fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Umisteni cidla polohy Klikoveho hridele
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=6748
Stránka 1 z 1

Autor:  edu [ 31 črc 2006 00:57 ]
Předmět příspěvku:  Umisteni cidla polohy Klikoveho hridele

Kde prosim najdu cidlo polohy klikoveho hridele u 1.6i 16V (Zetec). Hromada temat na nej odkazuje pri reseni nenastartovani, nedocetl jsem se ale kde ho najit. Zjistil jsem ze mi nepali 1-4 valec, 2-3 haze jiskru normalne. Vymena RJ, civky, kabelu a svicek nepomohla, tak uz me ze zapalovani nic jineho nenapada. Vzduch je OK, Benzin strika, system paliva zustane natlakovany Dik za radu.

Autor:  Standa [ 31 črc 2006 09:29 ]
Předmět příspěvku: 

Čidlo polohy klikovky najdeš na přírubě motoru u převodovky. Konektor směřuje směrem dolů k vozovce, určitě ho najdeš, na te přírubě už další konektor není.

Autor:  edu [ 31 črc 2006 10:58 ]
Předmět příspěvku: 

Standa píše:
Čidlo polohy klikovky najdeš na přírubě motoru u převodovky. Konektor směřuje směrem dolů k vozovce, určitě ho najdeš, na te přírubě už další konektor není.


Dekuji, odpo se na ni pujdu podivat. Prirubu jsem ale prosel zrakem i hmatem. Jsem zvedavej proc je schovana. Nebo jsem ji nekde ztratil, a proto nejezdim. :-). K cemu vedou ty 3 dratky co vylezaji z prevodovky skoro spolecne s nahonem tachometru? Predpokladam spravne ze to je otackomer?

Autor:  Standa [ 31 črc 2006 11:08 ]
Předmět příspěvku: 

To čidlo není přímo na přírubě ale těsně vedle ní, jak jsem psal směřuje dolů a směrem dopředu. U náhonu tachometru je snímač rychlosti VSS viz: http://www.fordfans.cz/efi/efi.php?p=vss

Autor:  edu [ 31 črc 2006 23:57 ]
Předmět příspěvku: 

O5 prosim o pomoc, cidlo jsem nasel, vyndal, ocistil, bylo v perfektnim stavu, na meraku pri pohybu zelezneho predmetu generuje signal.

Elfik ale stale nestartuje, resp. do valcu 1-4 nehazi jiskru. Ma nekdo nejaky poznatek, ktery bych mohl jeste vyzkouset? Co jsem uz udelal

!.) Vymena svicek, byli tam iridiove BOSH, najezdilo to s nima 35000. Jak nastal problem s nenastartovanim, vymenil jsem je za platinove dle vyrobce.
II.) Zkousim vsechny kabely na civce kde jiskru hazi, pro jistotu jsem ale zkusil i druhou sadu stejnych kabelu z funkcniho Escorta.
III.) Vymenil jsem civku za jinou
IV.) zkontroloval jsem filtracni kondik na drzaku civky
V.) precvakal jsem vsechny konektory
VI.) Prehodil jsem RJ (u spolujezdce) za jinou
VII.) nasel, vyndal, ocistil a namontoval cidlo polohy klikovky
VIII.) Vymenil jsem filtr, zkontroloval cistotu saci strany motoru.
IX.) Zkontroloval jsem pruchodnoost vyfuku

Lambda je tam rok stara, vsechny kabliky na ni jsou neposkozene.

Nestartuje znamena za

Jiskru hazi pouze svicky 2 a 3
starter motorem toci, ten ma tendence naskocit, ale je citit pouze benzin, a po chvili motor "strili" ale nenaskoci.

Jedna se o ZETEC 1,6 16V EFI .........

Autor:  Standa [ 01 srp 2006 08:18 ]
Předmět příspěvku: 

Po těch všech výměnach co jsi provedl to vypadá na špatný, či přerušený vodič, nebo konektor. Jde jenom o to který to je a jak ho najít. Zapalovací cívka, jsou vlastně cívky 2 a jiskru hází vždy 2 svíčky připojené k jedné cívce. Jedna cívka ti tedy nefunguje, protože válec 1-4 nepáli. Píšeš že cívku jsi měnil, tvou jsi náhodou na jiném autě nezkoušel. Jen abys měl jistotu že opravdu funguje. Předpokládám že cívka je OK, teď jde o to co je na vstupu do cívky. Od ŘJ potažmo EDISu jde signál na cívku. Tady bude nejspíš problém a signál nebude pro obě cívky, ale jen pro jednu. Může být problém na vodiči mezi ŘJ a cívkou. Píšeš že ŘJ jsi také zaměnil a nepomohlo, počítám že je tedy OK. Byla ta měněná ŘJ shodná s tvou? Tedy měla zabudovaný EDIS, jak předpokládám že máš ty. Edis mimo je na starších Escech do roku 94. Jestli bys ověříl funkčnost vodičů mezi ŘJ a cívkou a ty byly OK, tak pak bude třeba hledat na vodičích mezi vstupy do ŘJ a čidly. Samo že jenom mezi těmi co mají vliv na generování signálu pro zapalování.

Autor:  edu [ 01 srp 2006 08:43 ]
Předmět příspěvku: 

Standa píše:
Po těch všech výměnach co jsi provedl to vypadá na špatný, či přerušený vodič, nebo konektor. Jde jenom o to který to je a jak ho najít. Zapalovací cívka, jsou vlastně cívky 2 a jiskru hází vždy 2 svíčky připojené k jedné cívce. Jedna cívka ti tedy nefunguje, protože válec 1-4 nepáli. Píšeš že cívku jsi měnil, tvou jsi náhodou na jiném autě nezkoušel. Jen abys měl jistotu že opravdu funguje. Předpokládám že cívka je OK, teď jde o to co je na vstupu do cívky. Od ŘJ potažmo EDISu jde signál na cívku. Tady bude nejspíš problém a signál nebude pro obě cívky, ale jen pro jednu. Může být problém na vodiči mezi ŘJ a cívkou. Píšeš že ŘJ jsi také zaměnil a nepomohlo, počítám že je tedy OK. Byla ta měněná ŘJ shodná s tvou? Tedy měla zabudovaný EDIS, jak předpokládám že máš ty. Edis mimo je na starších Escech do roku 94. Jestli bys ověříl funkčnost vodičů mezi ŘJ a cívkou a ty byly OK, tak pak bude třeba hledat na vodičích mezi vstupy do ŘJ a čidly. Samo že jenom mezi těmi co mají vliv na generování signálu pro zapalování.


Dik Stando, budu merit. U techto nevysvetlitelnych zavad me muze cert vzit.

Autor:  edu [ 02 srp 2006 22:43 ]
Předmět příspěvku: 

edu píše:
Standa píše:
Po těch všech výměnach co jsi provedl to vypadá na špatný, či přerušený vodič, nebo konektor. Jde jenom o to který to je a jak ho najít. Zapalovací cívka, jsou vlastně cívky 2 a jiskru hází vždy 2 svíčky připojené k jedné cívce. Jedna cívka ti tedy nefunguje, protože válec 1-4 nepáli. Píšeš že cívku jsi měnil, tvou jsi náhodou na jiném autě nezkoušel. Jen abys měl jistotu že opravdu funguje. Předpokládám že cívka je OK, teď jde o to co je na vstupu do cívky. Od ŘJ potažmo EDISu jde signál na cívku. Tady bude nejspíš problém a signál nebude pro obě cívky, ale jen pro jednu. Může být problém na vodiči mezi ŘJ a cívkou. Píšeš že ŘJ jsi také zaměnil a nepomohlo, počítám že je tedy OK. Byla ta měněná ŘJ shodná s tvou? Tedy měla zabudovaný EDIS, jak předpokládám že máš ty. Edis mimo je na starších Escech do roku 94. Jestli bys ověříl funkčnost vodičů mezi ŘJ a cívkou a ty byly OK, tak pak bude třeba hledat na vodičích mezi vstupy do ŘJ a čidly. Samo že jenom mezi těmi co mají vliv na generování signálu pro zapalování.


Dik Stando, budu merit. U techto nevysvetlitelnych zavad me muze cert vzit.


tak jsem skoncil s testovanim, vsechno vypada OK, a ELFik porad nestartuje, a ani nejiskri ty svicky 1-4. V patek to budu muset pristavit k FORDovi. Jsem zvedavej co me ta sranda bude stat.....

Autor:  edu [ 07 srp 2006 12:31 ]
Předmět příspěvku: 

edu píše:
edu píše:
Standa píše:
Po těch všech výměnach co jsi provedl to vypadá na špatný, či přerušený vodič, nebo konektor. Jde jenom o to který to je a jak ho najít. Zapalovací cívka, jsou vlastně cívky 2 a jiskru hází vždy 2 svíčky připojené k jedné cívce. Jedna cívka ti tedy nefunguje, protože válec 1-4 nepáli. Píšeš že cívku jsi měnil, tvou jsi náhodou na jiném autě nezkoušel. Jen abys měl jistotu že opravdu funguje. Předpokládám že cívka je OK, teď jde o to co je na vstupu do cívky. Od ŘJ potažmo EDISu jde signál na cívku. Tady bude nejspíš problém a signál nebude pro obě cívky, ale jen pro jednu. Může být problém na vodiči mezi ŘJ a cívkou. Píšeš že ŘJ jsi také zaměnil a nepomohlo, počítám že je tedy OK. Byla ta měněná ŘJ shodná s tvou? Tedy měla zabudovaný EDIS, jak předpokládám že máš ty. Edis mimo je na starších Escech do roku 94. Jestli bys ověříl funkčnost vodičů mezi ŘJ a cívkou a ty byly OK, tak pak bude třeba hledat na vodičích mezi vstupy do ŘJ a čidly. Samo že jenom mezi těmi co mají vliv na generování signálu pro zapalování.


Dik Stando, budu merit. U techto nevysvetlitelnych zavad me muze cert vzit.


tak jsem skoncil s testovanim, vsechno vypada OK, a ELFik porad nestartuje, a ani nejiskri ty svicky 1-4. V patek to budu muset pristavit k FORDovi. Jsem zvedavej co me ta sranda bude stat.....



dle informaci z diagnostiky u Forda umrela RJ. Schanim na Escorta 1,6i 16v zetec RJ, ktera zacina kodem SME105 ....... Mate li nekdo, zkuste nabidnout.

Autor:  Wizzy [ 07 srp 2006 12:33 ]
Předmět příspěvku: 

A to umřela ta původní, nebo ta měněná? Nějak se mi to nezdá...

Autor:  edu [ 07 srp 2006 12:41 ]
Předmět příspěvku: 

Wizzy píše:
A to umřela ta původní, nebo ta měněná? Nějak se mi to nezdá...


cele toto tema je bohuzel o jedne zavade. Proste at se delalo co se delalo, nenastartuje. Dal jsem to proto do Forda, a odtamtud mi zavolali ze si mam zkusit sehnat novou RJ s kodem zacinajicim na SME105. tak shanim. Me se to sice take nezda, ale cidla, svazky kabelu, civka a co ja vim co vvsechno bya merena mnou i Fordem. RJ hlasi vse OK, cidla jsou OK a svicky 1a4 porad nejiskri.

Autor:  Wizzy [ 07 srp 2006 13:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Umisteni cidla polohy Klikoveho hridele

edu píše:
...Vymena RJ, civky, kabelu a svicek nepomohla...



Mě to akorát neštymuje s tím, co jsi psal úplně na začátku, když jsi RJ už měnil, tak by byla docela smůla, kdyby obě vykazovaly stejnou chybu, ne?

Autor:  edu [ 07 srp 2006 13:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Umisteni cidla polohy Klikoveho hridele

Wizzy píše:
edu píše:
...Vymena RJ, civky, kabelu a svicek nepomohla...



Mě to akorát neštymuje s tím, co jsi psal úplně na začátku, když jsi RJ už měnil, tak by byla docela smůla, kdyby obě vykazovaly stejnou chybu, ne?


jsem nemel tu spravnou RJ, rikal motorar. takze shanim takovou aby se mu libila....

Autor:  edu [ 08 srp 2006 21:51 ]
Předmět příspěvku: 

Dodal jsem spravnou RJ dle pozadavku motorarny ve Ford Homolka, Decin. Po urgenci me volali ze je to OK, auticko ze jezdi. Mam si privest 3500 za nalezeni zavady a "vymenu" RJ. Jsem zvedavej na jake konecne cene se zitra dohodneme. Byl jsem pripraven zaplatit za znovuoziveni ELFika, ale zase rozumne. Dle info ze na tom bylo odpracovano 6 hodin. Na zakazce mam Motor Diagnostika FDS .... 1644,58 s DPH. Predpokladal jsem plus hodku viceprace, suma rekneme 2000. Tototo ale budu minimalne prudit ze bych rad nejaky rozpis praci a hodinovy rozpocet...

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/