fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 čer 2024 08:06

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 14 čer 2006 22:17 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 dub 2006 09:44
Příspěvky: 259
Bydliště: Brno
Vcera jsem prisel k autu, nechal 3minuty nastartovano a pak jsem s autem trochu ostreji vyrazil, jel jsem takhle asi 2minuty, dojel na svetla a ejhle, koukam jak jdou otacky dolu a nakonec motor zdechnul..

Je pravda, ze jsem mel v nadrzi velice malo benzinu, ale porad tam neco bylo. Zkousel jsem asi 3x nastartovat a nic. Pockal jsem tedy 5minut (zatimco me objizdali auta, autobusy, tramvaje.. :)) a pak zkusil znovu nahodit motor. Stal se zazrak a motor znovu naskocil. Jedine co me napadlo, ze mohl byt ucpany vzduchovy filtr. Ted uz vymenen.

Cim myslite ze to bylo?! Navic, nekdy kdyz se rozjidzim na jednicku a pridavam pomalinku plyn tak mam pocit, ze to trosku cuka, jako kdyby tam proste teklo malo benzinu (nebo malo bohata smes?).. Rovnez me pripadne, ze kdyz jedu na 1/3 plynu a pak dam plnej kotel ze v tom neni takovej markantni rozdil jaky bych si predstavoval..

Navic mam pocit, ze na tech 105 koniku je ten motor nejaky liny, kdyz to srovnam s predhcozim autem - Kadett 1,6i (75PS), tak jede prakticky stejne!!

Olej, olejovy a palivovy filtr jsem vymenil. Vzduchovy filtr vypada v pohode, nejspis ho ale pro jistotu vymenim. Na svicky planuju mrknout (jak jsem tak koukal, tak oproti memu predchozimu autu se nezdelavaji zrovna jednoduse), puvodni majitel ale tvrdil, ze jsou menene..

Jen se ted bojim, jestli nebude neco s vahou vzduchu nebo se zdvihatkama :?

_________________
Ford Escort MKVI 95.rok 1,8D - pracant :)
Ford Escort MKVI 95.rok, 1,8, RDA, GHIA - pryč
Opel Kadett 1.6 55KW, cerveny 88.rok - zesrotovan
Ford Escort MKV, 92/02, 1,8 105HP (16V, RDA, CLX) - prodan
Opel Kadett 1.6 55KW 90.rok, stirbna metla - prodan


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 čer 2006 22:44 
Offline
Forďák

Registrován: 28 dub 2005 11:47
Příspěvky: 97
Bydliště: Praha
Mam uplne ten samej problem co ty. Taky mi po jizde na dalnici, auto jsem dlouho tocil, na prvnich semaforech zdechlo a neslo nastartovat. Obcas se mi stane ze po nastartovani auta, necham ho tez chvily bezet mi po jeti par metru zdechne a nejde natocit :( Jinak co se tyce cukani to mi dela taky hlavne pri jednicce a pri dvojice pri nizkych otackach a pomalem pridani plynu, kdyz pridam plyn rychle tak do pulky tak necukne. Taky by me zajimalo cim to muze byt. To cukani jsem prisuzoval slabemu motoru, ze proste nema silu na to aby se auto plynule rozjelo :oops:

_________________
Ford escort 96 1.4i (55kw) - už je pryč
Nyní Citroen Xantia II Break 1.8i (81kw)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 čer 2006 11:32 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
code píše:
Jen se ted bojim, jestli nebude neco s vahou vzduchu nebo se zdvihatkama :?

Na tu váhu (MAF) mi to moc nepřipadá, každopádně můžeš ji zkusit odpojit a jezdit bez ní. Pak Ti to ovšem rychle do otáček nepůjde už vůbec, ale zase Ti to přestane při každé příležitosti škubat. :)

Když mi povolilo nějaké těsnění mezi katalyzátorem a sběrným potrubím, tak kromě šíleného řevu motoru po vytočení motoru z volnoběhu na 3000 ot. po uvolnění plynu klesly otáčky někde pod 400 a motor sebou šil, chtěl chcípnout, ale překonal to; ale bylo to utrpení...

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 čer 2006 17:37 
Offline
Forďák

Registrován: 27 bře 2004 10:30
Příspěvky: 64
Bydliště: Žabčice
TO blackman: mám taky 1.4 ale trošku starší ale chcípání motoru po dlouhé nebo ostřejší jízdě - lambda sonda, jako poslední možnost jsem ji odpojil a bylo po chcípání (navíc byly problémy se startem jak popisuješ) a pak jsem se divil že ta popelnice je daleko živější - proti je že si volnoběh dělá co chce. Další věc co se týká cukání motoru - propojení snímače plynu a vstrik. jednotky mám 3 dráty spojený čokoládou jeden drát byl povolenej takže při větším zatřepání motoru se uvolnil a motor chcípl. Snad ti to trošku pomůže.

_________________
Escort 1.4, rv. 90, 3dv, Mk IV
Opel Frontera 2.2 16V, rv. 96, dlouhá verze


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 črc 2006 04:37 
Offline
Nováček

Registrován: 10 bře 2006 02:29
Příspěvky: 21
salem píše:
TO blackman: mám taky 1.4 ale trošku starší ale chcípání motoru po dlouhé nebo ostřejší jízdě - lambda sonda, jako poslední možnost jsem ji odpojil a bylo po chcípání (navíc byly problémy se startem jak popisuješ) a pak jsem se divil že ta popelnice je daleko živější - proti je že si volnoběh dělá co chce. Další věc co se týká cukání motoru - propojení snímače plynu a vstrik. jednotky mám 3 dráty spojený čokoládou jeden drát byl povolenej takže při větším zatřepání motoru se uvolnil a motor chcípl. Snad ti to trošku pomůže.


Tak vem pájku a hezky to sletuj a přetáhni smršťovací bužírkou, jinak ti to začne za chvíli dělat znova.
Takový čuňata fakt miluju,čokolády by mě trefilo. :D :wink:

_________________
Escort 1.6 CVH EFI r.v.91


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 črc 2006 20:24 
Offline
Forďák

Registrován: 27 bře 2004 10:30
Příspěvky: 64
Bydliště: Žabčice
Jo čokoládu taky miluju, jenže průšvih byl jak jsem s tím začal hejbat abych to spojil napevno tak se rozpadla izolace na všech drátech a následně dráty upadly úplně - přiznejte se používá voodoo na moje auto protože už se to ser... moc (převodovka, všechny čidla)

_________________
Escort 1.4, rv. 90, 3dv, Mk IV
Opel Frontera 2.2 16V, rv. 96, dlouhá verze


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 črc 2006 08:04 
Offline
Nováček

Registrován: 10 bře 2006 02:29
Příspěvky: 21
Mi povidej,mě se to kaká taky čím dál víc,asi tady řádí nějakej šaman Ford :twisted: .
Naposledy to byl termostat a s nim i spínač ventilátoru,ale spínač sem nějak zatim nestačil vyměnit,tak to mam jenom na vypínač. :?
Jinak ty čokolády mi taky pěkně točej,v tom mým autě se hrabal asi nějakej umělec,co já už toho dělal,a to sem zjistil při sundání věcí okolo toho termostatu,že tam nebyla vůbec připojená nějaká hlavní kostra,byl to kabel tak CY 25mm2,možná že tim mi to taky vynechávalo v tom startování,jestli nemáš taky něco podobnýho. :(

_________________
Escort 1.6 CVH EFI r.v.91


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz