fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
čidlo škrtící klapky http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=6298 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | pupik [ 16 čer 2006 08:28 ] |
Předmět příspěvku: | čidlo škrtící klapky |
Zdar zkušení Forďáci, po nastartování studeného motoru mi padnou otáčky na 500 a chvilku se houpou, musím je korigovat plynem. V otáčkách už jede motor dobře a nevynechává. Ale i po nastartování teplého motoru, vlastně při každém zvyšování otáček z volnoběhu se musí s plynem opatrně, jinak motor kucká a má tendenci chcípnout. Volnoběžný ventil jsme vyčistil, protože mi zůstávaly volnoběžné otáčky viset, od té doby klesají v pohodě. Z informací tady se mi zdá, že by to mohlo dělat čidlo škrtící klapky. Včera jsem měřl jeho odpor a má od 490 ohmů do 3500 ohmů celkem plynule, bez nějakých skoků. Jsou tyto hodnoty v pořádku, nebo je problém jinde? Předem díky za jakékoliv nakopnutí správným směrem. |
Autor: | ToMik [ 16 čer 2006 11:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Heh, mám asi dost podobný problém se svou Fiestou (1.4, CVH,CFI).... Po studeném startu má motor co dělat, aby nechcípl a musím mu taky "pomáhat" plynem. Po vyřazení na první křižovatce pravidelně chcípne. Navíc po prudkém přidání plynu z volnoběhu se nejdřív zaklepe, skoro chcípne a pak až popadne dech a jede. Při teplém motoru volnoběh celkem drží ale problém s dušením při prudkém přidání plynu přetrvává. Prostě při rychlejším rozjezdu ho musím nejdřív tak 2x jakoby prošlápnout a pak teprve můžu sešlápnout a pouštět spojku. Jinak ještě studenej motor nenastartuju bez plynu. |
Autor: | ToMik [ 16 čer 2006 11:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
BTW: Nevíte pls někdo, jestli má tento motor (1.4i, CVH, CFI, rok 90) hydraulická zdvihátka ventilů a volnoběžný ventil? Já to nevim |
Autor: | jan79 [ 16 čer 2006 12:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: čidlo škrtící klapky |
pupik píše: Zdar zkušení Forďáci,
po nastartování studeného motoru mi padnou otáčky na 500 a chvilku se houpou, musím je korigovat plynem. V otáčkách už jede motor dobře a nevynechává. Ale i po nastartování teplého motoru, vlastně při každém zvyšování otáček z volnoběhu se musí s plynem opatrně, jinak motor kucká a má tendenci chcípnout. Volnoběžný ventil jsme vyčistil, protože mi zůstávaly volnoběžné otáčky viset, od té doby klesají v pohodě. Z informací tady se mi zdá, že by to mohlo dělat čidlo škrtící klapky. Včera jsem měřl jeho odpor a má od 490 ohmů do 3500 ohmů celkem plynule, bez nějakých skoků. Jsou tyto hodnoty v pořádku, nebo je problém jinde? Předem díky za jakékoliv nakopnutí správným směrem. Ohladom skrtiacej klapky som riesil ten samy problem. Mrazik uz niekolko krat radil nemat iba priebeh odporu, ale skusit merat bnapatie rovno u konecktoru ECC. Vylucis tym mozno, ze mas spatne kable - nejake straty na nich. Ja osobne som to meral voltmetrom u EEC, rozsah , ktory tam mas namerat je od cca 0.8 V do 5V (plny plyn) a ma to narastat nejak rovnomerne. Good luck |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |