fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Výkon motoru
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=6959
Stránka 1 z 3

Autor:  drabek06 [ 19 srp 2006 01:05 ]
Předmět příspěvku:  Výkon motoru

Jsem uz delsi dobu trosek zmaten vykonama motoru !

1.6 EFI = 77Kw
1.6 16V = 66Kw
1,8 16V = 77Kw

Chapu to dobre ? Ta 1.6 EFI je tak vykona jen proto ze to je EFI ? A proč se tenhle motor nepouziva u MKVII ??? diky za vysvetleni . . . :smt017 :smt102

Autor:  dj.DEKL [ 19 srp 2006 09:23 ]
Předmět příspěvku: 

1.6 EFI je 8V, Zetec 16V je uškrcenej kvůli emisím atd.

Autor:  drabek06 [ 19 srp 2006 10:12 ]
Předmět příspěvku: 

Aha, no me bylo divny ze to ten 1.6 EFI je podobnej nasi 1.4, teda jen tim deklem na hlave . . .

Autor:  Šíša [ 22 srp 2006 10:00 ]
Předmět příspěvku: 

drabek06 píše:
Aha, no me bylo divny ze to ten 1.6 EFI je podobnej nasi 1.4, teda jen tim deklem na hlave . . .


až na oběm a druh vstřikování(bavíme li se starších motorech, u novějších je již 1.4 s více bodem a váhou vzduchu) jsou stejný

Autor:  storr [ 29 srp 2006 15:14 ]
Předmět příspěvku: 

Ahoj, rad bych se zeptal, kdyz jedete do mirneho kopce, mirnym myslim tak tech 4-5 stupnu. Proste uz trosku kopec, jak vam to tahne? mam zmetka 1.6 a na mistech kde jsem dal s felinou 55kw 120, dam escem 120 taky, ale vic nic. ani nahodou. Od 100 kmh mam pocit ze to auto uz nejede, netahne 4 nabeo 5 jsou uplne mrtve. Mam vse origo, jen na konec vyfuku dal puvodni majitel nejakou koncovku, cely koncovy dil vyfuku. Je to od remuse. Ve zvuku to skoro znat neni, tak jsem se chtel optat, jestli to muze byt tou koncovkou, nebo po pripade jeste necim jinym. Vsude se tu docitam, ze ty zmetky jsou dost nachylne na vyfuk.
A jeste neco, mate nekdo zkusenosti se sportovnim vyfukem? Komplet od hlavy az k narazniku?
diky
cauweSs

Autor:  M. [ 30 srp 2006 07:55 ]
Předmět příspěvku: 

Kdyz porovnavas tu feldu s escem, tak prave na 4ku nebo 5ku pri 120km/h rozdil moc nebude, ale bude zcela jiste na 3ku. Tech 55kW je nekde pri cca 4500-5000 ot/min a to esco ma taky, jenze u esca se zvysuje vykon az k 5500 ot a tam teprv je tech 66kW, jestli se nemylim

Autor:  jan79 [ 30 srp 2006 09:04 ]
Předmět příspěvku: 

Je tomu zial presne tak ako pise M.
A mne pride, ze na felde je prevodovka trosku kratsia.Ale moze to byt len subjektivkny pocit.
Takze ked chces rezat na escu 16V, tak podradit a na vyssi stupen radit az pri 5500 rpm :twisted:

Autor:  mrazik [ 30 srp 2006 10:34 ]
Předmět příspěvku: 

Jan79 doporucuji radit az za hranici 6.000 otacek. Kdyz jsem byl na Jarove na mereni vykonu, tak nejvyssi vykon jsem mel az u 6.000.

Autor:  storr [ 30 srp 2006 11:03 ]
Předmět příspěvku: 

Jenze ja jel s tim fordem vickrat a i kdyz sem ho tocil, tak jsem z nej proste nic vic nedostal. Proste 120 a konec. tech 120+ to da na 3, pak dam 4 a vic uz to proste nejede. Co si myslite o tom Tlumici vyfuku na konci? ten remus. Muze to mit nejaky nezadouci vliv?
Nebo nejake jine veci, ktere zkontrolovat, abych si byl jistej, ze takhle to proste ma jezdit a ne lip.
K te prevodovce z feldy bych rekl ze ma opravdu kratsi prevody.
diky
cauweSs

Autor:  Nagant [ 30 srp 2006 11:38 ]
Předmět příspěvku: 

Z vlastní zkušenosti - stav výfukové soustavy má velký vliv (těsnost, průchodnost). Píšeš o rychlostech auta, nikoli o otáčkách. Mně se vysypaný zadní díl projevil tak, že auto netáhlo, v poslední fázi nešlo jet nad 2500 ot./min.
Předtím mi ještě odešlo těsnění před katalyzátorem.

Na prověření stavu výfuku a mechanických věcí (stav motoru) bych se zaměřil primárně, nejlíp, pokud máš možnost udělat si sám, nebo u toho asistovat.
Pak zapalovací soustava, palivová soustava a čidla (MAF, čidla teploty chladicí kapaliny a vzduchu, lambda sonda, senzor škrticí klapky...)

Autor:  storr [ 30 srp 2006 11:54 ]
Předmět příspěvku: 

No clovek by rekl, ze rychlost auta je primo umerne zavisla na otackach.
Spis bych mel asi vzit nekoho, kdo tomu rozumi, aby se s tim svezl a rekl mi JO, to je dobry, takhle to ma jet.
Jenze kdyz mi tohle rekne budu nastvanej co sem to koupil za linou schinken :)
Projdu ten vyfuk, treba je vysypanej kat. kwa nechapu ze tam tu koncovku ten trouba musel davat.
Na druhou stranu si myslim ze me problemy vyresi vymena za 1.8 16V, se kterou uz se necha pracovat o malicko lepe :) a i kdyz to bude mit od 5 kw min kvuli stari, porad to bude lepsi nez tohle.
JJ hold chybama se clovek uci.
diky
cauweSs

Autor:  Lucky [ 30 srp 2006 11:54 ]
Předmět příspěvku: 

hele,ja mam motor zetec..na hlave valcu je napis ZETEC 16V a pritom nad hlavou, blize k celnimu sklu, tam jak je sani,tak mam napis EFI...neni to naky divny???

Autor:  storr [ 30 srp 2006 12:00 ]
Předmět příspěvku: 

Dalsi vec do debaty, v cem je jiny EFi a Zmetek? Necha se nejak dostat z toho 66kw cunatka tech krasnych ladnych 77kw?
No to ze to tam mas napsany znamena jen to, ze by byla nejaka moznost.
Nebo jen nejaky visual_tuzing? :)
A dalsi vec je odlehceni. Shanim nekoho, kdo tohle delal, co se da vyndat, vylepsit, aby me uz nepredjizdela ta kamosova felda ve 190. Trosku me to rozciluje. Sic malicko, ale verim
ze dohromady na nej neco vymyslime.
diky
cauweSs

Autor:  mrazik [ 30 srp 2006 13:40 ]
Předmět příspěvku: 

Lucky Zetec se vztahuje k srdci motoru a EFi k řízení motoru. Ono teda konkrétně u Zetecu se jedná o SEFI, ale asi byli líný tam napsat SEFI a nechali EFI.

Storr 1.6 CVH 77kW je úplně jiný, než 1.6 16V Zetec a o visual tuning se nejedná, resp. jedná, ale total visual tuning. Jak tě sleduji, žádáš vyšší výkon, tak proč jsi nekoupil silnější motor ? S 1.6 16V trhat asfalt moc nejde a taková Felicie 1.6 je rovnocenný soupeř - hlavně díky své váze oproti escortu.

Autor:  m@rekR$ [ 30 srp 2006 13:44 ]
Předmět příspěvku: 

pro ty,...........ehm..........blbější

EFI = Electronic fuel inject

Což znamená, že dodávka paliva je elektrickým čerpadlem přes vstřiky a né mechanickou pumpou přes karbec.
1,6 CVH 77kW - je to 8ventilový motor s EFI vstříkováním
1,6 16V - Zetec 66kW(uškrcen kvůli DE předpisům)- je to 16ventilový motor s EFI vstřikováním(vícebodové)
1,8 16V - zetec se 77 nebo 85kW výkonu s EFI vstřikováním - samozřejmě rozvod DOHC - 16 ventilů

OHC - rozvod jednou vačkou
DOHC - double OHC - dvouvačkový rozvod - spravidla 4ventily na válec.

Ta 1,8 16V se dělala také v XR3i verzi(ostré) 130PS. od standartu se liší váhou vzduchu, RJ, vačkama a ostřikem pístu zespodu.

Autor:  storr [ 30 srp 2006 14:18 ]
Předmět příspěvku: 

A, tak si myslim ze blbejsich ubylo :) no tak jo, myslel jsem ze 16 zetec ma Sefi.
Ale zda se ze EFi nam na vykonu neprida, spise, ubere pismenko, ubere koniky.
Co se tyce ukazovani vyfuku 16 feldam, vzdavam to. Jsou lehci a rovnoceny.

1.6CVH s vackovou hrideli na hladine kliky je priznavam, asi trosku jiny kafe, nez nejakej zmetek.
S tou vymenou motoru, jdu do toho tohle fakt nejede, o slepicich zezadu se mi uz i zda. Jinak je snad ani nevidam. :)

Ovsem problem se predpokladam vyresi tim, ze krasne MKVII nechame na pohodlne kazdodenni jezdeni a na kurveni si sezeneme jeste WR3i s otevrenou 1.8 DOHC. Prima. A je to. To bylo snadne. Sehnat garaz a stehovani dilny uz bude proti tomuhle brnkacka.
Kwa je mi 20, nemuzu si poridit jeste jedno auto, ani kdyby bylo bez papiru. Tzn lehce motorve a jizdne upravit stavajici model. Zadny extrem, ale abych porad nekoukal na slepiciho biskupa.
cauweSs

Autor:  m@rekR$ [ 30 srp 2006 14:27 ]
Předmět příspěvku: 

Hochu, ty perlíš............. :-D :-D :-D :-D :-D

apropo, ja si RSo koupil taky ve dvaceti. :twisted:

Jinak ti doporučuju v klidu si prolézt naše stránky - nejen fórum a a sosat a utříbit si informace.........máš v tom zmatek a meleš hovediny.

Autor:  mrazik [ 30 srp 2006 14:27 ]
Předmět příspěvku: 

Já bych ti doporučil dát motoru to co má, utěsnit všechny skvíry, prostě mít jistotu, že motor funguje na 100% a tím pádem podává maximální výkon a byl spokojený.
Ano uprasvit se dá, výkon vyhnat nahoru také, ale za tu cenu budeš mít těch escortů několik.
Pokud jsi chtěl výkon, nejlepší varianta je Escort RS2000,který umí hezky lítat a trápit ostatní auta v provozu.

Autor:  storr [ 30 srp 2006 14:34 ]
Předmět příspěvku: 

Ano, udelat to auto tak jak ma byt, presne to chci, a mel by to chtit kazdy, aspon myslim, ale bohuzel v mem pripade takto udelane auto nebude stacit mym narokum.
Omlouvam se za cas, ktery vas stalo uklidnit me.
Proste miluju auta a strasne me ta slepice dostala, ostatne jako vsechno co vrci sportovneji nez by melo.
Priste si vse dukladne rozmyslim a prijdu s vaznym problemem, ne s nejakou 'hovedinou'.
diky
cauweSs

Autor:  m@rekR$ [ 30 srp 2006 14:40 ]
Předmět příspěvku: 

V pohodě, ale pokud chceš opravdu auto............na trápení slepiček, tak toto prodej a kup si RS 2000( z Fordu).............2,0litr o 150koních v základu.......Nebo Coswortku, ale tam je to o jiných penězích a nákladech na údržbu.
Jelikož v okolí jsou samí slepičkáři - závodníci........tak se právě s RSkem dobře bavim..............nejvíc mě dostávají protáhlé ksichty pseudoRSového vozu zvaném Fabia RS:-)))))))))))))
chi chi.
A nejvíc "závodníků" je v HaŤaPkách:-)))))) :smt117

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/