Jak se prosim projevuje podpaleny vyfukovy ventil ? co to vubec znamena - jak se to stane ?
Pokud to dobre chapu tak podpaleny ventil neuzavra spalovaci prostor a tak dochazi ke ztratam komprese ?
Potykam se jiz nejaky mesic s tim, ze kdyz z volnobehu prudce seslapnu plyn slysim
takove jakoby prskani (tezko popsat - neni to klepani je to tlak), je to nepravidelne - pripada mi to jakoby z jednoho valce a je to nejvice slyset u vyfukoveho potrubi.
Projevuje se to i kdyz mezi 1500 - 3000 jedu pod vice nez 1/3 plynem. Nad 3000 uz to neni slyset nebo se to ztrati v hluku motoru.Na volnobeh a s malym plynem to slyset neni.
Jezdim s tim uz par mesicu, ted jsem s tim sjel Italii kolem 4000 km a na jizdnich vlastnostech
nic nepozoruju ... Auto ma hlave pri rozjezdech o 20 let starsi zvuk , ale jezi dobre ...
tak nevim ...
Nemohlo by to byt neco jako tesneni mezi blokem motoru a vyf. parozim? Mimochodem jak se vubec k parozi dostat? je chranene protizarovym krtem ktery nejde sundat - drzi na vyhratych a rezavych sroubech, ostatne stejne jako parozi v bloku a tak se bojim na ty srouby pritlacit, ze
mi tam zustanou ...
Jo a jeste prosim jak otestovat tesnost vyf.potrubi, muzu ho proste na volnobeh ucpat ?
a sledovat jestli to nekde neunika? neublizim tim motoru?
Diky moc za vase rady.