fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
snížený výkon http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=616 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Návštěvník [ 09 zář 2004 11:05 ] |
Předmět příspěvku: | snížený výkon |
mezi 1500 a2500 ot. auto nejde za plynem a motor dost hučí. Přiškrcením otvoru nasávání do vzd. filtru se to zlepší, ale je to řezničina.Lambda asi v pořádku, MAP senzor taky.Nevíte někdo co s tim dál? |
Autor: | Návštěvník [ 09 zář 2004 12:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak to bych taky rád zjistil. Čím ten otvor škrtíš? Zkus reset ŘJ, jestli to pomůže, resp. zkusit odpojit MAF, jestli se něco změní... |
Autor: | Návštěvník [ 09 zář 2004 12:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Skrtim to puncochou.Nasadil jsem tam hadici a přes ní puncochu(nadvakrat)-jak rikam reznicina.MAF senzor jsem zkoušel i jinej -funkční, ale nepomohlo to.Jeste zkusim ten reset a uvidime. Dik |
Autor: | Návštěvník [ 09 zář 2004 14:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak mne napadá. Co takhle něco jako trychtýř před tu trubičku v MAF, aby co nejvíce vzduchu šlo přes ni. A ještě jedna věc. Údaj, který dodává MAF musí být korigován teplotou vzduchu. Co čidlo teploty u škrtící klapky, je v pořádku? |
Autor: | BATMAN [ 09 zář 2004 15:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Taky mam obdobny problem. Zda se mi ze vykon mi sel v posledni dobe dolu. Obcas pri seslapnuti plynu na podlahu auto velice pomalu nabira na rychlosti i otackach a v urcitem okamziku jakobys odnekud vyndal spunt, auto vyrazi dopredu jak F1 Ovsem nad 4000ot/s zase otacky lezou nahoru neumerne rychle bez znatelneho zrychleni vozu. (nekdy mam pocit jako bych mel vyrazene a slapal po plynu). Co mam zkusit procistit ci vymenit? Benzinovy a vzduchovy filtr byl menen pred 2ma mesici...ikdyz v tom vzduchovem uz nejake sracky trosku byly... |
Autor: | MV [ 09 zář 2004 18:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak mám asi podobnej problém, ale dřív mi to nedělalo, projevuje se to úplně stejně jako Batmanovi. A taky to dělá jen někdy, třeba párkrát během jízdy. Občas pomůže ubrat plyn (i když na to v tu chvíli nešlapu víc, než je nutný) a je cítit, jak to "zabere". MAP je OK, benzín.filtr měněnej loni, vzduchovej je OK (kužel K&N). |
Autor: | Karel [ 09 zář 2004 18:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak predne je to MAF SENZOR (jak pise George V.), neboli vaha vzduchu.Jak se pozna ze je spatnej? |
Autor: | MV [ 10 zář 2004 05:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Motory CVH mají čidlo MAP (Mainfold Absolute Pressure neboli čidlo podtlaku v sání), MAF (to je Mass Air Flow - čidlo průtoku vzduchu) mají jiný motory. MAP jde změřit osciloskopem, jakej signál dává (na volnoběh/při otevřený klapce). MAF nevim, ale je to v podstatě nějakej druh termistorovýho průtokoměru - možná porovnat hodnoty s dobrým čidelm. |
Autor: | Standa [ 10 zář 2004 06:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
To BATMAN: Jak to popisuješ tak to tipuji na problém se spojkou. Zkus zařadit 5 a rozjet se. Jestli spojka prokluzuje tak motor nezhasne. Jestli cítíš nárust otáček a auto patřičně nezrychluje, tak se ty otáčky musí někde ztratit a ni jinýho než spojka tam není. Leda že by ti ještě prokluzovali kola na asfaltu :o |
Autor: | BATMAN [ 10 zář 2004 06:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
Standa píše: To BATMAN: Jak to popisuješ tak to tipuji na problém se spojkou. Zkus zařadit 5 a rozjet se. Jestli spojka prokluzuje tak motor nezhasne. Jestli cítíš nárust otáček a auto patřičně nezrychluje, tak se ty otáčky musí někde ztratit a ni jinýho než spojka tam není. Leda že by ti ještě prokluzovali kola na asfaltu
Spis jsem to tipoval na vyfuk, protoze spojkove oblozeni je menene pred 2ma rokama. Posledni cast zacina korodovat a v tlumici mam i mensi diru (tak na prostrceni brcka) - pri vyssich otackach uz je to znat i podle zvuku.... (pripadam si jak nejaky tuningac ) Nevim ale jak moc haklivy na vyfuk to muze byt, kazdopadne to s tou spojkou zkusim |
Autor: | dj.DEKL [ 10 zář 2004 07:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mám koncovej tlumič uvnitř vyhnilej-přepážky chrastí na volnoběh jako swině a ještě je tam dírka tak na prst a zdá se mi,že to jede úplně stejně... ani spotřeba není větší. |
Autor: | Miki [ 10 zář 2004 08:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja mám taky koncový tlumič vyhnilý a dirku sotva na malíček, ale je to takové línější, mám 1,8 16v 105k a porovnával jsem zrychlení s kamošovou 1,6 a je to svižnější. Akorát já mán kombajn a kamoš hatchback 5dv. Nědko tady na fóru mi psal že zetecy jsou na výfuk náchylné. |
Autor: | mrazik [ 10 zář 2004 09:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
S t9m v7fukem jsem to psal já. Střední tlumič i koncový tlumič jsem měl komplet propálený, následně i děravý a motor netáhnul, nechtělo se mu do vyšších otáček, musel jsem podřazovat aby se to rozjelo. Dal jsem oba díly nové a v pohodě, auto jak vyměněné. |
Autor: | Karel [ 10 zář 2004 19:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
MV píše: Motory CVH mají čidlo MAP (Mainfold Absolute Pressure neboli čidlo podtlaku v sání), MAF (to je Mass Air Flow - čidlo průtoku vzduchu) mají jiný motory. Tak jsem chytrejsi,to vis ropak!
MAP jde změřit osciloskopem, jakej signál dává (na volnoběh/při otevřený klapce). MAF nevim, ale je to v podstatě nějakej druh termistorovýho průtokoměru - možná porovnat hodnoty s dobrým čidelm. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |