fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Pořád ňákej problém s motorem http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=6665 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Návštěvník [ 21 črc 2006 14:31 ] |
Předmět příspěvku: | Pořád ňákej problém s motorem |
Mám 1,6 asi rok, předtím jsem tam měl 1,4. Motor jsem v pohodě prohodil a začal jezdit. Jenže asi po půl roce mi začal špatně startovat za studena asi tím způsobem že na první chytnutí ihned chcípnul a na druhe se uklepával až chcípnul - musel jsem ho držet pod plynem, šel jakoby na dva válce/dusil se, jakmile se lehce zahřál asi po minutě vše bylo OK. Po nějaké době jem přišel na to že byli ohoblované vačky na třetim a čtvrtym válci (Normálně maj mít tak 8mm zdvih, já měl 2,5mm). Nechápu ja to mohlo jezdit ale jezdilo. Po výměně vačky jsem si myslel že bude vše v pořádku ale není. Startování je čím dál horší a teď do toho začal motor chvilkama divně klepat. Mám nové svíčky, zdvyhátka, rozvody, pístní kroužky, zalapované ventily, těsnění pod hlavou atd. Už sem bezradnej a to sem vyučenej automechanik, eště chvilku mě bude zlobit a ford pude z baráku. Dík za každou radu. |
Autor: | mrazik [ 22 črc 2006 09:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
A měřil jsi kopresi ve válcích ? |
Autor: | Návštěvník [ 22 črc 2006 17:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kompresi jsem neměřil poněvač jsem dával nový pístní kroužky, těsnění pod hlavou a lapoval ventily. Mam ale eště podezření na vyběhaný vodítko ventilu (jestli ventil špatně dosedá tak by to melo ukazat když změřim kompresi na válcích), ale mam problém kde jí změřít. Nikdo v okolí nemá a do forda se mi nechce - je to tam nehorázně drahý. Už sem z toho na prášky Včera jsem eště měnil čidlo chladicí kapaliny a resetoval ŘJ, tak uvidím až pojedu v pondělí do práce. |
Autor: | Alexa [ 22 črc 2006 18:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Změří ti ji na každé slušnější STK. |
Autor: | Fordka [ 24 črc 2006 00:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mno mam celkem podobnej problém, při startování, nejdřív to chcípá a musim to držet pod plynem, páč otáčky jsou nějaký líny, když je moc vedro nebo moc zima tak to chcípá stále až na po několikátý se to ustálý, občas mi to chcípalo i jen tak při jízdě, prostě sem jela kolem 60 a najednou mi chcípnul motor, ted už to nedělá pri té jízdě, ale to startování se moc nelepší |
Autor: | Návštěvník [ 26 črc 2006 09:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak do konce týdne bych měl mít tlaky změřený. Sem na to zvědavej jestli to něco ukaže. |
Autor: | Návštěvník [ 12 srp 2006 11:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jsem si koupil měřič komresí MK 16 a výsledky jsou také : 1. měření 15 . 14,6 . 14,4 . 13,6 2. měření 14 . 15,5 . 12,1 . 13,9 3. měření 14 . 15,5 . 15,1 . 14 Měření jsem prováděl na lehce ohřátém motoru Tak a Těď to může být jen v elektrice. Ještě jsem zkoušel reset ŘJ a čistit volnoběžnej ventil (zase). Lehce se to zlepšilo ale problém porád přetrvává. Nejhorší je jízda přes vesnici padesáti kilometrovou rychlostí, kdy auto zničeho nic začne škubat. Musím vyšlápnou spojku a lehce přidat pak je to v pořádku, ale za chvilku znova. Už fakt nevím. Dík za každou radu. |
Autor: | Návštěvník [ 14 srp 2006 17:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pročítal jsem téma KOMPRESNÍ TLAKY a nemám ty tlaky moc vysoký? Je to asi blbost, ale není možný že by motor při nízkejch otáčkách takhle vyváděl kvůli tomu. Jak jsem psal, když přidám je všechno OK a auto letí jak drak, jen ta jízda po městě. |
Autor: | Návštěvník [ 22 srp 2006 14:47 ] |
Předmět příspěvku: | Vyřešeno |
Tak jsem na to asi přišel. S elektrikářem v naší firmě jsme vyčistily čidlo škrtící klapky a zjistily že ty plochy po kterých chodí kartáčky jsou v určitém místě vydřenější než jinde a to právě když je minimum plynu a jede se těch čtyřicet, padesát. Jel jsem to hned projet a škubání se z 90% ztratilo. Takže koupím nové a bude vše v poho. |
Autor: | futura [ 22 srp 2006 15:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Se mas, ze jsi to zjistil a ze nektery potaky u CVH jsou rozebiraci, zmetkovej nerozeberes. Stejne jste dobry, ze jste ho slozili, ja mam zbytky jednoho uz x let v krabici. |
Autor: | Návštěvník [ 22 srp 2006 15:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šlo to rozebrat celkem dobře. Je to půlený a mezi je těsnící guma. Navlíkne se pružinka a hotovo. Zatim jsem nezjistil cenu nového čidla. Hledám na internetu a nikde nic. Nevíte ňejaký stránky? |
Autor: | mrazik [ 24 srp 2006 09:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Koubiss tohle jinde mit nebudou, aspon jsem o tom neslysel. Takze zbyva jedine Ford. Cena asi nebude mala, ale za fungujici auto to stoji. |
Autor: | Návštěvník [ 25 srp 2006 07:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Maš pravdu Mraziku, koukal jsem snad všude a ptal se v různých autodílech a že prej různý čidla teploty nebo vzduchu uměj, ale tohle né. Tak jsem šel za známím do forda a ten na mě vybalil cenu kolem 4 000,-. . I když by auto potom fungovalo tak 4 000,- vopravdu nemám a nebudu dávat takový nehorázný peníze za vobyčejnej potenciometr, takže zkusím vrakoviště, tam mi ho prej nechaj do 300,-. |
Autor: | mrazik [ 26 srp 2006 20:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Koubiss jo takovou cenu jsem očekával a na jednu stranu tě chápu, ale na druhou nemůžeš vědět, jestli na tom vrakáči bude dobrej, ale pokud jde rozděla a zkontrolovat, pak stav lze zjistit. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |