fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

snížený výkon
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=616
Stránka 1 z 1

Autor:  Návštěvník [ 09 zář 2004 11:05 ]
Předmět příspěvku:  snížený výkon

mezi 1500 a2500 ot. auto nejde za plynem a motor dost hučí.
Přiškrcením otvoru nasávání do vzd. filtru se to zlepší, ale je to
řezničina.Lambda asi v pořádku, MAP senzor taky.Nevíte někdo
co s tim dál?

Autor:  Návštěvník [ 09 zář 2004 12:11 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to bych taky rád zjistil. Čím ten otvor škrtíš?

Zkus reset ŘJ, jestli to pomůže, resp. zkusit odpojit MAF, jestli se něco změní...

Autor:  Návštěvník [ 09 zář 2004 12:54 ]
Předmět příspěvku: 

Skrtim to puncochou.Nasadil jsem tam hadici a přes ní puncochu(nadvakrat)-jak rikam reznicina.MAF senzor jsem zkoušel i jinej -funkční,
ale nepomohlo to.Jeste zkusim ten reset a uvidime. Dik

Autor:  Návštěvník [ 09 zář 2004 14:02 ]
Předmět příspěvku: 

Tak mne napadá. Co takhle něco jako trychtýř před tu trubičku v MAF, aby co nejvíce vzduchu šlo přes ni.

A ještě jedna věc. Údaj, který dodává MAF musí být korigován teplotou vzduchu. Co čidlo teploty u škrtící klapky, je v pořádku?

Autor:  BATMAN [ 09 zář 2004 15:13 ]
Předmět příspěvku: 

Taky mam obdobny problem. Zda se mi ze vykon mi sel v posledni dobe dolu. Obcas pri seslapnuti plynu na podlahu auto velice pomalu nabira na rychlosti i otackach a v urcitem okamziku jakobys odnekud vyndal spunt, auto vyrazi dopredu jak F1 :lol:
Ovsem nad 4000ot/s zase otacky lezou nahoru neumerne rychle bez znatelneho zrychleni vozu. (nekdy mam pocit jako bych mel vyrazene a slapal po plynu).
Co mam zkusit procistit ci vymenit?
Benzinovy a vzduchovy filtr byl menen pred 2ma mesici...ikdyz v tom vzduchovem uz nejake sracky trosku byly...

Autor:  MV [ 09 zář 2004 18:31 ]
Předmět příspěvku: 

Tak mám asi podobnej problém, ale dřív mi to nedělalo, projevuje se to úplně stejně jako Batmanovi. A taky to dělá jen někdy, třeba párkrát během jízdy. Občas pomůže ubrat plyn (i když na to v tu chvíli nešlapu víc, než je nutný) a je cítit, jak to "zabere". MAP je OK, benzín.filtr měněnej loni, vzduchovej je OK (kužel K&N).

Autor:  Karel [ 09 zář 2004 18:45 ]
Předmět příspěvku: 

Tak predne je to MAF SENZOR (jak pise George V.), :lol: neboli vaha vzduchu.Jak se pozna ze je spatnej?

Autor:  MV [ 10 zář 2004 05:45 ]
Předmět příspěvku: 

Motory CVH mají čidlo MAP (Mainfold Absolute Pressure neboli čidlo podtlaku v sání), MAF (to je Mass Air Flow - čidlo průtoku vzduchu) mají jiný motory.
MAP jde změřit osciloskopem, jakej signál dává (na volnoběh/při otevřený klapce). MAF nevim, ale je to v podstatě nějakej druh termistorovýho průtokoměru - možná porovnat hodnoty s dobrým čidelm.

Autor:  Standa [ 10 zář 2004 06:09 ]
Předmět příspěvku: 

To BATMAN: Jak to popisuješ tak to tipuji na problém se spojkou. Zkus zařadit 5 a rozjet se. Jestli spojka prokluzuje tak motor nezhasne. Jestli cítíš nárust otáček a auto patřičně nezrychluje, tak se ty otáčky musí někde ztratit a ni jinýho než spojka tam není. Leda že by ti ještě prokluzovali kola na asfaltu :o

Autor:  BATMAN [ 10 zář 2004 06:57 ]
Předmět příspěvku: 

Standa píše:
To BATMAN: Jak to popisuješ tak to tipuji na problém se spojkou. Zkus zařadit 5 a rozjet se. Jestli spojka prokluzuje tak motor nezhasne. Jestli cítíš nárust otáček a auto patřičně nezrychluje, tak se ty otáčky musí někde ztratit a ni jinýho než spojka tam není. Leda že by ti ještě prokluzovali kola na asfaltu :o

Spis jsem to tipoval na vyfuk, protoze spojkove oblozeni je menene pred 2ma rokama. Posledni cast zacina korodovat a v tlumici mam i mensi diru (tak na prostrceni brcka) - pri vyssich otackach uz je to znat i podle zvuku.... (pripadam si jak nejaky tuningac :lol: )
Nevim ale jak moc haklivy na vyfuk to muze byt, kazdopadne to s tou spojkou zkusim

Autor:  dj.DEKL [ 10 zář 2004 07:36 ]
Předmět příspěvku: 

Mám koncovej tlumič uvnitř vyhnilej-přepážky chrastí na volnoběh jako swině :D a ještě je tam dírka tak na prst a zdá se mi,že to jede úplně stejně... ani spotřeba není větší.

Autor:  Miki [ 10 zář 2004 08:37 ]
Předmět příspěvku: 

Ja mám taky koncový tlumič vyhnilý a dirku sotva na malíček,
ale je to takové línější, mám 1,8 16v 105k a porovnával jsem zrychlení
s kamošovou 1,6 a je to svižnější. Akorát já mán kombajn a kamoš
hatchback 5dv.
Nědko tady na fóru mi psal že zetecy jsou na výfuk náchylné.

Autor:  mrazik [ 10 zář 2004 09:04 ]
Předmět příspěvku: 

S t9m v7fukem jsem to psal já. Střední tlumič i koncový tlumič jsem měl komplet propálený, následně i děravý a motor netáhnul, nechtělo se mu do vyšších otáček, musel jsem podřazovat aby se to rozjelo. Dal jsem oba díly nové a v pohodě, auto jak vyměněné.

Autor:  Karel [ 10 zář 2004 19:16 ]
Předmět příspěvku: 

MV píše:
Motory CVH mají čidlo MAP (Mainfold Absolute Pressure neboli čidlo podtlaku v sání), MAF (to je Mass Air Flow - čidlo průtoku vzduchu) mají jiný motory.
MAP jde změřit osciloskopem, jakej signál dává (na volnoběh/při otevřený klapce). MAF nevim, ale je to v podstatě nějakej druh termistorovýho průtokoměru - možná porovnat hodnoty s dobrým čidelm.
:oops: Tak jsem chytrejsi,to vis ropak! :oops:

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/