Vcera jsem prisel k autu, nechal 3minuty nastartovano a pak jsem s autem trochu ostreji vyrazil, jel jsem takhle asi 2minuty, dojel na svetla a ejhle, koukam jak jdou otacky dolu a nakonec motor zdechnul..
Je pravda, ze jsem mel v nadrzi velice malo benzinu, ale porad tam neco bylo. Zkousel jsem asi 3x nastartovat a nic. Pockal jsem tedy 5minut (zatimco me objizdali auta, autobusy, tramvaje..
) a pak zkusil znovu nahodit motor. Stal se zazrak a motor znovu naskocil. Jedine co me napadlo, ze mohl byt ucpany vzduchovy filtr. Ted uz vymenen.
Cim myslite ze to bylo?! Navic, nekdy kdyz se rozjidzim na jednicku a pridavam pomalinku plyn tak mam pocit, ze to trosku cuka, jako kdyby tam proste teklo malo benzinu (nebo malo bohata smes?).. Rovnez me pripadne, ze kdyz jedu na 1/3 plynu a pak dam plnej kotel ze v tom neni takovej markantni rozdil jaky bych si predstavoval..
Navic mam pocit, ze na tech 105 koniku je ten motor nejaky liny, kdyz to srovnam s predhcozim autem - Kadett 1,6i (75PS), tak jede prakticky stejne!!
Olej, olejovy a palivovy filtr jsem vymenil. Vzduchovy filtr vypada v pohode, nejspis ho ale pro jistotu vymenim. Na svicky planuju mrknout (jak jsem tak koukal, tak oproti memu predchozimu autu se nezdelavaji zrovna jednoduse), puvodni majitel ale tvrdil, ze jsou menene..
Jen se ted bojim, jestli nebude neco s vahou vzduchu nebo se zdvihatkama
_________________
Ford Escort MKVI 95.rok 1,8D - pracant
Ford Escort MKVI 95.rok, 1,8, RDA, GHIA - pryč
Opel Kadett 1.6 55KW, cerveny 88.rok - zesrotovan
Ford Escort MKV, 92/02, 1,8 105HP (16V, RDA, CLX) - prodan
Opel Kadett 1.6 55KW 90.rok, stirbna metla - prodan