fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Duležite:Motor stratil vykon
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=6791
Stránka 1 z 3

Autor:  Pa9 [ 03 srp 2006 20:34 ]
Předmět příspěvku:  Duležite:Motor stratil vykon

dnes sem si v motore rozpoji konektory od vahy vzduchu a lambdy a vystrikal sem je kontaktolem to sem netusil co se zacne dit.Jel sem do prace a auto najednou zacalo haprovat stracet vykon skubat.Zastavil sem a jakmile sem dosah 2500 atacek tak znova.Nemuze jednotka delat nake chyby tim ze sem to odpojil.

Autor:  dj.DEKL [ 03 srp 2006 20:45 ]
Předmět příspěvku: 

Zkus restart ŘJ

Autor:  -petr- [ 04 srp 2006 11:29 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud jsi měl zapnutý klíček a přitom rozpojoval konektory, tak si jednotka nachytala zmatečné údaje. Pokud je to tímhle, pomůže reset jak říká dekl.

Autor:  Pa9 [ 04 srp 2006 15:13 ]
Předmět příspěvku:  .

baterku uz sem odpojil a po sleze pripojil a to same mozna este horsi a na diagnostice mi to hlasi chyby tech odpojenych veci

Autor:  Pa9 [ 04 srp 2006 15:20 ]
Předmět příspěvku:  .

Jo a zacal strasne kolisat volnobeh +- 500 otacek spadne na 500 a zas vylitne na 1000

Autor:  Nagant [ 04 srp 2006 15:52 ]
Předmět příspěvku: 

Odpoj tu baterku na delší dobu, řekněme aspoň 15 minut.

Autor:  -petr- [ 04 srp 2006 17:34 ]
Předmět příspěvku: 

Takže baterku odpoj minimálně na na 15 minut, doporučuji déle, tím se smaže paměť RJ včetně chyb těch "odpojených věcí". Kolísání volnoběhu je následkem odpojení bateky, je to nutno auto zajet a RJ se volnoběh sama naučí, návod k nalezení zde na webu. Pokud i pak budou v diagnostice chyby těch dopojených věcí, asi se něco stalo s konektory co jsi rozdělával - špatný kontakt, přelomení drátku a pod...Jinak netuším, co jiného by se mohlo stát.

Autor:  Pa9 [ 04 srp 2006 17:45 ]
Předmět příspěvku:  .

beterku sem odpojil skocim si na pivecko a rano je moudrejsi vecera.Diky za rady

Autor:  Pa9 [ 05 srp 2006 14:55 ]
Předmět příspěvku:  .

pripojil sem zpet baterku projel auto a zistil ze to dela uplne to same co predtim tak sem skusil zmerit tlak na liste a bylo tam jen 1.8kpa coz je celkem malo a kdyz protocim motor tak to jede chvili pak se to zase zacne dusit

Autor:  Nagant [ 05 srp 2006 18:41 ]
Předmět příspěvku: 

Asi myslíš 180 kPa - to by mělo stačit, to jsem naměřil s novým palivovým filtrem taky. Podle Etzolda má být 210+-20kPa, s nějakou extra přesností se ale u měřiče na pneu nedá počítat.
Jde o to, zda je to tam stále.

Autor:  Pa9 [ 06 srp 2006 09:12 ]
Předmět příspěvku:  .

s pridanim plynu to stoupne na 200kpa a kdyz jedu a zacne se to dusit tak 3x slapnu prudce po plynu a jede to zas normalneaz na ty kolisave otacky volnobehu

Autor:  Nagant [ 06 srp 2006 09:46 ]
Předmět příspěvku: 

A to divné chování jsi opravdu vyprovokoval jen odpojením a opětovným připojením MAFu a LS, nebo to mělo na něj náběh již dříve?
Už ti diagnostika nic nehlásí? Volnoběžný ventil jsi už kontroloval?

Autor:  -petr- [ 06 srp 2006 10:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: .

Pa9 píše:
kdyz jedu a zacne se to dusit tak 3x slapnu prudce po plynu a jede to zas normalneaz na ty kolisave otacky volnobehu

Tak přesně tohle mi dělala vadná lambda sonda a světe div se, objevilo se krátce po tom, co jsem z jejího konektoru odstranil oxidaci a nakonzervoval WD-40.

Autor:  Pa9 [ 06 srp 2006 10:53 ]
Předmět příspěvku:  .

volnobezny ventil sem nekontroloval a diagnostika stale hlasi ls takze asi to bude chtit novou meril sem ji multimetrem a nenameril sem nic jen dve spolecne kostry je to ok nebo by tam mely naskocit odporove hodnoty?Jo moc se v tom nevyznam nevite kde je ten volnobezny ventil?

Autor:  Pa9 [ 06 srp 2006 10:54 ]
Předmět příspěvku:  .

problemy zacaly presne po odpojeni a vycisteni eletric cleaner od retechu

Autor:  Nagant [ 06 srp 2006 11:38 ]
Předmět příspěvku: 

No, mně dle popisu nepřipadne ten přípravek vhodný.
http://www.retech.cz/cistici.html
"...vytváří jemný, suchý, vodivý :!: film"
Pokud je to pravda, tak to je tak na ošetření jednotlivých kontaktů v nějakém stykači.

Určitě by se měl použít nevodivý sprej. Třeba TAEROSOL SPREJ 6-68, co prodává GES (ten používám na čištění kontaktů na autě já).

Taky pozor na docvaknutí konektorů MAFu a lambda sondy.

Autor:  Pa9 [ 06 srp 2006 12:04 ]
Předmět příspěvku:  .

mam jeste jeden cistic a ten je celkem dobry a nevytvari vodivy film skusim to jeste jednou cele prostrikat restartovat jednotku a uvidim je mozne ze tam vznika prechodovy odpor a jednotka dostava mylne informace.Nevis prosimte jestli jde na lambde namerit naka hodnota treba odpor

Autor:  Nagant [ 06 srp 2006 12:09 ]
Předmět příspěvku: 

Co vím, tak jen odpor vyhřívání (mezi bílými vodiči), řádově ohmy, třeba pro LS MTE-THOMSON je v katalogovém listu 2-4 Ohmy.

O přechodový odpor nejde, ale o vodivé spojení signálový "šlauch"- zem, a to může být problém.

Autor:  Pa9 [ 06 srp 2006 12:26 ]
Předmět příspěvku:  .

no tak to je v tahu ja tam nenameril nic byla uplne hlucha

Autor:  Pa9 [ 06 srp 2006 12:27 ]
Předmět příspěvku:  .

proto to asi taky dela to co to dela kdyz slapnu prudceji na plyn lambda se zahreje a chvili to jede

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/