fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
MK2 mela nahon na zadek?! http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=6447 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | code [ 30 čer 2006 11:59 ] |
Předmět příspěvku: | MK2 mela nahon na zadek?! |
MK2 mela nahon na zadek?! Viz video http://video.google.com/videoplay?docid ... ord+Escort |
Autor: | Wizzy [ 30 čer 2006 13:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jasná páka, pročti si historii woe ![]() |
Autor: | jan79 [ 30 čer 2006 14:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Citace: uz MKI : obsah 2.0 l o výkonu 177kW při 10.000 ot/min a zrychlení 0-100Km/h za 5.6 s
tak toto fakt nema chybu ! |
Autor: | code [ 30 čer 2006 19:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Wizzy píše: Jasná páka, pročti si historii woe
![]() Mno ty foe, ja si ju ani necetl, ty kary se me nelibili a rikal jsem si ze to pojede jako zigul, ale asi jsem se pletl ![]() |
Autor: | Đestroyer [ 30 čer 2006 20:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
To je fakt husty auto - hned bych ho bral. Ten ridic s escem je jako jedno telo. |
Autor: | Dawe [ 30 čer 2006 21:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Samozrejme ze je s nim jak jedno telo, vzdyt je to Maciej Polody ![]() viz. zde - http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... lody#53165 Je potreba podotknout, ze samozrejme tam nema zadny dobovy motor, ale seriovy YBcko ze Sirky Cosace se zakladnim vykonem 220 BHP. Jinak je naprosto logicky ze MKI a MKII byly zadohraby - v 60. a 70. letech jeste konstrukteri vedeli ze jedny kola slouzi k zataceni a druha k pohaneni... ![]() Od pocatku 80. let byly takove parametry jako levnejsi vyroba, vetsi kufr a "uridi to kazdej dement" mnohem dulezitejsimi argumenty a proto mame od te doby v evrope modu predohrabu... ![]() Co si myslis ze tato auta dela takovymi legendami ? 70 leta byla zlata era klasicke rally a escort nejlepsi amaterske rally vozidlo planety. Mimochodem RS2000 MKII byla onim vozem ktery nam fordakum nadelil zatim posledni titul profesionalnich mistru sveta - 1979. Zadny Escort, Sierra ani Focus to tak daleko od te doby nedotahly. ![]() |
Autor: | Đestroyer [ 30 čer 2006 22:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
No tak tu sierku si vodil taky pekne kua. Skoda ze nemam zadni nahon to by se to driftovalo. ![]() ![]() |
Autor: | Dawe [ 30 čer 2006 23:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jasne, vykon je nutnej, ale nasemu spolku magoru ze Scorpio klubu staci i 150 koni v nasi XR4i ![]() ![]() Po prvni serii uprav jsme ze Sirky vysrali na letisti zrychleni 0 - 100 km/h (realnych!) rucne zmerenych 8.1 s (zmereny dva nebo tri prujezdy) - se spatnejma gumama, blbym ridicem (mnou) a na silene spinavym povrchu letiste kde se zaboha nedalo normalne rozjet bez hrabani... Vymen tyhle tri jednoduchy aspekty a ses pod 7s jen to fikne. Dukaz, ze se da hodne dobre vyblbnout za hodne malo penez ![]() |
Autor: | Wizzy [ 01 črc 2006 11:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
code píše: ... rikal jsem si ze to pojede jako zigul... Tak to si teď už asi nemyslíš, doufám ![]() Dawe píše: Jinak je naprosto logicky ze MKI a MKII byly zadohraby - v 60. a 70. letech jeste konstrukteri vedeli ze jedny kola slouzi k zataceni a druha k pohaneni... Very Happy
Od pocatku 80. let byly takove parametry jako levnejsi vyroba, vetsi kufr a "uridi to kazdej dement" mnohem dulezitejsimi argumenty a proto mame od te doby v evrope modu predohrabu... Co si myslis ze tato auta dela takovymi legendami ? 70 leta byla zlata era klasicke rally a escort nejlepsi amaterske rally vozidlo planety. Mimochodem RS2000 MKII byla onim vozem ktery nam fordakum nadelil zatim posledni titul profesionalnich mistru sveta - 1979. Zadny Escort, Sierra ani Focus to tak daleko od te doby nedotahly. Tohle by se mělo vytesat do šutru a tím šutrem otloukat hlavu inženýrům a konstruktérům. Zlatá slova. |
Autor: | Đestroyer [ 01 črc 2006 20:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dawe píše: Po prvni serii uprav jsme ze Sirky vysrali na letisti zrychleni 0 - 100 km/h (realnych!) rucne zmerenych 8.1 s (zmereny dva nebo tri prujezdy) - se spatnejma gumama, blbym ridicem (mnou) a na silene spinavym povrchu letiste kde se zaboha nedalo normalne rozjet bez hrabani... Vymen tyhle tri jednoduchy aspekty a ses pod 7s jen to fikne. Dukaz, ze se da hodne dobre vyblbnout za hodne malo penez ![]() No ty jo a ja se furt nemuzu dostat pod 8sec. nebo blbe merim... Kazdou chvilku mam jinej cas - asi by to chtelo fotobunku. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |