fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Kam mizí voda? http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=709 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | PETRS [ 29 zář 2004 13:26 ] |
Předmět příspěvku: | Kam mizí voda? |
Po výměně termostatu se mi začla ztrácet chladící kapalina.Měl jsem rozebranou přírubu u termostatu a povolený šroub na vypouštění chaldiče, nic jinýho.Od tý doby musím doplňovat tak litr na 100km.Nikde není vidět žádný únik, na co se zaměřit?Olej je čistý...a jak poznat jestli to nejde do výfuku? Teď jezdím na čistou vodu a zima se blíží : ( |
Autor: | Milan [ 29 zář 2004 15:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Litr na 100 km je docela dost. Pokud jsi dával nový těsnění (event. silikon) k termostatu, tak bych to typoval na těsnění ("O" kroužek) vypouštěcího šroubu chladiče, nebo uvolněnou sponu u některé z hadic (např. špatně viditelný spoje k vodní pumpě). Podívej se hned po startu, nebo dej auto na suchej chodník (cestu), mělo by být vidět kde voda teče. Jak se chová teplota vody , spíná často ventilátor u chladiče? Při netěsnostech jde většinou teplota hodně nahoru. A co víčko chladící kapaliny ? Pokud tam je netěsnost a jezdíš jen na vodu, může tudy unikat pára, bylo by to vidět na kapotě zevnitř. |
Autor: | Návštěvník [ 13 říj 2004 08:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak už jsem asi našel místo, kde to teče. Vytéká z krytu řemenice.Asi to bude někde u čerpadla,ale není tam takhle vidět.Máte zkušenosti co by na něm mohlo odejít?Na ty hadice k čerpadlu opravdu není vidět, to musím sundat řemen? A jestli to bude někde na pumpě(gufero), je to opravitelný nebo se mění celá ? |
Autor: | futura [ 13 říj 2004 08:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vypada to spis na cerpadlo, nez na hadice. A to se meni cely, na 16V cca 1500. |
Autor: | Standa [ 13 říj 2004 09:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Může být málo utažená hadice na vodní pumpě, ta jde utáhnout i bez rozebírání, ale dost špatně. Co se týče vodního čerpadla, tak je potřeba rozebrat řemeny, včetně rozvodového, protože na čerpadle je přychycená jedna kladka od rozvodů. Čerpadla se neopravují ale celá měnní. Ve Fordu kolem 3 000,- druhovýroba 1500,- |
Autor: | PETRS [ 13 říj 2004 10:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
No já myslel, že to pujde bez rozvoďáku To je docela nepříjemný, má s tím někdo osobní zkušenost? |
Autor: | futura [ 13 říj 2004 11:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jojo, delal jsem to, esco nema moc mista, ja jeste min, je to dost opruz. Ty kladky na cerpadle dobry vysroubovat az venku, jsou na torskach, venku se za ne lip vezme. Ale urcite zkus omrknout ty hadice nejdriv, i kdyz si myslim, ze kdyz to tece od rozvodu, nebude to jima, jsou napojeny mimo kryt. Leda by to po nich teklo. |
Autor: | stano.p [ 13 říj 2004 11:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
nevim, jestli je to tak i na novejsich autech, ale na starsim jsem videl deravou mrazovou pojistku, takovej plisek nalisovanej v bloku pod remenici. Mozna ze je to ono. |
Autor: | futura [ 13 říj 2004 11:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je to i na novejsich, teda pokud treba 16V je novejsi. Ale pokud si vzpominam, tak zrovna na strane cerpadla snad zatka nejni. A i kdyby, ta pravdepodobnost, ze by to bylo zatkou povazuju za skoro nulovou, aspon v soucasnym obdobi. |
Autor: | PETRS [ 13 říj 2004 12:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hold na to budu muset kouknout.Pujde to z rampy nebo musí kolo dolů.A v Etzoldovi je něco o samonapínání klíňáku, ten postup montáže odpovídá realitě? |
Autor: | futura [ 13 říj 2004 12:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
V etzoldovi to sedi, zespoda na rampe remen prislusenstvi krasne sundas.I kdyz i to kolo dole ma neco do sebe, ja radsi to kolo. |
Autor: | PETRS [ 18 říj 2004 12:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak to mám celý rozhozený.U čerpadla bylo vidět že teklo.Navíc napínací kladka s prasklinou...Tak jsem koupil všechno nový a dneska to začnu skládat.Akorát nevím jak napnout rozvoďák, tu předepínací pružinu o který píšou v Etzoldovi jsem k tomu nedostal.Nějaký návod - o kolik se může řemen a kde prohnout? Jestli někdo víte... |
Autor: | Standa [ 18 říj 2004 12:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dopnutí řemenu se provádí tak, že se sním na největší vzdálensti mezi dvěma řemenicemi otáčí rukou do vrtule. Prostě ho chytíš a palcem otáčíš kolem podélné osy. Musí jít otočit o 45° ale ne víc než o 90°. Nepíšeš jestli dávaš nový nebo použiješ stávající. U použitého se musí dodržet směr ve kterém se otáčel před sundáním a napnutí kolem těch 60°, nový řemen se ještě hodně vytahá a stačí na těch 45°. |
Autor: | PETRS [ 19 říj 2004 10:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dával jsem nový všechny kladky i řemen.Nějak jsem to napnul a už jezdím Doufám že dlouho... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |