fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

problém při brždění motorem
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=7007
Stránka 1 z 1

Autor:  Návštěvník [ 22 srp 2006 22:54 ]
Předmět příspěvku:  problém při brždění motorem

Mám problém, že když jedu a sundám nohu z plynu (úplně) tak motor má tendenci ještě asi 1 až 2 sekundy jet, pak cukne a začne zpomalovat. Dělá to jak za tepla tak za studena. Napadlo mě, že by to mohl dělat palivový filtr,ale po výměně je to pořád stejný.

Díky za případné rady.

Autor:  Wizzy [ 23 srp 2006 07:19 ]
Předmět příspěvku: 

Je to normální. Vysvětlení zde. (zpomalování)
No a pokud bys chtěl něco udělat pro klid duše, můžeš si vyčistit a promáznout volnoběžný ventil, nebo (pokud máš odvahu) zkusit dekarbonizaci vodou, někdo referoval, že po ní se to zlepšilo.

Mimochodem, jak jsi došel na souvislost s palivovým filtrem?

Autor:  Návštěvník [ 23 srp 2006 13:56 ]
Předmět příspěvku: 

Dneska jsem zjistil,že to cukání a prodlevu mi dělá ten volnoběžný ventil, protože po odpojení je to naprosto v pohodě. Sundám nohu z plynu a auto hned zpomaluje bez cukání.
Ale můj další problém je, že s odpojeným ventilem mi to drží volnoběh asi 900ot/min a když ho nechám připojenej tak se to houpe kolem 1000-1200ot/min.
Takže by mě zajímalo co s tím, jestli to někde přisává falešnej vzduch, nebo je klapka moc pootevřená.
Někde sem koukal, že o nějakým šroubku na dorazu tady byla řeč,ale nevím kde ho přesně najdu.

Autor:  Wizzy [ 23 srp 2006 13:59 ]
Předmět příspěvku: 

U Zeteca myslím na klapce šroubek není... Co se týče volnoběhu, je tu o něm celá sekce, tam najdeš spoustu námětů ;-)

Autor:  mrazik [ 24 srp 2006 09:34 ]
Předmět příspěvku: 

Wizzy na mém Zetecu, resp. na skrtici klapce ten sorubek je. Je zality takovou nejakou hmotou a pak tam pasuje imbus. POZOR i male otoceni sroubkem ma dost vyrazny vliv

Autor:  Wizzy [ 24 srp 2006 13:16 ]
Předmět příspěvku: 

Otázka je, jestli i na mém... No stejně mám v plánu do zimy vyndat a zkontrolovat voln. ventil (já vím, jsem masochista) a protože se to neobejde bez rozebrání sání, tak po něm juknu. Pokud tam bude, zkusím trošku volnoběh stáhnout, v zahřátém stavu se mi drží těsně pod 1000rpm.

nemohl bys sem hodit foto, kde se u tvého auta ten šroubek nachází? (jaký je k němu přístup)

Autor:  mrazik [ 24 srp 2006 13:30 ]
Předmět příspěvku: 

Být tam nemusí, vůbec by mě to nepřekvapilo. Je to z druhé strany dorazu škrtící klapky, toho celého mechanismu plynu.

Autor:  -petr- [ 24 srp 2006 13:30 ]
Předmět příspěvku: 

Wizzy: Na tvém je zřejmě taky, tuším, že jsem na svém něco takového viděl, když jsem se v tom vrtal. Na vymontování voln. ventilu není třeba rozebírat sání, nejlépe to jde asi zespodu za pomoci menšího šikovného nářadí.

Autor:  Wizzy [ 24 srp 2006 13:45 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to se omlouvám za mlžení - na srazu v Brně to zkonzultujem. Že na voln. ventil se nejlépe leze zespoda, to vím, ale nechce se mi pod tím ležet na zemi a když už bych se v tom vrtal, tak se podívám i na ten šroubek...

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/