fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
jak pridat par kobylek? http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=5887 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Návštěvník [ 11 kvě 2006 17:38 ] |
Předmět příspěvku: | jak pridat par kobylek? |
Zdravim.mozna tu nekde toto tema zaznelo,ale nenasel jsem ho.Jak by slo za neakou rozumnou cenu pridat par kobylek.... kdyz tam dam bentin s oktanovym cislem 98 a ne 95,neublizim mu tim?dik |
Autor: | Wix [ 11 kvě 2006 18:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
To by mě taky zajímalo. Zda třeba vyšší teplota vznikající při spalování vysokooktanového paliva nemá na motor destrukční účinky. |
Autor: | mrazik [ 11 kvě 2006 18:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Natural 98 motoru neublíží, ale nepřidá to nic, vůbec nic. Prostě se smiřte s realitou. |
Autor: | Návštěvník [ 11 kvě 2006 18:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
takze to vubec nijak neovlivni chod motoru??? ![]() |
Autor: | Toko [ 11 kvě 2006 20:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud chceš pročistit motor a zkultivovat jeho chod, zkus raději Shell V-Power 95 než N98. Myslím, že je to i levnější varianta. |
Autor: | M. [ 15 kvě 2006 12:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
Presne tak, pry je dobry aspon dve nadrze pred vymenou oleje jezdit jen na V-Power, staci uplne ta 95ka. Subjektivne se mi zdalo, ze mozna to jde lip i odspodu, ale zadny velky rozdil necekejte ani nahodou. Mozna se mi to jen zdalo, clovek se preci jen vic snazi vnimat, jak to jede, kdyz ma v nadrzi neco trochu lepsiho |
Autor: | Návštěvník [ 15 kvě 2006 13:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
čus, spíš si myslim že to jen subjektivní pocit člověka a trocha český nátury k tomu, když dáš pár kaček navíc tak od toho něco čekáš ![]() Pak už jedině číhnout po nějakejch tuningovejch motorovejch dílech ale to nevim jestli se na 1,3 vůbec dělá. v. |
Autor: | Šíša [ 15 kvě 2006 14:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mno, je vidět, že tuhle diskuzi ještě nezahlédli "fordí pardálové" z tohoto fora, jinak by jsme asi početli zajímavé příspěvky ![]() Ale jak už bylo řečeno v dotazu o turbu, nestojí to za to, vážně ne. Z 1.3 toho moc nevymáčkneš, řekl bych, že nic. To už je lepší buď 1.4EFI(to legálně i povolej a dá se na něm trošku laborovat, nebo alespoň 1.6CVH 105PS, tam už je to o něčem jiném. Ale do 1.3 bych nedal ani kačku(teda kromě údržby). Vyhozené peníze... |
Autor: | Návštěvník [ 15 kvě 2006 15:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dik za rady.Jen tak pro zajimavost...kdyz se tam da treba ta 1.6,musej se delat jeste naky upravy vozu?treba lepsi brzdy(kotouce i v zadu),nebo neco takeho? |
Autor: | mrazik [ 15 kvě 2006 21:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud bych měnil motor, šel bych rovnou do RS2000, jen těch dílů se musí vyměnit více. Nebo se smířit s malým výkonem 1.3 a zapomenout na nějaké zvyšování výkonu. Prostě se smiřte s tím, že zvednout u tohoto motoru nejde, resp. jde, ale stálo by to strašné peníze. |
Autor: | vendiik [ 15 kvě 2006 21:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
jestli chces za rozumnou cenu par kobylek, tak muzes zacit jedine tak prohlidnutim motoru jestli vsechno funguje jak ma. Tj. zmerit kompresni tlaky (zjistis stav motoru po mechanicke strance) a pak diagnostika elektroniky. Pokud na nic u takhle stareho auta nenarazis jsi stastny clovek, pokud jo tak to oprav a hned mas par kobyl. Jinak jedine co je jeste cenove dostupne je ten sportovni filtr (ovsem nikdo ti v tomhle smeru narust vykonu nezaruci), ostatni upravy vzhledem k cenam postradaji pro takhle slaby motor smysl. |
Autor: | Bendy&Macíček [ 16 kvě 2006 07:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mno s tím filtrem bych to taky neviděl zavratněji, pár kobylek tam poznat není. Je pravda, že to lépe jede, jde to více od spodu, snadněji se to vytáčí a jde to ochotněji za plynem. Jinak už se to tu bralo a je to celkem časté, že s 1,3 tu někdo touží po zvýšení výkonu, ale bohužel ![]() Jinak ohledně přestavby je zde někde příspěvek co a jak povolí za změny v motorizaci. Zkus to projít není to tak dlouho co to tady proběhlo. |
Autor: | wwollff [ 16 kvě 2006 21:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak přesně tohle jsem čekal, že zase někoho napadne. 1,3 je malej motor s málo křečkama, prostě 100 křečků z něj dostaneš tehdy, pokud koupíš jinej motor. A co bys nasypal do svýho motůrku peněz, za to bys měl jiný auto. |
Autor: | Cwecko [ 09 črc 2006 21:29 ] |
Předmět příspěvku: | benzínka |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |