit to by melo byt ok. Podtlakovou hadici mam novou + ventil odvetr. klikovky. S tou kabelazi jsi me zaskocil. Nevim jak to ted mam resit, jestli staci prepinovat podle nejakeho schematu, nebo jit shanet kabelaz motoru. Diky |
Autor: | Standa [ 11 led 2017 08:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8 85 kW za 1.6 66kW |
Nevím o jaké kabeláží teď píšeš ? Co chceš přepinovat ? |
Autor: | Jawák [ 11 led 2017 10:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8 85 kW za 1.6 66kW |
Ze nestaci vymenit teleso vahy, ale i elektroniku. Vymenil jsem toto- RJ, klapku,vstriky,vahu,motor 1.8 Jeste neco? |
Autor: | Standa [ 11 led 2017 11:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8 85 kW za 1.6 66kW |
No jen jsem upozorňoval na to, že váha vzduchu se musí vyměnit komplet, včetně té černé krabičky (anemometr). Už jsem viděl případy, že někdo použil vetší těleso váhy ale tu krabičku nechal původní. Tipuji, že by měl mít označení: 93BB-12B 579-BA |
Autor: | Jawák [ 11 led 2017 11:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8 85 kW za 1.6 66kW |
Aha, tak tomu se mi ani nechce verit:-D Takze by to melo byt vse co se tyce prestavby? S tim cukanim to necham na servis Ford, jedu tam aby mi nacetly klicky. Tu RJ na 1.8 jsem dostal s jednim klickem. PS:ja prohodil jen tu cernou krabicku, teleso jsem nechal z 1.6. Jelikoz mi to teleso nepasovalo s gumovou hadici co vede do klapky |
Autor: | Standa [ 11 led 2017 12:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8 85 kW za 1.6 66kW |
A když jsi prohodil tu krabičku a těleso nechal tak to může být ten problém. Abys měl jistotu, proměř u obou těles průměr potrubí v místě, kde jsou ty snímací cívky. Jestli je průměr stejný tak můžeš ponechat, když nebude shodný, tak sehnat k tělesu MAF patřičný box sání s filtrem. |
Autor: | Jawák [ 11 led 2017 13:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8 85 kW za 1.6 66kW |
Juknu na to.diky za radu |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |