fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 čer 2024 08:22

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Záhadné startování
PříspěvekNapsal: 21 čer 2006 12:06 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 čer 2006 20:37
Příspěvky: 137
Bydliště: Trutnov
Ahoj ! Už mě trápí snad rok tento problém ! Normálně se nastartuje a jede se , chcipne se to a už se to nenastartuje !!! Stačí ujet třeba jen 1km !!! Po otočení klíčku do polohy startování se startér začne jakoby převalovat, se otáčí hrozně pomalu a někdy se otočí jen jednou a je ticho. Když se zařadí rychlost a šťouchne se do toho tak to na 1m chytne !!! Startér tam je nedávno dávanej jinej, už tam je druhá nová baterka !!! Je to nepravidelný !!! Někdy to udělá a někdy ne !! Teď to asi 2 měsíce neudělal a v pátek znova !!! :evil: :evil: :evil:

_________________
Dříve: FORD ESCORT 1.4i MKV 1991 Totálně bez výbavy :-) jen volant, kola a motor :-)

Nyní: HYUNDAI ACCENT 1.4i 16V = 71Kw, modrá metalíza, 2x airbag, ABS, klima, 4x el. okna, venk. teploměr, palub. PC . . .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 čer 2006 14:17 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Pokud je ten druhej starter fakt dobrej a vyzkousenej, videl bych problem nekde v privodu nebo kostre.Hlavne na kostru jsou fordi desne haklivy, takze projit , ocistit a utahnout vsechny privodni kabely ke starteru, skoro se vsadim, ze je to v tom.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 čer 2006 14:21 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 čer 2006 20:37
Příspěvky: 137
Bydliště: Trutnov
ted mam cas tak tam jdu . . . pak dam vedet

_________________
Dříve: FORD ESCORT 1.4i MKV 1991 Totálně bez výbavy :-) jen volant, kola a motor :-)

Nyní: HYUNDAI ACCENT 1.4i 16V = 71Kw, modrá metalíza, 2x airbag, ABS, klima, 4x el. okna, venk. teploměr, palub. PC . . .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 čer 2006 17:40 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 čer 2006 20:37
Příspěvky: 137
Bydliště: Trutnov
tak sem ocistil kontakty na baterce a natocim to a najednou to zacalo ztracet otacky a zpot kapoty se zacalo hulit !!! byl to plast teda nejaky kabely !! ale zadnej neni spalenej nebo opalenej !!! nevim co to je !!! sem to chcipnul bojim se to natocit znova !!!!! a mamka zitra ma jet ke kadernikoj !!! zaclo se z toho hulit az po natoceni motoru !!!

_________________
Dříve: FORD ESCORT 1.4i MKV 1991 Totálně bez výbavy :-) jen volant, kola a motor :-)

Nyní: HYUNDAI ACCENT 1.4i 16V = 71Kw, modrá metalíza, 2x airbag, ABS, klima, 4x el. okna, venk. teploměr, palub. PC . . .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 čer 2006 18:42 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 čer 2006 20:37
Příspěvky: 137
Bydliště: Trutnov
tak jsem to pak jeste zkusil jednou a uz nic, nikde se necudilo !!! sem jeste pockal na tatu az prijede z prace a natocil to a ja koukal a nic !!! jsme to zkouseli 3x a nic !! normalne bezel a nikde se necudilo tak to nechapu !!!!

_________________
Dříve: FORD ESCORT 1.4i MKV 1991 Totálně bez výbavy :-) jen volant, kola a motor :-)

Nyní: HYUNDAI ACCENT 1.4i 16V = 71Kw, modrá metalíza, 2x airbag, ABS, klima, 4x el. okna, venk. teploměr, palub. PC . . .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 čer 2006 11:42 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
No bejt tebou, tak to omrknu hodne dobre a to misto, odkud se zacalo hulit bych nasel, tezko rict, jestli to uz bylo tak horky, ze se neco pri dsotyku prismahlo, ale je klidne mozny, ze nekde shorela izolacka a to muze bejt sakra neprijemny. Klidne zvedni predek, vlez pod to a hlavne oklo starteru a v mistech odkud cudilo prohlidni.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 čer 2006 13:10 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 čer 2006 20:37
Příspěvky: 137
Bydliště: Trutnov
no ja nevim odkud se zaclo presne cudit !!! sem sedel za volantem !!! sem to videl tak sem to chcipnul a letel k tomu !!! ale bylo to u baterky !!! to vim !!! sem tam snad pul hodiny lezl kolem celiho motoru a nikde sem nenasel jedinej natavenej dratek !!! vsechno az po starter, altik ! proste nic ! sem dal jeste vcera nabijet baterku pres noc a pred chvili sem ji tam byl dat a normalne to nastartovalo a z niceho se necudilo !!!!! ja to sam nechapu !!! ale bylo zajimavy ze to zaclo cudit az po natoceni motoru !!! nemohl to bejt cmoud z vejfuku ??? treba foukl zrovna vitr . . . ridici jednotka byl tak hodinu bez proudu tak to treba nejak jinak vstrikovalo a zacudilo to !! ja nevim !!! ted mamka jela do Trutnova tak uvidim jestli prijede :D

_________________
Dříve: FORD ESCORT 1.4i MKV 1991 Totálně bez výbavy :-) jen volant, kola a motor :-)

Nyní: HYUNDAI ACCENT 1.4i 16V = 71Kw, modrá metalíza, 2x airbag, ABS, klima, 4x el. okna, venk. teploměr, palub. PC . . .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 čer 2006 14:43 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Tezko rict,co mohlo cudit, kdyz to nevidim a necejtim, pokud to byl jen oblacek a jestli jsi treba strikal kontakty, tak bych se nevzrusoval. A pokud u baterky a koukal jsi, ze vsechno v pohode, tak nezbejva verit, ze to byl nejakej zvlastni ukaz nevysvetlitelnej. Mamka v nejhorsim prijde po svejch.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 čer 2006 15:49 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 čer 2006 20:37
Příspěvky: 137
Bydliště: Trutnov
nicim sem to nestrikal pac nic takovyho nemam. me to auto asi nema rado !!! vzdycky kdyz na nam neco delam tak se neco vys*re !!! jenom kdyz sem myl motor tak to bylo v pohode !!! to se mu libilo !!! ono to auto je cely zajimavy !!! v motorovym prostoru je sileny kupa ruznejch zasuvek, buh vi na co ??? ale jedeto !!!! nasi se o to auto nestaraj, jedinej ja mam peci !!! ale zacinam se toho auta bat !!! a to sem chtel o prazdninach kouknot na rychlomer a merak teploty ktery nejdou !!! se docela bojim !!! to auto si dela co chce !!! ale inak dik za rady . . . .

_________________
Dříve: FORD ESCORT 1.4i MKV 1991 Totálně bez výbavy :-) jen volant, kola a motor :-)

Nyní: HYUNDAI ACCENT 1.4i 16V = 71Kw, modrá metalíza, 2x airbag, ABS, klima, 4x el. okna, venk. teploměr, palub. PC . . .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 čer 2006 21:08 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2004 23:54
Příspěvky: 499
Bydliště: Liberec
tak aby si v tom nebyl sám mě to taky , zlobí, když je studenej motor tak je to v pohodě, ale v těhchle vedrech když to bylo ohřatý, tak po otočení klíčku do polohy start to mělo prodlevu než to začlo startovat, a ppři dalším startu prostě startér nezatočil, po chvilce to zase šlo, kontrolky trošku pohasly, , takže to vidim že to bude ve startéru, protože prostříknutí kontaktů nepomohlo a dráty vypadají pěkně, zítra tam zkusím vyměnit startér z fiesty a uvidíme

_________________
Esco r.v.91,1,4i CVH(upgrade RS2000) - po laku, opět krasavec- doufám že mi ho zase někdo trefí =/
http://www.fordfans.cz/galerie/displayi ... =47&pos=31


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 čer 2006 22:12 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 čer 2006 20:37
Příspěvky: 137
Bydliště: Trutnov
no nasi byli vcera ve dvore v ZOO a dobry, startovalo to dobre !!! tak doufam ze bude klid . . .. ale mam pocit ze to nedobiji pac kdyz de motor do otacek tan na baterce je furt stejny napeti a ten alternátor tam je jeste na tak pristupnym miste . . . to zas bude . . . o prazdninach mam co delat !

_________________
Dříve: FORD ESCORT 1.4i MKV 1991 Totálně bez výbavy :-) jen volant, kola a motor :-)

Nyní: HYUNDAI ACCENT 1.4i 16V = 71Kw, modrá metalíza, 2x airbag, ABS, klima, 4x el. okna, venk. teploměr, palub. PC . . .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 črc 2006 14:38 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 čer 2006 20:37
Příspěvky: 137
Bydliště: Trutnov
no, tak je to tu zas ! jeli jsme do Trutnova a chcem nastartovat a nic! starter se jednou otoci a je ticho ! je vybita baterka, ale proc ??? je to nepravidelny ! ted to tak mesic nudelalo !!! no je to zajimavy . . . . cim to je ??? nedobiji ci co ???

_________________
Dříve: FORD ESCORT 1.4i MKV 1991 Totálně bez výbavy :-) jen volant, kola a motor :-)

Nyní: HYUNDAI ACCENT 1.4i 16V = 71Kw, modrá metalíza, 2x airbag, ABS, klima, 4x el. okna, venk. teploměr, palub. PC . . .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 črc 2006 14:52 
Jestli nebude zlobit pojisťovka,třeba studený spoje a podobně


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 črc 2006 15:28 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
drabek06 píše:
no, tak je to tu zas ! jeli jsme do Trutnova a chcem nastartovat a nic! starter se jednou otoci a je ticho ! je vybita baterka, ale proc ??? je to nepravidelny ! ted to tak mesic nudelalo !!! no je to zajimavy . . . . cim to je ??? nedobiji ci co ???
Co ukostření motoru, pokud je dobré, tak změřit napětí na baterce při chdu motoru, jestli to dobíjí, ,kolem 14V volnoběh bez odběru a cca 13,5-13,8 V při potkávacích světlech, pokud je napětí nižší, tak to prostě nedobíjí, starér přes pojistkovku moc není, hlavní kabel jde rovnou od baterky na cívku startéru. Taky bych se kouknul na cívku startéru a uhlíky, a jestli je startér dobře ukostřenej přes přírubu na motoru.

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 črc 2006 17:43 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
drabek06 píše:
nicim sem to nestrikal pac nic takovyho nemam. me to auto asi nema rado !!! vzdycky kdyz na nam neco delam tak se neco vys*re !!! jenom kdyz sem myl motor tak to bylo v pohode !!! to se mu libilo !!! ono to auto je cely zajimavy !!! v motorovym prostoru je sileny kupa ruznejch zasuvek, buh vi na co ??? ale jedeto !!!! nasi se o to auto nestaraj, jedinej ja mam peci !!! ale zacinam se toho auta bat !!! a to sem chtel o prazdninach kouknot na rychlomer a merak teploty ktery nejdou !!! se docela bojim !!! to auto si dela co chce !!! ale inak dik za rady . . . .

Mozno si si nevybral spravnu znacku auta :)
Cisto teoreticky ak mas mozno tak skus vymenit komplet kable k baterii, aj svorky plus riadna kontrola ukostrenia motora a spoja kostry startera s motorom...

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 črc 2006 18:19 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 čer 2006 20:37
Příspěvky: 137
Bydliště: Trutnov
no je vybita baterka, to je jasny !!!! sem zapl ventilator a krasne fucel a zacal jsem startovat, starter se jednou otocil a i ventilator i cela palubka zhasla, takze to nedobiji, tak jsem rekl mamce at na to aspon trochu dupe, aby se to aspon trochu dobilo a aby jsme vubec dojeli domu ! ale je zajimavy ze to ted tak mesic neudelal . . ted tu baterku nabijim, zitra jede zas mamka do Trutnova tak se uvidi. a jinak me se osobne Fordi libej, ja si chci koupit bud Escorta nebo Mondeo . . .

_________________
Dříve: FORD ESCORT 1.4i MKV 1991 Totálně bez výbavy :-) jen volant, kola a motor :-)

Nyní: HYUNDAI ACCENT 1.4i 16V = 71Kw, modrá metalíza, 2x airbag, ABS, klima, 4x el. okna, venk. teploměr, palub. PC . . .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 črc 2006 20:22 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Pokud to nedostatečně dobíjí, můžeš na to dupat jak chceš a dobíjecí napětí se nemění, podstatné je omezit elektrické spotřebiče na elektroniku motoru a světla, nepoužívat vnitřní ventilátor a vyhnout se kolonám, aby se nezapl ventilátor na chladiči.
Udělej si kabel cigaretová zástrčka - banánky, upevni v autě provizorně malý digitální voltmetr a sleduj napětí za jízdy, budeš třeba překvapen, že stačí třeba jen sešlápnout brzdový pedál a napětí hned citelně poklesne (tak to mám já a už to budu muset konečně vyřešit).

A možná taky mrkni sem:
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=2807, možná "syndrom roku 1991" :wink:

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 črc 2006 20:58 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 čer 2006 20:37
Příspěvky: 137
Bydliště: Trutnov
no dejme tomu ze to fakt nedobiji, coz je pravda a realita. co je tedy potreba udelat s alternátorem ??? vymenit uhliky nebo ten regulator ??? koukal jsem na ten problem jak si me na nej dal odkaz a nevim, no ! nam to delalo i v zime a to pochybuju ze ten ventilator bezel . . . u nas to je ocividne videt ze ta baterka neda ten proud ! jsem sem psal ze kdyz zapnu vnitrni ventilator a pri tom startuju, tak se jednou velmi pomalu otoci a vsechno zhasne, palubka svetla, vetrak proste vse. kydz dam klicek zas do polohy kdy svitej kontrolky a vse bezi krome motoru tak to sviti fouka a vsechno . . . jak jsem dnes vyndaval tu baterku tak mela 12,05V to je docela malo . . .

_________________
Dříve: FORD ESCORT 1.4i MKV 1991 Totálně bez výbavy :-) jen volant, kola a motor :-)

Nyní: HYUNDAI ACCENT 1.4i 16V = 71Kw, modrá metalíza, 2x airbag, ABS, klima, 4x el. okna, venk. teploměr, palub. PC . . .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 črc 2006 21:37 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Jednoduchá věc, vyndat altík a vyšroubovat regulaci s uhlíky, prohlédnout případné drážky po uhlíkách v kroužcích rotoru, pokud nejsou moc prodřený, vyměnit uhlíky, daj se koupit za dvacku oba dva. Pak to dát nazpátek, a přeměřit kabely od altíku, hlavní mezi altíkem a startérem, a ten co vede na kontrolku dobíjení, nemusíš, pokud bude svítit. Já měl kabel přehnilej, a kontrolka nesvítila a hlavně se špatně chytala ta regulace, takže to vypadalo na vadu altíku i po opravě, po zprovoznění kontrolky vše ok.

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 črc 2006 23:05 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 čer 2006 20:37
Příspěvky: 137
Bydliště: Trutnov
no, to vidim dylematicky !!! to znamena, vymontovat, zjistit stav, zpatky namontovat, jet koupit novy veci, zas to vymontovat, vymenit a znova zamontovat a modlit se, ze to je ono . . .a jeste to vsechno delat u panelaku na parkovisti . . . to bude, a jeste ten pristup k tomu . . to nejak zvladnu, mam na to cely prazdniny . . . a jeste jeden dotaz . . . ta kontrolka na dobijeni sviti lehce jen kdyz je klicek v poloze kde svitej kontrolky na palubce a tak ale pri bezicim motoru to nikdy nesviti !!!! jakto je mozny kdyz to tedy nedobiji ?

_________________
Dříve: FORD ESCORT 1.4i MKV 1991 Totálně bez výbavy :-) jen volant, kola a motor :-)

Nyní: HYUNDAI ACCENT 1.4i 16V = 71Kw, modrá metalíza, 2x airbag, ABS, klima, 4x el. okna, venk. teploměr, palub. PC . . .


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz