fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 čer 2024 08:20

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Podpaleny ventil? - same otazky ...
PříspěvekNapsal: 13 zář 2006 15:56 
Offline
Nováček

Registrován: 18 črc 2005 08:50
Příspěvky: 13
Bydliště: Ostrava
Jak se prosim projevuje podpaleny vyfukovy ventil ? co to vubec znamena - jak se to stane ?
Pokud to dobre chapu tak podpaleny ventil neuzavra spalovaci prostor a tak dochazi ke ztratam komprese ?

Potykam se jiz nejaky mesic s tim, ze kdyz z volnobehu prudce seslapnu plyn slysim
takove jakoby prskani (tezko popsat - neni to klepani je to tlak), je to nepravidelne - pripada mi to jakoby z jednoho valce a je to nejvice slyset u vyfukoveho potrubi.
Projevuje se to i kdyz mezi 1500 - 3000 jedu pod vice nez 1/3 plynem. Nad 3000 uz to neni slyset nebo se to ztrati v hluku motoru.Na volnobeh a s malym plynem to slyset neni.

Jezdim s tim uz par mesicu, ted jsem s tim sjel Italii kolem 4000 km a na jizdnich vlastnostech
nic nepozoruju ... Auto ma hlave pri rozjezdech o 20 let starsi zvuk , ale jezi dobre ... :( tak nevim ...

Nemohlo by to byt neco jako tesneni mezi blokem motoru a vyf. parozim? Mimochodem jak se vubec k parozi dostat? je chranene protizarovym krtem ktery nejde sundat - drzi na vyhratych a rezavych sroubech, ostatne stejne jako parozi v bloku a tak se bojim na ty srouby pritlacit, ze
mi tam zustanou ...

Jo a jeste prosim jak otestovat tesnost vyf.potrubi, muzu ho proste na volnobeh ucpat ?
a sledovat jestli to nekde neunika? neublizim tim motoru?

Diky moc za vase rady.

_________________
Ford ESCORT Combi,
ZETEC 1.6 16v 66kW
L1H, 07/1996
olej:Liquid Molly Super Leichtlauf 10W-40
svicky:Motorcraft Platinum
celkem najeto cca 175 000 km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 zář 2006 16:35 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
Moj skromny nazor:
- Podpalilo ich kvoli tomuto z tvojho podpisu: Liquid Molly Super Leichtlauf 10W-40 - pri pouzivani nepredpisaneho oleja - ineho nez 5w-30 sa spatne nastavuje / vymedzuje vola ventilov -> tie sa nezatvaraju uplne, a tym padom ich to podpali. Mal som to same. Na vykone som to necitil.
- ad vyfuk a otestovanie testnosti : kludne to zapchaj, ziaden strach.
Sorac, ze som neodpisal na vsetky dotazy, ale od odchodu z prace ma delia uz len sekundy :)

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 zář 2006 17:00 
Offline
Nováček

Registrován: 18 črc 2005 08:50
Příspěvky: 13
Bydliště: Ostrava
Diky za nazor, ohledne oleje jsem uz tady na foru cetl hodne... v mem aute pote co jsem ho koupil z Nemecka byl stitek od OMV 10W-40, tak jsem se toho drzel a drzim.
Ten Liquid-Moly mi doporucovalo vice lidi, ze ma dobre specifikace. Myslim, ze je to plna syntetika, je to lehkobezny, hodne ridky olej. Mam na nem najeto kolem 7tis. po vymene jsem oproti OMV zaznamenal celkove ztiseni a subjektivne sel motor lepe za plynem. Me problemy zacaly cca po 2tis km, co jsem natankoval (musel jsem abych dojel) podezrely benzin u zapadle vesnicke benzinky najel pres 100km a rano se divil ... od te doby se to rekl bych zhorsuje ...

Zajimave je, ze po navratu z Italie, kdyz to frcelo tech 130-150 po dalnici tak se to jakoby ztratilo. Stacilo vsak, aby za to sedla zena, dvakrat ji to chciplo pri rozjezdu na 3 :twisted: a je to jako driv a spis horsi.

Nejlepsi by bylo zmerit tlaky a asi mi nezbude, nez si vyrobit meric komprese, protoze neznam nikoho s merakem v okoli Ostravy ci Olomouce a nejakym mazalum to do STK sverovat nechci ... nebo znate misto, kde by se to dalo?

Diky moc

_________________
Ford ESCORT Combi,
ZETEC 1.6 16v 66kW
L1H, 07/1996
olej:Liquid Molly Super Leichtlauf 10W-40
svicky:Motorcraft Platinum
celkem najeto cca 175 000 km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 zář 2006 06:49 
Offline
Forďák

Registrován: 06 kvě 2004 18:11
Příspěvky: 188
Bydliště: Orlová
Klidně to změř někde na STK Rychvald, Karviná, nejezdi k Jančímu do petřvaldu.

_________________
Ford escort combi 1.6.16V 66KW94


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 zář 2006 09:27 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Podpalenej ventil je vetsinou nasledek blbyho hydrostelu, kterej mu nedovoli uplne zavrit, takze plochy sedla a talirku jsou zihany vejfukovyma plynama, ktery tudy pronikaj, neni to jedina pricina, ale vetsinou nejcastejsi. Podle toho, co popisujes bych to ale spis videl na tesneni pod parozim, pokud to neni ten novy nerezovy planzetovy typ, ale to skladany, pokud je starsi a treba parozi neni fest dotazeny, snadno se propali. Zaruvzdorny kryt klidne srouby utrhej a potom odvrtej a udelej novy zavit, matky parozi vetsinou jdou, ale kdyz je predtim nekolikrat zastrikas tim previtem na povolovani sroubu, mas velikou sanci.
Jo, co se tyce oleje, nemyslim si, ze by 10/40 navic solidni znacky mohl bejt pricinou tak fatalnich poruch, jezdim na nej leta a zatim jsem nic nepozoroval, navic i vyrobce pocita s tim, ze se da pouzit. Samozrejme respektuju, ze tech 5/30 je na prvnim miste, ale ze zkusenosti vim, ze ne vzdycky je doporuceni ovlivneno pouze technickymi duvody, mockrat jsou za tim i jiny duvody, zvlaste ekonomicky profit vyrobce.Takze tady se musi kazdy rozhodnout sam.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 zář 2006 10:54 
Offline
Nováček

Registrován: 18 črc 2005 08:50
Příspěvky: 13
Bydliště: Ostrava
Dikes, mam ted minimum casu, takze o vikendu planuju na to mrknout, prohlednout okoli parozi a
celkove vyfukove potrubi. Pak teprve to pripadne povezu na tlaky, uvidime co to ukaze ...

_________________
Ford ESCORT Combi,
ZETEC 1.6 16v 66kW
L1H, 07/1996
olej:Liquid Molly Super Leichtlauf 10W-40
svicky:Motorcraft Platinum
celkem najeto cca 175 000 km


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz