fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 16 lis 2024 03:52

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: snížený výkon
PříspěvekNapsal: 09 zář 2004 11:05 
mezi 1500 a2500 ot. auto nejde za plynem a motor dost hučí.
Přiškrcením otvoru nasávání do vzd. filtru se to zlepší, ale je to
řezničina.Lambda asi v pořádku, MAP senzor taky.Nevíte někdo
co s tim dál?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 zář 2004 12:11 
Tak to bych taky rád zjistil. Čím ten otvor škrtíš?

Zkus reset ŘJ, jestli to pomůže, resp. zkusit odpojit MAF, jestli se něco změní...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 zář 2004 12:54 
Skrtim to puncochou.Nasadil jsem tam hadici a přes ní puncochu(nadvakrat)-jak rikam reznicina.MAF senzor jsem zkoušel i jinej -funkční,
ale nepomohlo to.Jeste zkusim ten reset a uvidime. Dik


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 zář 2004 14:02 
Tak mne napadá. Co takhle něco jako trychtýř před tu trubičku v MAF, aby co nejvíce vzduchu šlo přes ni.

A ještě jedna věc. Údaj, který dodává MAF musí být korigován teplotou vzduchu. Co čidlo teploty u škrtící klapky, je v pořádku?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 zář 2004 15:13 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 dub 2004 07:22
Příspěvky: 455
Bydliště: Zlín-Uherské Hradiště
Taky mam obdobny problem. Zda se mi ze vykon mi sel v posledni dobe dolu. Obcas pri seslapnuti plynu na podlahu auto velice pomalu nabira na rychlosti i otackach a v urcitem okamziku jakobys odnekud vyndal spunt, auto vyrazi dopredu jak F1 :lol:
Ovsem nad 4000ot/s zase otacky lezou nahoru neumerne rychle bez znatelneho zrychleni vozu. (nekdy mam pocit jako bych mel vyrazene a slapal po plynu).
Co mam zkusit procistit ci vymenit?
Benzinovy a vzduchovy filtr byl menen pred 2ma mesici...ikdyz v tom vzduchovem uz nejake sracky trosku byly...

_________________
Ford Escort 1.6 3R3i 1987 (SOLD)
Seat Toledo 1.9TD 1993 (SOLD)
Ford Mondeo 1.8TD 1997 (SOLD)
Renault Megane Grandtour 1.5dCi 78kW in progress

Výroba na CNC!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 zář 2004 18:31 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Tak mám asi podobnej problém, ale dřív mi to nedělalo, projevuje se to úplně stejně jako Batmanovi. A taky to dělá jen někdy, třeba párkrát během jízdy. Občas pomůže ubrat plyn (i když na to v tu chvíli nešlapu víc, než je nutný) a je cítit, jak to "zabere". MAP je OK, benzín.filtr měněnej loni, vzduchovej je OK (kužel K&N).

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 zář 2004 18:45 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Tak predne je to MAF SENZOR (jak pise George V.), :lol: neboli vaha vzduchu.Jak se pozna ze je spatnej?

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 zář 2004 05:45 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Motory CVH mají čidlo MAP (Mainfold Absolute Pressure neboli čidlo podtlaku v sání), MAF (to je Mass Air Flow - čidlo průtoku vzduchu) mají jiný motory.
MAP jde změřit osciloskopem, jakej signál dává (na volnoběh/při otevřený klapce). MAF nevim, ale je to v podstatě nějakej druh termistorovýho průtokoměru - možná porovnat hodnoty s dobrým čidelm.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 zář 2004 06:09 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
To BATMAN: Jak to popisuješ tak to tipuji na problém se spojkou. Zkus zařadit 5 a rozjet se. Jestli spojka prokluzuje tak motor nezhasne. Jestli cítíš nárust otáček a auto patřičně nezrychluje, tak se ty otáčky musí někde ztratit a ni jinýho než spojka tam není. Leda že by ti ještě prokluzovali kola na asfaltu :o

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 zář 2004 06:57 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 dub 2004 07:22
Příspěvky: 455
Bydliště: Zlín-Uherské Hradiště
Standa píše:
To BATMAN: Jak to popisuješ tak to tipuji na problém se spojkou. Zkus zařadit 5 a rozjet se. Jestli spojka prokluzuje tak motor nezhasne. Jestli cítíš nárust otáček a auto patřičně nezrychluje, tak se ty otáčky musí někde ztratit a ni jinýho než spojka tam není. Leda že by ti ještě prokluzovali kola na asfaltu :o

Spis jsem to tipoval na vyfuk, protoze spojkove oblozeni je menene pred 2ma rokama. Posledni cast zacina korodovat a v tlumici mam i mensi diru (tak na prostrceni brcka) - pri vyssich otackach uz je to znat i podle zvuku.... (pripadam si jak nejaky tuningac :lol: )
Nevim ale jak moc haklivy na vyfuk to muze byt, kazdopadne to s tou spojkou zkusim

_________________
Ford Escort 1.6 3R3i 1987 (SOLD)
Seat Toledo 1.9TD 1993 (SOLD)
Ford Mondeo 1.8TD 1997 (SOLD)
Renault Megane Grandtour 1.5dCi 78kW in progress

Výroba na CNC!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 zář 2004 07:36 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Mám koncovej tlumič uvnitř vyhnilej-přepážky chrastí na volnoběh jako swině :D a ještě je tam dírka tak na prst a zdá se mi,že to jede úplně stejně... ani spotřeba není větší.

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 zář 2004 08:37 
Offline
Nováček

Registrován: 12 kvě 2004 11:58
Příspěvky: 49
Bydliště: Uherské Hradiště
Ja mám taky koncový tlumič vyhnilý a dirku sotva na malíček,
ale je to takové línější, mám 1,8 16v 105k a porovnával jsem zrychlení
s kamošovou 1,6 a je to svižnější. Akorát já mán kombajn a kamoš
hatchback 5dv.
Nědko tady na fóru mi psal že zetecy jsou na výfuk náchylné.

_________________
Ford Escort 5 dv., 01/92, 1,8 16V zetec 105k, vínová metal.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 zář 2004 09:04 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
S t9m v7fukem jsem to psal já. Střední tlumič i koncový tlumič jsem měl komplet propálený, následně i děravý a motor netáhnul, nechtělo se mu do vyšších otáček, musel jsem podřazovat aby se to rozjelo. Dal jsem oba díly nové a v pohodě, auto jak vyměněné.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 zář 2004 19:16 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
MV píše:
Motory CVH mají čidlo MAP (Mainfold Absolute Pressure neboli čidlo podtlaku v sání), MAF (to je Mass Air Flow - čidlo průtoku vzduchu) mají jiný motory.
MAP jde změřit osciloskopem, jakej signál dává (na volnoběh/při otevřený klapce). MAF nevim, ale je to v podstatě nějakej druh termistorovýho průtokoměru - možná porovnat hodnoty s dobrým čidelm.
:oops: Tak jsem chytrejsi,to vis ropak! :oops:

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz