fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

jak pridat par kobylek?
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=5887
Stránka 1 z 1

Autor:  Návštěvník [ 11 kvě 2006 17:38 ]
Předmět příspěvku:  jak pridat par kobylek?

Zdravim.mozna tu nekde toto tema zaznelo,ale nenasel jsem ho.Jak by slo za neakou rozumnou cenu pridat par kobylek.... kdyz tam dam bentin s oktanovym cislem 98 a ne 95,neublizim mu tim?dik

Autor:  Wix [ 11 kvě 2006 18:04 ]
Předmět příspěvku: 

To by mě taky zajímalo. Zda třeba vyšší teplota vznikající při spalování vysokooktanového paliva nemá na motor destrukční účinky.

Autor:  mrazik [ 11 kvě 2006 18:22 ]
Předmět příspěvku: 

Natural 98 motoru neublíží, ale nepřidá to nic, vůbec nic. Prostě se smiřte s realitou.

Autor:  Návštěvník [ 11 kvě 2006 18:24 ]
Předmět příspěvku: 

takze to vubec nijak neovlivni chod motoru??? :o A neni lepsi ha tam obcas nalyt,aby se treba nak vycistil,nebo tak neco?

Autor:  Toko [ 11 kvě 2006 20:22 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud chceš pročistit motor a zkultivovat jeho chod, zkus raději Shell V-Power 95 než N98. Myslím, že je to i levnější varianta.

Autor:  M. [ 15 kvě 2006 12:39 ]
Předmět příspěvku: 

Presne tak, pry je dobry aspon dve nadrze pred vymenou oleje jezdit jen na V-Power, staci uplne ta 95ka. Subjektivne se mi zdalo, ze mozna to jde lip i odspodu, ale zadny velky rozdil necekejte ani nahodou. Mozna se mi to jen zdalo, clovek se preci jen vic snazi vnimat, jak to jede, kdyz ma v nadrzi neco trochu lepsiho

Autor:  Návštěvník [ 15 kvě 2006 13:35 ]
Předmět příspěvku: 

čus,

spíš si myslim že to jen subjektivní pocit člověka a trocha český nátury k tomu, když dáš pár kaček navíc tak od toho něco čekáš :-D U shellky tankuju skoro pořád, občas i v-power když je člověk po vejplatě a že by to naopak nějak míň jelo když tanknu jinde ...to bych neřek. Každopádně bych netankoval u podezřele levnejch benzínek. Pár koníků a to doslova by mohl přidat sportovní filtr, ale taky nevim jestli to bude nějakej rozdíl.
Pak už jedině číhnout po nějakejch tuningovejch motorovejch dílech ale to nevim jestli se na 1,3 vůbec dělá.

v.

Autor:  Šíša [ 15 kvě 2006 14:27 ]
Předmět příspěvku: 

Mno, je vidět, že tuhle diskuzi ještě nezahlédli "fordí pardálové" z tohoto fora, jinak by jsme asi početli zajímavé příspěvky :lol:

Ale jak už bylo řečeno v dotazu o turbu, nestojí to za to, vážně ne. Z 1.3 toho moc nevymáčkneš, řekl bych, že nic. To už je lepší buď 1.4EFI(to legálně i povolej a dá se na něm trošku laborovat, nebo alespoň 1.6CVH 105PS, tam už je to o něčem jiném. Ale do 1.3 bych nedal ani kačku(teda kromě údržby). Vyhozené peníze...

Autor:  Návštěvník [ 15 kvě 2006 15:32 ]
Předmět příspěvku: 

Dik za rady.Jen tak pro zajimavost...kdyz se tam da treba ta 1.6,musej se delat jeste naky upravy vozu?treba lepsi brzdy(kotouce i v zadu),nebo neco takeho?

Autor:  mrazik [ 15 kvě 2006 21:11 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud bych měnil motor, šel bych rovnou do RS2000, jen těch dílů se musí vyměnit více. Nebo se smířit s malým výkonem 1.3 a zapomenout na nějaké zvyšování výkonu. Prostě se smiřte s tím, že zvednout u tohoto motoru nejde, resp. jde, ale stálo by to strašné peníze.

Autor:  vendiik [ 15 kvě 2006 21:31 ]
Předmět příspěvku: 

jestli chces za rozumnou cenu par kobylek, tak muzes zacit jedine tak prohlidnutim motoru jestli vsechno funguje jak ma. Tj. zmerit kompresni tlaky (zjistis stav motoru po mechanicke strance) a pak diagnostika elektroniky. Pokud na nic u takhle stareho auta nenarazis jsi stastny clovek, pokud jo tak to oprav a hned mas par kobyl.
Jinak jedine co je jeste cenove dostupne je ten sportovni filtr (ovsem nikdo ti v tomhle smeru narust vykonu nezaruci), ostatni upravy vzhledem k cenam postradaji pro takhle slaby motor smysl.

Autor:  Bendy&Macíček [ 16 kvě 2006 07:58 ]
Předmět příspěvku: 

Mno s tím filtrem bych to taky neviděl zavratněji, pár kobylek tam poznat není. Je pravda, že to lépe jede, jde to více od spodu, snadněji se to vytáčí a jde to ochotněji za plynem.

Jinak už se to tu bralo a je to celkem časté, že s 1,3 tu někdo touží po zvýšení výkonu, ale bohužel :-(

Jinak ohledně přestavby je zde někde příspěvek co a jak povolí za změny v motorizaci. Zkus to projít není to tak dlouho co to tady proběhlo.

Autor:  wwollff [ 16 kvě 2006 21:48 ]
Předmět příspěvku: 

Tak přesně tohle jsem čekal, že zase někoho napadne.
1,3 je malej motor s málo křečkama, prostě 100 křečků z něj dostaneš tehdy, pokud koupíš jinej motor.
A co bys nasypal do svýho motůrku peněz, za to bys měl jiný auto.

Autor:  Cwecko [ 09 črc 2006 21:29 ]
Předmět příspěvku:  benzínka

:!: :!: :!: Co kdyz na benzince ti tam lejou natural 91 do nadrze s 95,tak se jim to vyplati.Bydlim v Kadani u Chomutova a benzinka SHELL tu ma nejhorsi benzin. :!: TAk bacha na SHELL ;-)

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/