fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Výměna Motoru http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=664 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Návštěvník [ 21 zář 2004 08:29 ] |
Předmět příspěvku: | Výměna Motoru |
Mám motor 1.8D (44kW) Comby a chtěl bych tam něco silnějšího, ale asi zase diesel. Nemáte někdo radu co tam dát. Díky |
Autor: | Standa [ 21 zář 2004 12:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
No moc na výběr nemáš. Jsou tady jen dva TD od Forda a to motory Endura. Slabší verze bez intercoleru má 51 kW a silnější 66kW a kroutící moment 200 Nm. Budeš ale potřebovat vyměnit teké ŘJ a kabeláž. Otázka je převodovka, protože tyto motory používají MTX 75 a tomu odpovídající spojku a poloosy. Nejlíp vymontovat vše z jiného auta, namontovat do kastle by to neměl být problém. Nepíšeš ale jaké auto máš, předpokládám MK 5-7. |
Autor: | ACEMajky [ 22 zář 2004 08:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
RJ bych mel na prodej, kdyby bylo potreba - je z 66kW verze |
Autor: | Návštěvník [ 22 zář 2004 08:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
nevím přesně jaky typ to je, ale tady je Win Checked VIN --------------> WF0NXXGCANTT24751 Manufacturer -------------> Ford-Werke Aktiengesellschaft, Koeln, Germany Model --------------------> Escort95 Body style ---------------> Estate 4/5 doors Production date ----------> 1996/12 Complectation ------------> CL Engine -------------------> Diesel 1.8NA Gear ---------------------> BC/MTX/IB5 (5 speed) Drive --------------------> LHD 2WD Conditioner --------------> Without AIR Conditioner Produced for -------------> A Colour -------------------> DIAMOND WHITE 73 Interior -----------------> RAVEN |
Autor: | Standa [ 22 zář 2004 09:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Díval jsem se na ten VIN do Microcatu a máš diamantově bílý kombík s převodovku B5/IB5, která bude na kroutící moment TD slabá. Jinak máš model 95 tedy MK7 a platí co už jsem psal. |
Autor: | Návštěvník [ 22 zář 2004 11:50 ] |
Předmět příspěvku: | VIN |
Jak se dá dekódovat VIN? Je to jenom v tom Microcatu, nebo se to dá sehnat např. na Internetu? |
Autor: | Návštěvník [ 22 zář 2004 15:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dnes jsem mluvil Ford Slivenec a říkaly že tad jde dát motor z Mondea a převodovka to prej vydrží. Máte na to někdo nějaký jiný názor rád si nechám poradit. |
Autor: | Návštěvník [ 22 zář 2004 15:48 ] |
Předmět příspěvku: | Radio - jak dekodovat? |
Omlouvam se za off-topic, ale potreboval bych zjistit, jak dekodovat radio. Koupil jsem Escorta s orig. radiem, bohuzel nebyl prilozen radiopas s kodem a puvodniho majitele jsem nesehnal. Takze az jednou odpojim baterku, radio se zakoduje. Nevite nekdo, zda to odkoduje primo Ford bez radiopasu? Za kazdou radu predem dik |
Autor: | Návštěvník [ 22 zář 2004 16:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
S origo rádiem Ford stačí skočit k Fordovi,kde Ti za 300Kc zjistí kód.Alespoň takhle to funguje v Jihlavě.Láďa Ford escort 1,6 16v,94 |
Autor: | Standa [ 23 zář 2004 06:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
To Heryy: Motor z Mondea určitě můžeš, dávali tam jen silnější verzi Endura 66kW. Co se týče převodovky a poloos tak určitě to vydrží, ale jak dlouho? Motor má sice stejný výkon 66kW jako benzínový Zetec 1.6, ale Mk má 200Nm a 1.6 benzín 130Nm. Tak si představ že na výstupu z motoru navaříš na hřídel metrovou páku a teď budeš na tu páku působit silou 13 Kg nebo 20Kg. jak ten rozdíl bude vnímat spojka, převody a klouby na poloosách. Vyšší namáhaní to krátkodobě snese ale také tam vzanikají rázy při každém rychlejším puštění spojky a pod. Kdyby to mělo vydržet, tak by se přece Ford nenamáhal s další verzi převodovky, ale dávali by jen jednu. |
Autor: | Návštěvník [ 23 zář 2004 07:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Díky za radu, četl jsem že je nutné vyměnit celou eletroinstalaci. Má taková kopletní úprava ještě cenu, nebo je lepší výměna celého auta? |
Autor: | Návštěvník [ 23 zář 2004 08:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
2 Láďa: A to vazne kod zjisti i bez toho radiopasu? Jak mohou vedet, ze jsem to radio nekde neukradl? Kazdopadne diky, zkusim to a uvidim. |
Autor: | MV [ 23 zář 2004 08:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Standa má 100% pravdu - taky mi to říkal maník, co staví a tuní auta, že jinýmu motoru musí odpovídat hlavně spojka a převodovka. Spojku pak můžeš utrhnout a převodovka taky pomalu odchází. |
Autor: | Návštěvník [ 24 zář 2004 12:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
M. píše: 2 Láďa: A to vazne kod zjisti i bez toho radiopasu? Jak mohou vedet, ze jsem to radio nekde neukradl? Kazdopadne diky, zkusim to a uvidim.
kod ti zjisti podle vyrobniho cisla radia - v Klatovech u Forda za 100,- Bart |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |