fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Přetlak.ventil v hlave válcu ...
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=677
Stránka 1 z 1

Autor:  Návštěvník [ 24 zář 2004 12:02 ]
Předmět příspěvku:  Přetlak.ventil v hlave válcu ...

Nevíte nekdo jestli se dostanu na př.ventil v hlave valcu jen po demontovaní ventiloveho krytu nebo musí jí dolu hlava ??? A jestě jedna vec kde jsou rysky na serízení rozvodu-na rozv.kolech/od vacek/ jsem je nikde nenasel kdyz jsem dotahoval remen...Dík

Autor:  Standa [ 01 říj 2004 09:26 ]
Předmět příspěvku: 

Véno nikdo neodpovídá, tak se chci zeptat jaký přetlakový ventil vlastně myslíš? Já měl před rokem hlavu z motoru dole a žádný jsem tam neviděl. Myslel jsem, že je tam nějaký na tlak oleje pro "hydroštely", ale bohužel, nenašel jsem ho a hlavu jsem prohlížel podrobně.

Autor:  Návštěvník [ 01 říj 2004 13:24 ]
Předmět příspěvku: 

Kdoví, jaký přetlakový ventil má na mysli. Jakési "přetlakové ventily" se dělají do okruhu chlazení, pokud Ti zmrzne chladící kapalina, aby to neroztrhalo motor. Mělo by se jednat o nějaký plíšek...

Autor:  bibo [ 01 říj 2004 22:34 ]
Předmět příspěvku: 

ty plíšky sou protizámrazové zátky a žádnej ventil na olej v hlavě neni

Autor:  Návštěvník [ 02 říj 2004 19:06 ]
Předmět příspěvku:  Pro Standu

Docetl jsem se to na jednom zahranicnim foru-tohle je preklad bohuzel z Translatoru, ale rozumet se tomu da .... :shock:

Chudý chod nezahřátého agregátu a pokles výkonu .

Lepení filmu ventily je jsou velmi běžná chyba se Zetec motor a může ukázat široký okruh symptomů. Tyto symptomy mohou být v rozsahu od hrozného poklesu výkonu k chudý běžící kdy chladný a vysekávání v spojeních. Nejsnadnější způsob jak potvrdit tuto chybu je spojit cejchovat motoru a šeku na nízké vakuum a / nebo kolísavé vakuum. Oprava zahrnuje nahrazující výfuková zdvihátka, výfukový dřík ventilu olejová těsnění, olejový přetlakový ventil v hlavě válců, výměna oleje až 5W30 a olejové čerpadlo synchronní ventil. Je možné potvrdit tuto chybu běžící kapalinou dekarbonizovat skrz motor. Toto jen odstranit příznak na dočasném základu.

ps.: jestli jsi mel teda hlavu dole Stando, nevís kde jsou rysky na serizení rozvodu.... na kolech od vacky jsem nic nenasel, druha moznost je snad pod ventil.deklem, tam jsem nekoukal .... Dík

Autor:  futura [ 05 říj 2004 07:33 ]
Předmět příspěvku: 

Zadnej ventil na hlave nejni, jedina korekce tlaku je na olejovym cerpadle, klasicka pruzinka, jde spis o to, aby tlak pri studenym motoru neprekrocil pripustnou mez, jakmile se olej ohreje na provozni teplotu, tak si myslim, ze normalni cerpadlo neni schopny tlak prekrocit.
Na zmetcovi je jedina znacka na remenici kliky a olejovy vane na horni uvrat, vacky se nastavujou pomoci desticky do zarezu a rozvodovy kola se volne tocej podle napnuti remenu, potom se utahnou. Na CVH to nastavovani teda bylo sakra lehci, tohle je narocny na presnost a peclivost.

Autor:  Standa [ 05 říj 2004 09:05 ]
Předmět příspěvku: 

Jo ještě k tomu ventilu. Když jsem si nechával měnit výfuková zdvihátka ve Fordu Malý a Velký v Opavě, tak se na faktuře objevila položka Přetlakový ventil finis 01041884. Když jsem se díval po roce do Microcatu, tak takový díl jsem nenašel. Na faktuře se ovšem také objevila pružina rozvodu a šroub rozvodu, které nenamontovali, stejně tak matice spec. které podle Microcatu patří na zadní nápravu a ne do hlavy motoru. Myslím si že i ten ventil si vymysleli. Ty rozvody se dělají jak už popsal Futy. Jestli neměníš řemen, tak se dá na kola a řemen udělat barvou tečky a pak nasadit stejně. Samozřejmě že kola se pak z vačkovýc hřídelu nesmí povolit.

Autor:  Návštěvník [ 05 říj 2004 09:46 ]
Předmět příspěvku: 

O.K. díky za help :)

Autor:  futura [ 05 říj 2004 10:16 ]
Předmět příspěvku: 

To oznacovani kol a remenu jsem zkousel, jde to, ale vetsinou se stane, ze aby se na druhym kole dostal remen do zoubku, kousicek se to pootoci. Ono to funguje, ale kdyz jsou to rozvody, tak i kdyz jsem v necem prase, tak tady se mi to moc nelibi, oni asi vedi proc, kdyz rikaj povolit kolo, doladit na remen a potom utahnout. Ale i kdyz to clovek dela presne takhle, tak po tom utazeni kola mam zase pocit, ze je to blbe napnuty, potreboval bych 8 rukou, abycxh drzel vsechno, co se tam hejbe pri utahovani.

Autor:  Standa [ 05 říj 2004 11:03 ]
Předmět příspěvku: 

Futy, já jsem naposledy udělal tečky ale měl jsem před označením kliku v základní poloze a v drážce od hřídelu vaček broušenou podložku. Při montáži jsem opět dal hřídele do roviny s podložkou a řemen mi seděl přesně. Když se označí zub na kole a drážka v řemenu na všech kolech, tak se časovaní musí sejít. Nevím jak se ti mohl na druhém kole dostat řemen do zoubku. Asi nebylo časování uplně přesné už před rozebráním, nic jiného mě nenapadá. Jestli před demontáži zkontroluješ a označíš tak musí sedět přesně i po smontování nemá to kam uhnout.

Autor:  futura [ 05 říj 2004 12:45 ]
Předmět příspěvku: 

No jo, mozna uz se mi starim klepou ruce, zatim mi to prakticky vzdycky vychazelo desne tesne, ale ne primo do drazky.Kdyz ja ty kola tak desne nerad povoluju, zvejka se ta torska, kdyz clovek nema obe ruce, taky tam blbouni mohli dat velikej sestihran.Dokonce jsem uvazoval, ze si ty srouby se sestihranem necham udelat, nebo na tyhle navarim matku.

Autor:  Karel [ 05 říj 2004 17:41 ]
Předmět příspěvku: 

Me se stalo to samy,kola na znacky, ale pri nasazeni se mi vzdycky kolo otocilo o zub,chce to najit zpusob a mit grift pri nasazovani.Ted je to pohoda kdys clovek uz vi co to chce.Pootocilo se mi vzdycky kolo na vstrikovacim cerpadle.

Autor:  NTI [ 03 lis 2006 16:52 ]
Předmět příspěvku: 

Nemate nekdo fotku te znacky na remenici kliky? pri je ta znacka na nejakem plechu a ne primo na te remenici :(

Autor:  Standa [ 04 lis 2006 17:26 ]
Předmět příspěvku: 

Značku mám viditelnou na venkovním čele (viditelné při pohledu na motor s namontovanou řemenicí) řemenice, na velkém průměru. Žádný plech na řemenici nemám.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/