fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Zrychleni 1,6 16V
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=710
Stránka 1 z 1

Autor:  Návštěvník [ 29 zář 2004 14:44 ]
Předmět příspěvku:  Zrychleni 1,6 16V

Zajimalo by me zrychleni z 0 na 100 u tohoto motoru, protoze to nikde nemuzu vyhledat a zda se mi to docela liny :( (mozna jen dojem) predem dik

Autor:  johan [ 29 zář 2004 15:36 ]
Předmět příspěvku: 

Zrychlení veškerý žádný. Tohle není auto na závodění (při tý váze je 90 koní jen taktak), ale na rozumnou životnost...

Autor:  Návštěvník [ 29 zář 2004 15:55 ]
Předmět příspěvku:  pod desat

NO moje auticko okolo 8 sekund, mozno 8.36

Autor:  johan [ 29 zář 2004 16:10 ]
Předmět příspěvku: 

Mám pocit, že moje Esco 100 km/h na dvojku neudělá (a zkoušet to nebudu). A vzhledem k tomu by to zrychlení 0-100 asi nebylo nijak zázračný. Počítám těsně pod 10 s, ale jen střílím od boku. Stejně mám ale pocit, že tenhle motor na takovýhle závodění vůbec není... To kdyžtak aspoň ten větší Zmetek... ten má větší vrtání, takže se bude ochotněji roztáčet.

Autor:  Návštěvník [ 29 zář 2004 17:21 ]
Předmět příspěvku: 

Za kolik zrychlí z 0 na 100km nevím, ale zdá se mě docela živý. měl jsem před tím Vectru 1.8i a to byla proti tomu líná lemra. myslel jsem, že jen ta moje, ale vyzkoušel jsem ještě další dvě a bylo to to samé. Tak já si na Eskortíka nestěžuju. Pravda, Vectra byla pohodlnější, ale taky hladovější. :roll:

Autor:  Nitro [ 30 zář 2004 06:21 ]
Předmět příspěvku: 

johan píše:
Mám pocit, že moje Esco 100 km/h na dvojku neudělá (a zkoušet to nebudu). A vzhledem k tomu by to zrychlení 0-100 asi nebylo nijak zázračný. Počítám těsně pod 10 s, ale jen střílím od boku. Stejně mám ale pocit, že tenhle motor na takovýhle závodění vůbec není... To kdyžtak aspoň ten větší Zmetek... ten má větší vrtání, takže se bude ochotněji roztáčet.




Klidně to vyzkoušej, ale nejdřív zahřej pořádně motor. Na dvojku dám tak 98km/h asi 6200ot/min, sice je fakt že už to řve, ale neřve to jak škodovka.Zrychlení jsem neměřil,ale chystám se, pak ti napíšu :-)

Autor:  Standa [ 30 zář 2004 07:17 ]
Předmět příspěvku: 

Motor 1.6 Zetec 66kW v Escortu má podle výrobce mít zrychlení z 0-100 za 11,8s a v provedení kombi myslím 12,3. Motor 1,8 85kW pak 9,8s a kombi 10,2s. Osobně mi Zetec líny nepřipadá, jen je třeba při sportovnější jízdě vytáčet k 6000 a neřadit dřív než ve 4 500, pak to zrychluje pěkně. Je to 16ventil a nikdo nemůže čekat zrychlení od 1500 ot. Výhoda více ventilů je právě v dokonalejším vyplachování motoru ve vyšších otáčkach.

Autor:  Návštěvník [ 30 zář 2004 13:08 ]
Předmět příspěvku: 

Moje 1.6 (kombi)se mi zda dost lina, i kdyz to zkousim na vyssich otackach.
Kdyz to porovnam s fabii(sedan, nekdy na ni jezdim) 50 kW , ktera ma myslim mensi kroutici moment, a pomer hmotnost/vykon je plus minus stejny, tak ta fabie urcite lip akceleruje.Pak uz, ale nejede vubec :) , kdezto esco se na tu samou hranici dostane pomaleji, ale jede jeste dal.

Autor:  Návštěvník [ 30 zář 2004 15:15 ]
Předmět příspěvku: 

Ja se to neovazuju merit, protoze tocit na maximum se me zda riskantni, ale nekde na webu jsem nasel na 1,6 16V asi 12,2 a to se mi zda pomali :D

Autor:  JR [ 30 zář 2004 19:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: pod desat

chudas píše:
NO moje auticko okolo 8 sekund, mozno 8.36


chudas: doufam, ze nechces tvrdit, ze Zmetec ma stejny zrychleni jako RS2000 :D :shock: :lol: :twisted:

Mam doma oboje, tak vim o cem mluvim ..... 1,6 se musi proste tocit, pak to docela jede.

Autor:  Návštěvník [ 30 zář 2004 19:39 ]
Předmět příspěvku:  To jr

No meral som to s kamosmi, mozno sme sa mylili o pol sekundy, ale mam prerobeny motor na 130 koni, tak je to mozne, aj ked som tomu sam neveril. A je to rychle dost si myslim. Takze asi tak

Autor:  deekay [ 30 zář 2004 20:29 ]
Předmět příspěvku: 

Ja to kdysi meril a u myho auta mi vyslo plusminus 11s, papirove ma mit tusim neco pres 12, ale zatizeny dvema lidma, takze to dle me tak odpovida

Autor:  Návštěvník [ 01 říj 2004 13:19 ]
Předmět příspěvku: 

Kombi je líná lemra, chtělo by to jinou převodovku. Nejvíc mne štve dvojka - když chci odbočit na křižovatce, kde pak ulice pokračuje trochu do kopečka, je to pro motor docela utrpení, táhnout tu hmotu při 1800 otáčkách.

Autor:  johan [ 01 říj 2004 15:32 ]
Předmět příspěvku: 

Mě přijdou dvojka i trojka u tý jednašestky děsně dlouhá. Jezdím hodně po vsi... A to nemám kombíka.

Autor:  Návštěvník [ 01 říj 2004 16:25 ]
Předmět příspěvku: 

Ta trojka v obci celkem ujde. Při padesátce točí kolem 2500, plyn stačí jenom šimrat a zrychluje to docela dobře...

Autor:  johan [ 01 říj 2004 17:24 ]
Předmět příspěvku: 

To jo, trojka v padesáti je optimální, ale kde po Praze jde jet padesát? Já na ty přískoky bych to zpřevodování užil klidně kratší, aby třeba padesátka PO ROVINĚ BEZ AKCELERACE šla i na čtyřku, to se mi teď moc nechce...

Ale to je jenom taková zbytečná hypotetická úvaha. Auto je celkem fajn, zas to pak na dálnici nemusím točit jak šílenec.

Autor:  Koci [ 01 říj 2004 17:32 ]
Předmět příspěvku: 

No ja mam toho es dva roky a zda se mi docela v pohode, ale jak zapnes klima muzes na sviznou jizdu zapomenout. Taky je problem v lete kdyz je hodne teplo tak mi to jednou jede dobre a podruhe je to silene zdechle. Jinak na dvojku bez problemu 108, pak mi zacina spinat omezovac.

Autor:  Návštěvník [ 01 říj 2004 19:28 ]
Předmět příspěvku: 

To George: Mne toci trojka pri padesati jen 2100, asi jina prevodovka.

Autor:  Návštěvník [ 02 říj 2004 19:42 ]
Předmět příspěvku: 

To Polda:

Nebo taky jinej otáčkoměr a tachometr - ty hodnoty jsou jenom přibližné, možná je to 2300, nebo 55km/h. Je to jenom odhad... Každopádně ta trojka mi vyhovuje...

Autor:  Ondrej [ 03 říj 2004 06:48 ]
Předmět příspěvku: 

no ja mam pri 50km/h taky cca 2100 otacek. No a s tim zrychlenim co se uvadi v priruckach u aut tak to je za idealnich podminek, ktery v beznym provozu nikdy nedosahnem.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/