fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
studeny start XR3i http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=6190 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | red arrow [ 05 čer 2006 15:10 ] |
Předmět příspěvku: | studeny start XR3i |
Mam XR3i r.v.87. Ked pridu teple mesiace tak mi odmieta moj "Cerveny sip" nastartovat, len sa dusi a dusi a po asi 6 sekundach sa chyti. V zime vsak nemam s nim absolutne ziadne problemy, otocim klucik a skoci motor na prvu supu ci je -20 alebo stal aj tyzden. Uz sa na to pozerali vo viacerych servisoch ale k naprave nedoslo. Vie nieko poradim co s tym Dakujem za kazdu radu. |
Autor: | red arrow [ 15 čer 2006 10:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
To vazne nikto nemal zatial tento problem???? |
Autor: | benzínek [ 16 čer 2006 06:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zkus odpojit z Tvého Červeného šípu konektor na startovacím ventilu. Asi se to při startu přechlastává. |
Autor: | red arrow [ 16 čer 2006 07:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Presne si to popisal. Starter toci toci ale motor ako keby sa dusil a potom zrazu asi po 6 sekundach naskoci. Z vyfuku je potom citit dost benzin. Pri nastavovani obsahu CO (bohatosti zmesi) sme totiz nevedeli podla ktorej hodnoti to nastavit. Podla manualu XR3i ma mat 1 az 1,5%. Lenze ja tam mam aj KAT a tu pisu 0% . Tak sme to nastavili podla verzie XR3i. Asi omyl. |
Autor: | benzínek [ 16 čer 2006 12:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jestli Ti funguje kat , tak CO max. 0.5%. Pokud máš dobrou regulaci s Lamdou , tak se to dá nastavit podle proudu regulačního členu na rozdělovací hlavě. Měl by být 10mA +/- 1mA a obsah CO by měl být v toleranci. |
Autor: | red arrow [ 16 čer 2006 13:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
KAT tam mam momentalne novy (asi 3 mesiace) a Lambda je univerzalna QH (asi 2-rocna), original bola strasne draha. CO sme nastavovali minuly rok, este tam nebol novy KAT, stary bol pred rozpadnutim. Skusim nastavit teraz ako pises. Len musim este vydrzat, lebo momentalne vyvarame rozpadnute zadne nosniky |
Autor: | red arrow [ 11 srp 2006 15:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak uz sme to nastavili a nic Ale zato to poznat na chode motora. Mam dojem ze mi tam prepusta tlakovy ventil a potom nedrzi tlak paliva. Vysledok: dlhe a cudne studene starty. V zime sa asi stiahne tak to ide ale v lete naopak roztiahne a ... Skusim mrknut este na to len neviem kde ten ventil hladat ? |
Autor: | Fanuš [ 22 zář 2006 12:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zdar mam ten samej motor a skus odpojit 5 vsřik při startu a nebo se mrkni na teplotní časovej spinač nemusí chodit jak má. Tím regulátorem tlaku paliva to nebude. |
Autor: | red arrow [ 22 zář 2006 12:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
casovy spinac sme uz menili, dufam ze tam dali ten spravny Ako to myslis s tym vstrekom ? Este musim dodat ze tak RAZ za tyzden sa mi podari nastartovat tak ako sa na Ford patri a to vacsinou rano... |
Autor: | Fanuš [ 22 zář 2006 18:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ten pátej vstřik je sytič ale to už ti koukám někdo radil. Já jsem měl uplně jinej problém a to ten že mě to opčas za studena chýtlo a opčas ne a někdy mě chcíplo za jízdy benzín tam šel ale neházelo to jiskru a po delším trápení startérem se to někdy taky chytlo a byl jsem s toho docela zoufalej takže jsem vyměnil indučku,regulátor paliva,obje řídící jednotky zapalování,lamdasondu,zásobník paliva,relé benzinový pompy a ve finále to byl ten halovej snímač co je v rozdělovači. Vykuchal jsem rodělovač z golfa a ten snímač jsem zabudoval do svojeho rozdělovače a mam svatej pokoj auto jede zase jak šlak. |
Autor: | red arrow [ 25 zář 2006 10:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
fuuuha tak do tejto vymeny sa mi moc nechce Akurat mam vymeneny Hallov snimac z Ibizy Cupra a UNI lambdu QH. Skus to zratat na kalkulacke Ide zima a tieto problemy pominu takze asi skor na jar 2007 by som to dal povymienat. Daju sa tieto suciastky aj dako prekontrolovat aby som to nemenil zbytocne alebo mam radsej pre pokoj v dusi vymenit vsetko? Kolko to stalo teba robota+diely? |
Autor: | Fanuš [ 25 zář 2006 11:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nemusíš všecho měnit nový to stejně už neseženeš já jsem si to měnil sám a všechno jsem sehnal starší akorád sondu jsem kupoval novou a je to ta z felicie stála mě 1200kč. Myslim si že u tebe to bude nějaká hovadina. Napiš co přesně ti to dělá. Možná na to přijdem. A za tepla to jede normálně? |
Autor: | Fanuš [ 25 zář 2006 11:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ale hlavně bych se podíval na ten sytič jestli za studena dává kolik má. A když zapneš zapalování je slyšet benzínová pumpa? Musí na chvilku zabzučet. |
Autor: | red arrow [ 25 zář 2006 11:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Za tepla to startuje takmer normalne Pumpa zabzuci ked treba, ak nie je natlakovany palivovy system. Starter toci ale motor odmieta naskocit ako keby sa dusil a valce naskocia postupne pricom sa auto kus trasie... No staci potom napriklad aby auto postalo dve hodiny kym motor vychaldne a robi to znova V zime NO PROBLEM, skoci na prvu supu lepsie ako hociktore nove auto. |
Autor: | Fanuš [ 25 zář 2006 12:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
To vypadá na ten sytič a nebo na ten haluv snímač. Něco podobnýho mě to dělalo taky když jsem ho měl chycenej. Skus za studena odšroubovat ten sytíčovej vstřik a dát ho do sleničky tak zjistíš kolik a jak dlouho ti dáva benzín ale musíš to udělat za studena a při prvním startu. Je to popsaný v ty chytrý knižce. |
Autor: | red arrow [ 25 zář 2006 13:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ten original Hallov snimac bol rosypany, tak mi tam dal mechanik nieco "podobne", ze to pasovalo z Ibizy 2.0 16V ma akosi netrapilo, hlavne ze to islo. Syticovy vsterk je ventil studeneho startu? Skusali sme ho odpojit, strieka ako ma. Toto moje auto je ako kruh Nema konca |
Autor: | Fanuš [ 25 zář 2006 13:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tady máš ten snímač http://www.elitecat.cz/ArticleDetail.as ... eId=100754 a myslim si že za skoušku to stojí. |
Autor: | red arrow [ 17 dub 2007 07:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
takze sa k tejto teme vraciam po dlhsej dobe. Kedze sme dospeli k nazoru ze mi Fordik za studena prechlastava skontolovali sme ventil studeneho startu a termosnimac od ktoreho dostava signal. A dospeli sme k zaveru ze su obe suciastky funkcne Tak sme skusili odpojit zastrcku z ventilu studeneho startu aj zacali sa diat divy Motor po asi sekunde naskoci bez problemov a za tepla netreba davat ani asi kus plynu Takto som si to predstavoval. Na zimu ventil zase zapojim . Ine riesenie ma nenapada... Co vy nato Fordaci ??? |
Autor: | vendiik [ 17 dub 2007 10:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
To znamená, že ten ventil otevírá ikdyž nemá (teplý motor). Jestli ten ventil při přivedení a odpojení napětí zacvaká tak je dobrej. Takže máš v háji buď ten termosnímač co to ovládá nebo kabeláž mezi nima. |
Autor: | red arrow [ 18 dub 2007 11:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
vendiik. ked je teply motor tak ho neotvara, vyskusali sme |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |