fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
snížený výkon http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=616 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Návštěvník [ 09 zář 2004 11:05 ] |
Předmět příspěvku: | snížený výkon |
mezi 1500 a2500 ot. auto nejde za plynem a motor dost hučí. Přiškrcením otvoru nasávání do vzd. filtru se to zlepší, ale je to řezničina.Lambda asi v pořádku, MAP senzor taky.Nevíte někdo co s tim dál? |
Autor: | Návštěvník [ 09 zář 2004 12:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak to bych taky rád zjistil. Čím ten otvor škrtíš? Zkus reset ŘJ, jestli to pomůže, resp. zkusit odpojit MAF, jestli se něco změní... |
Autor: | Návštěvník [ 09 zář 2004 12:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Skrtim to puncochou.Nasadil jsem tam hadici a přes ní puncochu(nadvakrat)-jak rikam reznicina.MAF senzor jsem zkoušel i jinej -funkční, ale nepomohlo to.Jeste zkusim ten reset a uvidime. Dik |
Autor: | Návštěvník [ 09 zář 2004 14:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak mne napadá. Co takhle něco jako trychtýř před tu trubičku v MAF, aby co nejvíce vzduchu šlo přes ni. A ještě jedna věc. Údaj, který dodává MAF musí být korigován teplotou vzduchu. Co čidlo teploty u škrtící klapky, je v pořádku? |
Autor: | BATMAN [ 09 zář 2004 15:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Taky mam obdobny problem. Zda se mi ze vykon mi sel v posledni dobe dolu. Obcas pri seslapnuti plynu na podlahu auto velice pomalu nabira na rychlosti i otackach a v urcitem okamziku jakobys odnekud vyndal spunt, auto vyrazi dopredu jak F1 ![]() Ovsem nad 4000ot/s zase otacky lezou nahoru neumerne rychle bez znatelneho zrychleni vozu. (nekdy mam pocit jako bych mel vyrazene a slapal po plynu). Co mam zkusit procistit ci vymenit? Benzinovy a vzduchovy filtr byl menen pred 2ma mesici...ikdyz v tom vzduchovem uz nejake sracky trosku byly... |
Autor: | MV [ 09 zář 2004 18:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak mám asi podobnej problém, ale dřív mi to nedělalo, projevuje se to úplně stejně jako Batmanovi. A taky to dělá jen někdy, třeba párkrát během jízdy. Občas pomůže ubrat plyn (i když na to v tu chvíli nešlapu víc, než je nutný) a je cítit, jak to "zabere". MAP je OK, benzín.filtr měněnej loni, vzduchovej je OK (kužel K&N). |
Autor: | Karel [ 09 zář 2004 18:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak predne je to MAF SENZOR (jak pise George V.), ![]() |
Autor: | MV [ 10 zář 2004 05:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Motory CVH mají čidlo MAP (Mainfold Absolute Pressure neboli čidlo podtlaku v sání), MAF (to je Mass Air Flow - čidlo průtoku vzduchu) mají jiný motory. MAP jde změřit osciloskopem, jakej signál dává (na volnoběh/při otevřený klapce). MAF nevim, ale je to v podstatě nějakej druh termistorovýho průtokoměru - možná porovnat hodnoty s dobrým čidelm. |
Autor: | Standa [ 10 zář 2004 06:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
To BATMAN: Jak to popisuješ tak to tipuji na problém se spojkou. Zkus zařadit 5 a rozjet se. Jestli spojka prokluzuje tak motor nezhasne. Jestli cítíš nárust otáček a auto patřičně nezrychluje, tak se ty otáčky musí někde ztratit a ni jinýho než spojka tam není. Leda že by ti ještě prokluzovali kola na asfaltu :o |
Autor: | BATMAN [ 10 zář 2004 06:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
Standa píše: To BATMAN: Jak to popisuješ tak to tipuji na problém se spojkou. Zkus zařadit 5 a rozjet se. Jestli spojka prokluzuje tak motor nezhasne. Jestli cítíš nárust otáček a auto patřičně nezrychluje, tak se ty otáčky musí někde ztratit a ni jinýho než spojka tam není. Leda že by ti ještě prokluzovali kola na asfaltu
![]() Spis jsem to tipoval na vyfuk, protoze spojkove oblozeni je menene pred 2ma rokama. Posledni cast zacina korodovat a v tlumici mam i mensi diru (tak na prostrceni brcka) - pri vyssich otackach uz je to znat i podle zvuku.... (pripadam si jak nejaky tuningac ![]() Nevim ale jak moc haklivy na vyfuk to muze byt, kazdopadne to s tou spojkou zkusim |
Autor: | dj.DEKL [ 10 zář 2004 07:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mám koncovej tlumič uvnitř vyhnilej-přepážky chrastí na volnoběh jako swině ![]() |
Autor: | Miki [ 10 zář 2004 08:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja mám taky koncový tlumič vyhnilý a dirku sotva na malíček, ale je to takové línější, mám 1,8 16v 105k a porovnával jsem zrychlení s kamošovou 1,6 a je to svižnější. Akorát já mán kombajn a kamoš hatchback 5dv. Nědko tady na fóru mi psal že zetecy jsou na výfuk náchylné. |
Autor: | mrazik [ 10 zář 2004 09:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
S t9m v7fukem jsem to psal já. Střední tlumič i koncový tlumič jsem měl komplet propálený, následně i děravý a motor netáhnul, nechtělo se mu do vyšších otáček, musel jsem podřazovat aby se to rozjelo. Dal jsem oba díly nové a v pohodě, auto jak vyměněné. |
Autor: | Karel [ 10 zář 2004 19:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
MV píše: Motory CVH mají čidlo MAP (Mainfold Absolute Pressure neboli čidlo podtlaku v sání), MAF (to je Mass Air Flow - čidlo průtoku vzduchu) mají jiný motory. MAP jde změřit osciloskopem, jakej signál dává (na volnoběh/při otevřený klapce). MAF nevim, ale je to v podstatě nějakej druh termistorovýho průtokoměru - možná porovnat hodnoty s dobrým čidelm. ![]() ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |