fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 čer 2024 07:49

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Výkon motoru
PříspěvekNapsal: 19 srp 2006 01:05 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 čer 2006 20:37
Příspěvky: 137
Bydliště: Trutnov
Jsem uz delsi dobu trosek zmaten vykonama motoru !

1.6 EFI = 77Kw
1.6 16V = 66Kw
1,8 16V = 77Kw

Chapu to dobre ? Ta 1.6 EFI je tak vykona jen proto ze to je EFI ? A proč se tenhle motor nepouziva u MKVII ??? diky za vysvetleni . . . :smt017 :smt102

_________________
Dříve: FORD ESCORT 1.4i MKV 1991 Totálně bez výbavy :-) jen volant, kola a motor :-)

Nyní: HYUNDAI ACCENT 1.4i 16V = 71Kw, modrá metalíza, 2x airbag, ABS, klima, 4x el. okna, venk. teploměr, palub. PC . . .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 srp 2006 09:23 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
1.6 EFI je 8V, Zetec 16V je uškrcenej kvůli emisím atd.

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 srp 2006 10:12 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 čer 2006 20:37
Příspěvky: 137
Bydliště: Trutnov
Aha, no me bylo divny ze to ten 1.6 EFI je podobnej nasi 1.4, teda jen tim deklem na hlave . . .

_________________
Dříve: FORD ESCORT 1.4i MKV 1991 Totálně bez výbavy :-) jen volant, kola a motor :-)

Nyní: HYUNDAI ACCENT 1.4i 16V = 71Kw, modrá metalíza, 2x airbag, ABS, klima, 4x el. okna, venk. teploměr, palub. PC . . .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 srp 2006 10:00 
Offline
Forďák

Registrován: 19 bře 2005 23:58
Příspěvky: 294
Bydliště: Severní čechy/Praha
drabek06 píše:
Aha, no me bylo divny ze to ten 1.6 EFI je podobnej nasi 1.4, teda jen tim deklem na hlave . . .


až na oběm a druh vstřikování(bavíme li se starších motorech, u novějších je již 1.4 s více bodem a váhou vzduchu) jsou stejný

_________________
Starej Brouk 84´... jede a jede a jede


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 srp 2006 15:14 
Offline
Forďák

Registrován: 28 srp 2006 10:49
Příspěvky: 62
Bydliště: Mlada Boleslav
Ahoj, rad bych se zeptal, kdyz jedete do mirneho kopce, mirnym myslim tak tech 4-5 stupnu. Proste uz trosku kopec, jak vam to tahne? mam zmetka 1.6 a na mistech kde jsem dal s felinou 55kw 120, dam escem 120 taky, ale vic nic. ani nahodou. Od 100 kmh mam pocit ze to auto uz nejede, netahne 4 nabeo 5 jsou uplne mrtve. Mam vse origo, jen na konec vyfuku dal puvodni majitel nejakou koncovku, cely koncovy dil vyfuku. Je to od remuse. Ve zvuku to skoro znat neni, tak jsem se chtel optat, jestli to muze byt tou koncovkou, nebo po pripade jeste necim jinym. Vsude se tu docitam, ze ty zmetky jsou dost nachylne na vyfuk.
A jeste neco, mate nekdo zkusenosti se sportovnim vyfukem? Komplet od hlavy az k narazniku?
diky
cauweSs

_________________
Ford Escort RS2000 F1 Edition


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 07:55 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
Kdyz porovnavas tu feldu s escem, tak prave na 4ku nebo 5ku pri 120km/h rozdil moc nebude, ale bude zcela jiste na 3ku. Tech 55kW je nekde pri cca 4500-5000 ot/min a to esco ma taky, jenze u esca se zvysuje vykon az k 5500 ot a tam teprv je tech 66kW, jestli se nemylim

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 09:04 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
Je tomu zial presne tak ako pise M.
A mne pride, ze na felde je prevodovka trosku kratsia.Ale moze to byt len subjektivkny pocit.
Takze ked chces rezat na escu 16V, tak podradit a na vyssi stupen radit az pri 5500 rpm :twisted:

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 10:34 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Jan79 doporucuji radit az za hranici 6.000 otacek. Kdyz jsem byl na Jarove na mereni vykonu, tak nejvyssi vykon jsem mel az u 6.000.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 11:03 
Offline
Forďák

Registrován: 28 srp 2006 10:49
Příspěvky: 62
Bydliště: Mlada Boleslav
Jenze ja jel s tim fordem vickrat a i kdyz sem ho tocil, tak jsem z nej proste nic vic nedostal. Proste 120 a konec. tech 120+ to da na 3, pak dam 4 a vic uz to proste nejede. Co si myslite o tom Tlumici vyfuku na konci? ten remus. Muze to mit nejaky nezadouci vliv?
Nebo nejake jine veci, ktere zkontrolovat, abych si byl jistej, ze takhle to proste ma jezdit a ne lip.
K te prevodovce z feldy bych rekl ze ma opravdu kratsi prevody.
diky
cauweSs

_________________
Ford Escort RS2000 F1 Edition


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 11:38 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Z vlastní zkušenosti - stav výfukové soustavy má velký vliv (těsnost, průchodnost). Píšeš o rychlostech auta, nikoli o otáčkách. Mně se vysypaný zadní díl projevil tak, že auto netáhlo, v poslední fázi nešlo jet nad 2500 ot./min.
Předtím mi ještě odešlo těsnění před katalyzátorem.

Na prověření stavu výfuku a mechanických věcí (stav motoru) bych se zaměřil primárně, nejlíp, pokud máš možnost udělat si sám, nebo u toho asistovat.
Pak zapalovací soustava, palivová soustava a čidla (MAF, čidla teploty chladicí kapaliny a vzduchu, lambda sonda, senzor škrticí klapky...)

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 11:54 
Offline
Forďák

Registrován: 28 srp 2006 10:49
Příspěvky: 62
Bydliště: Mlada Boleslav
No clovek by rekl, ze rychlost auta je primo umerne zavisla na otackach.
Spis bych mel asi vzit nekoho, kdo tomu rozumi, aby se s tim svezl a rekl mi JO, to je dobry, takhle to ma jet.
Jenze kdyz mi tohle rekne budu nastvanej co sem to koupil za linou schinken :)
Projdu ten vyfuk, treba je vysypanej kat. kwa nechapu ze tam tu koncovku ten trouba musel davat.
Na druhou stranu si myslim ze me problemy vyresi vymena za 1.8 16V, se kterou uz se necha pracovat o malicko lepe :) a i kdyz to bude mit od 5 kw min kvuli stari, porad to bude lepsi nez tohle.
JJ hold chybama se clovek uci.
diky
cauweSs

_________________
Ford Escort RS2000 F1 Edition


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 11:54 
hele,ja mam motor zetec..na hlave valcu je napis ZETEC 16V a pritom nad hlavou, blize k celnimu sklu, tam jak je sani,tak mam napis EFI...neni to naky divny???


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 12:00 
Offline
Forďák

Registrován: 28 srp 2006 10:49
Příspěvky: 62
Bydliště: Mlada Boleslav
Dalsi vec do debaty, v cem je jiny EFi a Zmetek? Necha se nejak dostat z toho 66kw cunatka tech krasnych ladnych 77kw?
No to ze to tam mas napsany znamena jen to, ze by byla nejaka moznost.
Nebo jen nejaky visual_tuzing? :)
A dalsi vec je odlehceni. Shanim nekoho, kdo tohle delal, co se da vyndat, vylepsit, aby me uz nepredjizdela ta kamosova felda ve 190. Trosku me to rozciluje. Sic malicko, ale verim
ze dohromady na nej neco vymyslime.
diky
cauweSs

_________________
Ford Escort RS2000 F1 Edition


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 13:40 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Lucky Zetec se vztahuje k srdci motoru a EFi k řízení motoru. Ono teda konkrétně u Zetecu se jedná o SEFI, ale asi byli líný tam napsat SEFI a nechali EFI.

Storr 1.6 CVH 77kW je úplně jiný, než 1.6 16V Zetec a o visual tuning se nejedná, resp. jedná, ale total visual tuning. Jak tě sleduji, žádáš vyšší výkon, tak proč jsi nekoupil silnější motor ? S 1.6 16V trhat asfalt moc nejde a taková Felicie 1.6 je rovnocenný soupeř - hlavně díky své váze oproti escortu.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 13:44 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 584
Bydliště: okr. Svinibrod
pro ty,...........ehm..........blbější

EFI = Electronic fuel inject

Což znamená, že dodávka paliva je elektrickým čerpadlem přes vstřiky a né mechanickou pumpou přes karbec.
1,6 CVH 77kW - je to 8ventilový motor s EFI vstříkováním
1,6 16V - Zetec 66kW(uškrcen kvůli DE předpisům)- je to 16ventilový motor s EFI vstřikováním(vícebodové)
1,8 16V - zetec se 77 nebo 85kW výkonu s EFI vstřikováním - samozřejmě rozvod DOHC - 16 ventilů

OHC - rozvod jednou vačkou
DOHC - double OHC - dvouvačkový rozvod - spravidla 4ventily na válec.

Ta 1,8 16V se dělala také v XR3i verzi(ostré) 130PS. od standartu se liší váhou vzduchu, RJ, vačkama a ostřikem pístu zespodu.

_________________
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2002, zlatavě-stříbrná metla
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2001, Pepper červená, LPG, Ghia
Ford Escort RS 2000 2,0L 16V 150PS, léta páně 1994, limuzina, vybava GHIA, barva Moondust silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 14:18 
Offline
Forďák

Registrován: 28 srp 2006 10:49
Příspěvky: 62
Bydliště: Mlada Boleslav
A, tak si myslim ze blbejsich ubylo :) no tak jo, myslel jsem ze 16 zetec ma Sefi.
Ale zda se ze EFi nam na vykonu neprida, spise, ubere pismenko, ubere koniky.
Co se tyce ukazovani vyfuku 16 feldam, vzdavam to. Jsou lehci a rovnoceny.

1.6CVH s vackovou hrideli na hladine kliky je priznavam, asi trosku jiny kafe, nez nejakej zmetek.
S tou vymenou motoru, jdu do toho tohle fakt nejede, o slepicich zezadu se mi uz i zda. Jinak je snad ani nevidam. :)

Ovsem problem se predpokladam vyresi tim, ze krasne MKVII nechame na pohodlne kazdodenni jezdeni a na kurveni si sezeneme jeste WR3i s otevrenou 1.8 DOHC. Prima. A je to. To bylo snadne. Sehnat garaz a stehovani dilny uz bude proti tomuhle brnkacka.
Kwa je mi 20, nemuzu si poridit jeste jedno auto, ani kdyby bylo bez papiru. Tzn lehce motorve a jizdne upravit stavajici model. Zadny extrem, ale abych porad nekoukal na slepiciho biskupa.
cauweSs

_________________
Ford Escort RS2000 F1 Edition


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 14:27 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 584
Bydliště: okr. Svinibrod
Hochu, ty perlíš............. :-D :-D :-D :-D :-D

apropo, ja si RSo koupil taky ve dvaceti. :twisted:

Jinak ti doporučuju v klidu si prolézt naše stránky - nejen fórum a a sosat a utříbit si informace.........máš v tom zmatek a meleš hovediny.

_________________
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2002, zlatavě-stříbrná metla
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2001, Pepper červená, LPG, Ghia
Ford Escort RS 2000 2,0L 16V 150PS, léta páně 1994, limuzina, vybava GHIA, barva Moondust silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 14:27 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Já bych ti doporučil dát motoru to co má, utěsnit všechny skvíry, prostě mít jistotu, že motor funguje na 100% a tím pádem podává maximální výkon a byl spokojený.
Ano uprasvit se dá, výkon vyhnat nahoru také, ale za tu cenu budeš mít těch escortů několik.
Pokud jsi chtěl výkon, nejlepší varianta je Escort RS2000,který umí hezky lítat a trápit ostatní auta v provozu.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 14:34 
Offline
Forďák

Registrován: 28 srp 2006 10:49
Příspěvky: 62
Bydliště: Mlada Boleslav
Ano, udelat to auto tak jak ma byt, presne to chci, a mel by to chtit kazdy, aspon myslim, ale bohuzel v mem pripade takto udelane auto nebude stacit mym narokum.
Omlouvam se za cas, ktery vas stalo uklidnit me.
Proste miluju auta a strasne me ta slepice dostala, ostatne jako vsechno co vrci sportovneji nez by melo.
Priste si vse dukladne rozmyslim a prijdu s vaznym problemem, ne s nejakou 'hovedinou'.
diky
cauweSs

_________________
Ford Escort RS2000 F1 Edition


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 14:40 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 584
Bydliště: okr. Svinibrod
V pohodě, ale pokud chceš opravdu auto............na trápení slepiček, tak toto prodej a kup si RS 2000( z Fordu).............2,0litr o 150koních v základu.......Nebo Coswortku, ale tam je to o jiných penězích a nákladech na údržbu.
Jelikož v okolí jsou samí slepičkáři - závodníci........tak se právě s RSkem dobře bavim..............nejvíc mě dostávají protáhlé ksichty pseudoRSového vozu zvaném Fabia RS:-)))))))))))))
chi chi.
A nejvíc "závodníků" je v HaŤaPkách:-)))))) :smt117

_________________
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2002, zlatavě-stříbrná metla
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2001, Pepper červená, LPG, Ghia
Ford Escort RS 2000 2,0L 16V 150PS, léta páně 1994, limuzina, vybava GHIA, barva Moondust silver


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz